تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی چیست؟

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از قسمت‌های مهم چهره که در زیبایی افراد تاثیر بسیار زیادی دارد، چشم‌ها هستند. آرایش درست چشم باعث زیبایی کل آرایش شما می‌شود.
تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی

کشیدن خط چشم شاید برای برخی از افراد کاری مشکل باشد. همچنین ممکن است افراد باتوجه‌به تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی برای انتخاب دچار تردید شوند. همراه دلتامگ باشید.

تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی

در ادامه برای اینکه تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی را متوجه شوید باید هر کدام از این دو مورد را برایتان توضیح داده و فواید آن‌ها را برایتان بیان کنیم.

خط چشم مویی

خط چشم مویی با داشتن نوک منعطف و باریکی که دارد، برای کشیدن انواع خط چشم‌های حرفه‌ای گزینه بسیار مناسبی است. این وسیله کاربردی در دنیای میکاپ تقربا بدون رقیب بود تا زمانی که خط چشم ماژیکی پا به عرصه رقابت گذاشت.

لازم به ذکر است که در روزهای ابتدایی که هیچ تجربه‌ای برای کشیدن خط چشم ندارید، کشیدن خط چشم با مدل مویی کار بسیار سختی است؛ اما با تمرین این موضوع حل می‌شود.

فواید خط چشم مویی

برای دانستن تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی بهتر است از فواید و مزایای هر کدام آگاه باشیم.

فواید خط چشم مویی

  • غلظت بالا: این مدل خط چشم باتوجه‌به داشتن مخزن امکان کنترل میزان حجم مصرفی در اختیار افراد قرار می‌گیرد. همچنین داشتن غلظت بالای این مدل خط چشم باعث می‌شود شما بتوانید در مدت بالایی از آن استفاده کنید.
  • نیازی به فشار برای ترسیم ندارد: باتوجه‌به حساسیت بالای پوست پلک در افراد این موضوع که خط چشم مویی باتوجه‌به سری قابل‌انعطاف خود نیازی به فشاردادن برای ترسیم ندارد، یک مزیت فوق‌العاده محسوب می‌شود؛ بنابراین از جمله تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی همین مورد است که در این مدل احتیاجی به فشاردادن نیست.
  • قابلیت ترسیم انواع خط چشم: یکی از مهم‌ترین مزایای خط چشم مویی را می‌توان ترسیم راحت انواع خط چشم دانست که جزو تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی نیز به شمار خواهد رفت. داشتن نوک نازک این مدل خط چشم باعث عملکرد بهتر برای ترسیم یک خط زیبا پشت پلکتان می‌شود.

خط چشم ماژیکی

خط چشم‌های باکیفیت ماژیکی که از جمله خط چشم‌های مایع محسوب می‌شوند، دارای نوک مشابه با ماژیک هستند و برای افراد مبتدی و حرفه‌ای کاربرد فراوانی دارد، چراکه کشیدن خط چشم را راحت‌تر می‌کنند و شاید همین موضوع را بتوان اولین تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی بیان کرد.

مطلب پیشنهادی:  آیا یگانه آبشار خزه‌ای ایران را می‌شناسید؟

فواید خط چشم ماژیکی

اگر بخواهیم از مزایای این مدل خط چشم بگوییم بسیار زیاد خواهد بود به همین دلیل کاربران زیادی را به خود جذب می‌کند. تعدادی از این مزایا به شرح زیر است.

خط چشم ماژیکی

  • خشک‌شدن سریع این خط چشم: یکی از معضلات آرایشگران خشک‌شدن خط چشم و سپس ادامه داد میکاپ است حالا این خط چشم به‌سرعت خشک شده و کار شما را راحت می‌کند. بسیاری از کاربران برای پاسخ به سؤال خط چشم ماژیکی بهتر است یا مویی همین دلیل را کافی می‌دانند؛ بنابراین تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی در خشک‌شدن سریع این مدل است.
  • استفاده آسان: به دلیل اتصال مخزن در بسیاری از مدل‌های خط چشم ماژیکی استفاده از این محصول به‌شدت راحت بیان شده است. تنها با برداشتن درب این وسیله شگفت‌انگیز می‌توان به کشیدن خط چشم پرداخت.
  • ماندگاری بالا: بادقت در انتخاب محصول باکیفیت و لوازم آرایشی و بهداشتی اورجینال می‌توان متوجه شد که ماندگاری خط چشم ماژیکی بیشتر از خط چشم‌های مویی است.

فواید خط چشم ماژیکی

حالا به سراغ بیان تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی می‌رویم.

  • به علت خشک‌شدن سریع‌تر خط چشم ماژیکی اگر برای ادامه میکاپ عجله دارید، بهتر است از خط چشم مویی استفاده نکنید، زیرا این مدل خط چشم به زمان بیشتری برای خشک‌شدن نیاز دارد.
  • با اینکه خط چشم‌های مویی راحت‌تر پاک می‌شوند، ولی باتوجه‌به برند محصول و مرغوبیت آن خط چشم مویی نیز می‌تواند از نوع ۲۴ ساعته باشد و تنها با محلول آرایش چشم‌پاک‌کن تمیز شود.
  • کنترل نوک خط چشم مویی به دلیل انعطاف بیشتر سخت‌تر خواهد بود و نیاز به‌دقت و تمرکز بالاتری نسبت به خط چشم ماژیکی دارد؛ بنابراین برای افراد مبتدی استفاده از این نوع خط چشم بهتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن برای داشتن یک استایل زیبا و شیک بسیار مهم و ضر…