معرفی ۵ مدل کابینت جدید؛ زیباترین طرح‌ها

0
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با انتخاب یک مدل کابینت جدید و شیک، ظاهر خانه شما به کلی متحول می‌شود. در این مطلب سعی کردیم زیباترین مدل‌های کابینت آشپزخانه را به شما معرفی کنیم.
مدل کابینت جدید شیک و زیبا

دکوراسیون آشپزخانه در سال‌های اخیر اهمیت بسیاری پیدا کرده است. چرا که اغلب آشپزخانه‌های امروزی اپن هستند و از فضای پذیرایی دیده می‌شوند. در واقع آشپزخانه اپن به عنوان نقطه کانونی در دکوراسیون منزل عمل می‌کند. در این مطلب از دلتامگ ۵ مدل کابینت جدید را به شما معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید زیباترین دکوراسیون آشپزخانه را داشته باشید.

۵ مدل کابینت جدید و ژورنالی

دکوراسیون آشپزخانه روز به روز در حال پیشرفت است و مدل‌های جدیدی به آن اضافه می‌شود. در این مطلب قصد داریم شما را با ۵ مدل کابینت جدید و زیبا آشنا کنیم که ظاهر آشپزخانه شما را به شدت متحول می‌کنند.

مدل کابینت جدید شیک و زیبا

کابینت بدون دستگیره

این مدل کابینت در انواع مختلفی طراحی می‌شود که عبارتند از:

  • درب فشاری که با فشار دادن رو به جلو باز می‌شود.
  • درب مگنتی یا آهنربایی که با کوچکترین اشاره بسته می‌شود.
  • درب کابینت با دستگیره مخفی که طراحی جالبی دارد.
  • درب کشویی که فضای کمی را اشغال می‌کند و برای گوشه آشپزخانه گزینه خوبی است.
  • درب بالارونده که بیشتر در آشپزخانه هوشمند کاربرد دارد.

تمام این مدل‌ها برای آشپزخانه بزرگ و کوچک قابل سفارش و اجرا هستند و با استفاده از آن‌ها می‌توانید ظاهری یکدست و مدرن به آشپزخانه خود ببخشید.

مدل کابینت جدید شیک و زیبا

مدل کابینت جدید هایگلاس سفید طوسی

کابینت هایگلاس سفید طوسی جزو جدیدترین و زیباترین مدل‌ها است که طرفداران بسیاری دارد. این مدل کابینت برای سبک دکوراسیون مدرن و مینیمال بهترین انتخاب است. کابینت هایگلاس با شفافیتی که دارد، فضا را روشن‌تر و دلبازتر نشان می‌دهد و از این نظر انتخابی خوب برای آشپزخانه کوچک است. هر چند باید در نظافت این مدل کابینت کوشا باشید تا برای همیشه زیبا به نظر برسد.

مدل کابینت جدید شیک و زیبا

کابینت پلی اورتان مات

کابینت پلی اورتان در واقع همان کابینت ام دی اف است که با رنگ پلی اورتان پوشیده می‌شود. این مدل کابینت علاوه بر زیبایی، دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد. رنگ پلی اورتان از هاردنر و رزین تشکیل شده است و در برابر سایش و ضربه مقاومت خوبی دارد.

مطلب پیشنهادی:  کمبود کابینت را با این ۷ مدل شلف آشپزخانه جبران کنید

به همین دلیل کابینت پلی اورتان در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. همچنین تنوع رنگی این مدل کابینت بسیار بالا است و شما می‌توانید با انتخاب رنگ‌های شاد و زیبا، فضای آشپزخانه خود را متحول کنید.

مدل کابینت جدید پلی اورتان

مدل کابینت جدید پوششی

مدل کابینت پوششی در واقع همان کابینت نئوکلاسیک با رنگ‌آمیزی متنوع و جذاب است. سطح این مدل کابینت بسیار یکدست و زیبا است و جلوه‌ای لوکس به دکوراسیون منزل ساده شما می‌بخشد. اگر تمام فضاهای منزل شما از سبک نئوکلاسیک یا تلفیقی پیروی می‌کند، کابینت پوششی برای شما بهترین انتخاب است.

مدل کابینت جدید پوششی

مدل کابینت با طرح چوب

کابینت آشپزخانه با طرح چوب، یکی از زیباترین مدل‌ها است و در تمام سبک‌های دکوراسیون منزل کاربرد دارد. انواع رنگ‌های طبیعی چوب را می‌توانید با این مدل کابینت در آشپزخانه شیک خود داشته باشید.

مدل کابینت جدید با طرج چوب

سخن پایانی

با انتخاب یک مدل کابینت جدید برای آشپزخانه خود می‌توانید ظاهر خانه را به کلی متحول کنید. پیش از انتخاب باید نیازهای خود را به صورت دقیق شناسایی کنید و ببینید کدام سبک دکوراسیون آشپزخانه با روحیات شما هماهنگی بیشتری دارد. اجرای دقیق نیز به اندازه کیفیت متریال مهم است. بنابراین لازم است با افراد حرفه‌ای و مجرب در زمینه طراحی کابینت مشورت داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

5 مدل کابینت مدرن جدید که آشپزخانه شما را لاکچری می‌کند!

در بحث دکوراسیون داخلی خانه، آشپزخانه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به نوعی قلب تپند…