با برچسب کاشی، بدون صرف هزینه زیاد آشپزخانه خود را نو کنید

2
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برچسب کاشی، محصولی پرطرفدار و کاربردی است که به وسیله آن می‌توانید بدون صرف هزینه‌های بالا، آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی خود را نو کنید.
برچسب کاشی

برچسب کاشی، یکی از پرطرفدارترین محصولات سال‌های اخیر برای نوسازی منزل است. با استفاده از این وسیله می‌توانید طرحی نو به کاشی‌های قدیمی خود بدهید و دیگر نیازی به تخریب و صرف هزینه بالا ندارید. در ادامه این مطلب از دلتامگ با مزایای برچسب یا استیکر کاشی آشنا می‌شوید.

برچسب کاشی چیست؟

تعویض کاشی و سرامیک آشپزخانه کاری پردردسر و پرهزینه است. از این رو می‌توانید با استفاده از برچسب کاشی، بدون صرف هزینه زیاد جلوه‌ای نو و زیبا به آشپزخانه خود ببخشید. تنوع طرح و رنگ این برچسب‌ها بسیار بالا است و به همین دلیل طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند.

برچسب‌های کاشی و سرامیک ضدآب هستند و از این نظر جایگزین خوبی برای تعویض کاشی محسوب می‌شوند. با نصب این برچسب‌ها، فضای آشپزخانه شما کاملاً نو می‌شود؛ بدون این که هزینه زیادی خرج کرده باشید. می‌توانید علاوه بر استیکر کاشی، برای نوسازی کابینت‌های قدیمی خود از برچسب کابینت استفاده کنید و به این شکل با صرف کمترین هزینه، آشپزخانه‌ای جدید و زیبا داشته باشید.

برچسب کاشی

مزایا و معایب برچسب کاشی

برچسب یا استیکر کاشی یک محصول کاربردی و ارزان است که برای تغییر ظاهر فضاهایی مانند آشپزخانه و سرویس بهداشتی به کار می‌رود. در ادامه به مزایا و معایب این محصول نسبت به تعویض کاشی و سرامیک اشاره می‌کنیم.

مزایای استیکر کاشی

بزرگترین مزیت استیکر کاشی، کم‌هزینه بودن آن نسبت به تعویض کاشی و سرامیک است. سایر مزایای این محصول عبارتند از:

  • نصب آسان: برای نصب استیکر کاشی، به ابزار خاصی نیاز نداریم و نصب این محصول بسیار ساده است.
  • سرعت اجرای بسیار بالا: با استفاده از برچسب کاشی، می‌توانیم سرعت عملیات بازسازی آشپزخانه، حمام وسرویس بهداشتی را بالا ببریم. چرا که نصب آن زمان زیادی را از ما نمی‌گیرد.
  • تنوع طرح و رنگ: تنوع طرح و رنگ این محصول باعث شده است که به انتخاب مناسبی برای تمام سبک‌های دکوراسیون منزل تبدیل شود.
  • هزینه کم: همانطور که پیش از این گفتیم، مهم‌ترین مزیت استیکر کاشی، قیمت مقرون به صرفه آن است که باعث شده است طرفداران بسیاری پیدا کند.
  • مقاومت در برابر آب و رطوبت: برچسب‌های کاشی دربرابر رطوبت و آب مقاومت خوبی دارند و به همین دلیل، انتخاب خوبی برای فضاهای مرطوب مانند آشپزخانه و سرویس بهداشتی هستند.
  • عدم نیاز به مراقبت: نگهداری از استیکر کاشی بسیار آسان است و لازم نیست اقدام خاصی انجام دهید. فقط کافی است از کشیدن اجسام تیز روی سطح آن خودداری کنید.
  • تعمیرآسان: در صورت آسیب دیدن بخشی از سطح که با برچسب پوشیده شده است، به راحتی می‌توانیم آن را جایگزین کنیم.
مطلب پیشنهادی:  ایده‌های جذاب برای تزیین ورودی خانه‌

برچسب کاشی

معایب استیکر کاشی چیست؟

تمام محصولاتی که برای بازسازی و دکوراسیون داخلی منزل استفاده می‌کنیم، علاوه بر مزایا، معایبی نیز دارند. از جمله معایب برچسب کاشی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • نیاز به زیرسازی خوب دارند: برچسب کاشی فقط روی سطوح صاف و بدون پستی و بلندی خوب می‌چسبد. بنابراین اگر کاشی زیرین شما دارای شکستگی و برآمدگی است، استیکر کاشی انتخاب خوبی برای شما نیست.
  • آسیب‌پذیری در برابر حرارت: استیکر کاشی از مواد پلاستیکی ساخته می‌شود و به همین دلیل مقاومت خوبی در برابر حرارت ندارد. بنابراین اگر می‌خواهید برای دیوار پشت اجاق گاز از این محصول استفاده کنید، باید این سطح را با شیشه نسوز محافظت کنید.
  • آسیب زدن به سطح زیرین: در صورت جدا کردن برچسب از روی کاشی، سطح کاشی چسبناک و نازیبا می‌شود. تمیز کردن چسب باقی‌مانده روی کاشی‌ها زمان‌بر است و ممکن است آثار آن کاملاً از بین نرود.

برچسب کاشی

سخن پایانی

طرح‌های متنوع و تنوع رنگی بالای برچسب کاشی، آن را به محصولی به‌روز و پرطرفدار در صنعت دکوراسیون داخلی تبدیل کرده است. استیکر کاشی علاوه بر آشپزخانه، در سرویس بهداشتی و حمام نیز قابل استفاده است.

دوام بالای این محصول در برابر رطوبت، باعث می‌شود که با خیال راحت از آن در فضاهای مرطوب استفاده کنیم. با استفاده از این محصول، از شر عملیات خسته‌کننده بازسازی و نصب کاشی راحت می‌شوید و در کمترین زمان، آشپزخانه شما نو می‌شود.

2 دیدگاه

  1. ناشناس

    28 آذر 1402 در 4:18 ب.ظ

    عالی بود، نمیدونستم در بازار موجوده، متشکرم، خیلی ممنون

    پاسخ

  2. ناشناس

    22 فروردین 1403 در 11:45 ق.ظ

    سطح چسبناک رو یه استون بریزی رو پنبه بکشی روش کلا چسباش میرن.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

انواع سایبان متحرک ماشین مناسب برای فضاهای کوچک

یکی از روش‌های موثر برای محافظت از وسیله نقلیه در تابستان و زمستان، ساخت یک سایبان برای ما…