۶ ترند دکوراسیون داخلی منزل در سال ۲۰۲۴

0
2
زمان مطالعه: 4 دقیقه
دکوراسیون منزل در سال ۲۰۲۴ به سمت سادگی بیشتر می‌رود. در این مطلب از دلتامگ با جدیدترین ترندهای دکوراسیون داخلی آشنا می‌شوید.
ترندهای دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۲۴

صنعت دکوراسیون، مانند مد و زیبایی همواره در حال تغییر و تحول است. هر روز شاهد ترندهای جدیدی برای دکوراسیون منزل هستیم. در این مطلب از دلتامگ با ۶ ترند دکوراسیون داخلی منزل برای سال جدید آشنا می‌شوید که به شدت جذاب و دوست‌داشتنی هستند.

ترندهای دکوراسیون داخلی برای سال جدید

امسال بیشتر طراحان به طرح‌های مینیمال و ساده روی آورده‌اند. مزیت این سبک طراحی، تزیینات حداقلی و خلوت نشان دادن خانه است. خانه‌های آپارتمانی جای زیادی برای تزیینات شلوغ ندارند و باید تا حد امکان، آن‌ها را خلوت نشان دهیم. دیوارهای پر و شلوغ با تابلوهای دکوراتیو، دیگر پیشنهاد نمی‌شوند. همچنین باید در چیدمان منزل وسواس بیشتری به خرج دهیم تا فضا تا حد امکان خلوت و دلباز دیده شود. در ادامه با ترندهای روز دکوراسیون داخلی منزل آشنا می‌شوید.

ترندهای دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۲۴

استفاده از رنگ سبز خاکی

استفاده از رنگ سبز خاکی یا زیتونی در دکوراسیون منزل، از جمله جدیدترین ترندهای طراحی است و طرفداران بسیاری دارد. می‌توانیم از رنگ قهوه‌ای یا متریال چوب به عنوان مکمل رنگ سبز خاکی در دکوراسیون داخلی استفاده کنیم و به این وسیله، فضایی گرم و دلنشین در منزل خود به وجود بیاوریم. این رنگ خاص و جذاب در کنار سفید و کرم نیز بسیار زیبا به نظر می‌رسد و انتخابی ایده‌آل برای سبک دکوراسیون ساده و مینیمال است.

ترندهای دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۲۴

مبلمان کم ارتفاع

از جمله جدیدترین ترندهای دکوراسیون منزل می‌توانیم به مبلمان کم ارتفاع با پشتی کوتاه یا بدون پشتی اشاره کنیم. این مدل مبل، به راحتی با لوازم منزل ست می‌شود. می‌توانیم جلو آن یک میز قهوه‌خوری ساده قرار دهید؛ روی میز را با دو یا سه قلم لوازم دکوری مینیمال تزیین کنید و به این شکل کنجی دنج در خانه خود داشته باشید.

ارتفاع کم مبلمان باعث می‌شود که سقف خانه بلندتر دیده شود و از این نظر بسیار جذاب است. همچنین این مدل مبلمان به کفپوش پذیرایی و نشیمن شما جلوه بیشتری می‌بخشد و باعث می‌شود که بهتر دیده شود. اما ممکن است نشستن و برخاستن از این مدل مبل برای سالمندان و افراد دارای مشکلات حرکتی سخت باشد.

مطلب پیشنهادی:  برای همیشه خانه شما منظم می‌شود!

ترندهای دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۲۴

استفاده از درهای کشویی

درهای کشویی برای فضاهای کوچک بهترین انتخاب هستند. انواع مدل‌های درب کشویی امروزه در دکوراسیون داخلی منزل کاربرد دارند. به ویژه برای فضاهایی مانند اتاق خواب، سرویس بهداشتی و حمام، درب‌های کشویی کاربرد بسیاری دارند. همچنین می‌توانیم برای تفکیک فضاها در خانه‌های مستطیلی، از درب کشویی استفاده کنیم.

ترندهای دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۲۴

استفاده از چراغ‌های کاغذی و حصیری

چراغ‌های کاغذی و حصیری نیز از جمله ترندهای دکوراسیون داخلی هستند و جلوه زیبایی به فضاهای مختلف می‌بخشند. می‌توانید در آشپزخانه، پذیرایی و اتاق خواب، از این مدل چراغ‌ها استفاده کنید. چراغ‌های آویز حصیری، انتخابی جالب برای بالای کانتر آشپزخانه هستند. در اتاق خواب نیز می‌توانید با استفاده از این مدل لوستر، فضایی آرام‌بخش و زیبا ایجاد کنید.

ترندهای دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۲۴

استفاده از خطوط مستقیم

استفاده از خطوط منقطع و در هم در دکوراسیون داخلی مینیمال جایی ندارد. باید سعی کنیم تا حد امکان همه چیز صاف و یکدست به نظر برسد. استفاده از مبلمان و لوازم با خطوط اففی و مستقیم از جمله ترندهای دکوراسیون منزل است و باعث ایجاد جوی آرام و دلنشین در خانه می‌شود.

استفاده از کفپوش آجری

کفپوش‌های تایلی یا آجری، امسال راه خود را به دنیای دکوراسیون منزل باز کرده‌اند. با استفاده از این مدل کفپوش، می‌توانید جوی دلنشین و زیبا در منزل خود ایجاد کنید. کفپوش‌های آجری با انواع فرش ایرانی ست می‌شوند و جلوه بی‌نظیری دارند. همچنین در آشپزخانه و سرویس بهداشتی نیز می‌توانیم از این مدل کفپوش استفاده کنیم.

ترندهای دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۲۴

سخن پایانی

دنیای دکوراسیون داخلی هر روز در حال تغییر و تحول است. تصاویر ژورنال‌ها، ایده‌های جالبی را برای دکوراسیون و چیدمان منزل ارائه می‌دهند. اما مهم‌تر از همه این است که دکوراسیون خانه شما با توجه به روحیات و سبک زندگی شما انجام شود و برای تمام زمان‌ها زیبا و دلنشین باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

از فضاهای پرت خانه استفاده درست کنید

پر کردن فضاهای پرت خانه یکی از کارهایی است که طراحان داخلی در ابتدا برای هر خانه‌ای انجام …