با این روش نورپردازی سقف، خانه‌ای رویایی خواهید داشت

0
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
باکس نور مخفی کناف، محصولی کاربردی برای نورپردازی سقف است و می‌توانیم از آن برای نورپردازی فضاهای مختلف منزل استفاده کنیم.
نورپردازی سقف با باکس کناف

نورپردازی سقف با روش‌های مختلفی انجام می‌شود و تجهیزات متنوعی برای انجام این کار کاربرد دارند. اما نورپردازی مخفی، امروزه بهترین گزینه برای خانه‌های مدرن است. با استفاده از باکس نور مخفی کناف می‌توانیم نورپردازی اصولی و زیبایی در فضاهای مختلف خانه داشته باشیم. در ادامه این مطلب از دلتامگ با مزایا معایب باکس نور مخفی آشنا می‌شوید.

باکس نور مخفی کناف چیست و چه انواعی دارد؟

کناف یکی از پرطرفدارترین متریال‌ها برای دکوراسیون داخلی منزل است و کاربردهای بسیار متنوعی دارد. یکی از کاربردهای آن نورپردازی سقف کاذب است. باکس‌های کناف در واقع صفحات پیش ساخته گچی هستند که در انواع ساده و طرح‌دار به سقف نصب می‌شوند و امکانات ویژه‌ای را برای نورپردازی منزل فراهم می‌کنند. در ادامه باکس کناف آشنا می‌شوید.

نورپردازی سقف با باکس کناف

باکس نور مخفی ساده یا یک پله

این مدل باکس نورمخفی کناف به دلیل سادگی و راحتی نصب، بسیار پرطرفدار است و برای خانه‌هایی که سقف کوتاهی دارند، انتخاب بسیار مناسبی است. با نصب این باکس‌ها می‌توانید نورپردازی سقف را به شکل دلخواه خود و بسته به نیاز فضا انجام دهید. باکس‌های کناف، نور یکدست و زیبایی را در فضا ایجاد می‌کنند و برای خانه‌های امروزی بهترین انتخاب هستند.

باکس نور مخفی دو پله

باکس نور مخفی کناف دوپله برای نورپردازی سقف‌های بلند بهترین گزینه است. ارتفاع سقف خانه باید حداقل ۲۸۰ سانتی‌متر باشد تا بتوانید از این مدل باکس نور مخفی استفاده کنید. مدل دو پله برای دکوراسیون خانه‌های لاکچری کاربرد بسیاری دارد و فضا را بسیار فاخر و ارزشمند نشان می‌دهد. می‌توانید با استفاده از چراغ‌های دیواری، نورپردازی منزل را تکمیل کنید و جلوه‌ای لوکس به آن ببخشید.

نورپردازی سقف با باکس کناف

مزایای باکس کناف

باکس کناف، یکی از پرطرفدارترین روش‌ها برای نورپردازی سقف است. از مزایای ویژه این محصول، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • نصب آسان و سریع
  • سبک بودن وزن
  • تنوع طرح و رنگ بالا
  • قیمت مناسب
  • امکانات ویژه برای نورپردازی
  • انعطاف بالا برای پیاده کردن طرح‌های متنوع (امکان ساخت انواع اشکال هندسی و طرح‌های منحنی با باکس کناف وجود دارد.)

معایب باکس نور مخفی کناف

تمام محصولاتی که در دکوراسیون منزل به کار می‌روند، علاوه برا مزایا، عیب‌هایی نیز دارند. از معایب باکس کناف سقف می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • حتماً باید توسط نیروهای متخصص نصب شود، در غیر این صورت ظاهر خوبی پیدا نخواهد کرد و در مدت زمان کم دچار آسیب خواهد شد.
  • باکس کناف در مقابل ضربه دوام خوبی ندارد.
  • باکس کناف بی‌کیفیت، به مرور زمان تغییر شکل می‌دهد و ظاهر ناخوشایندی ایجاد می‌کند.
  • نورپردازی سقف با باکس کناف
مطلب پیشنهادی:  جدیدترین مدل چیدمان اتاق خواب پسرانه

ایده نورپردازی سقف با باکس کناف

باکس‌های کناف، نور یکدست و زیبایی را در فضای منزل ایجاد می‌کنند. شما می‌توانید با استفاده نوارهای ال ای دی و نصب آن‌ها دور تا دور سقف، نورپردازی خانه را تکمیل کنید و جلوه‌ای زیبا به آن ببخشید. نوارهای ال ای دی در رنگ‌های مختلفی موجود هستند و می‌توانید به وسیله آن‌ها، تنوع خوبی در نورپردازی منزل خود ایجاد کنید. در ادامه با ایده‌های جالب برای نورپردازی فضاهای مختلف منزل به وسیله باکس نور مخفی آشنا می‌شوید.

باکس نور مخفی برای پذیرایی

نورپردازی سقف پذیرایی، یکی از مهم‌ترین اقدامات مربوط به دکوراسیون منزل است. با استفاده از نوارهای ال ای دی می‌توانید نورپردازی این بخش از خانه را تکمیل کنید. همچنین انواع لوستر سقفی و چراغ دیواری برای نورپردازی پذیرایی کاربرد دارند. شما باید با توجه به سبک دکوراسیون و نیاز خود، تجهیزات مناسب را برای نورپردازی منزل انتخاب کنید.

نورپردازی سقف با باکس کناف

باکس نور مخفی کناف برای اتاق خواب

باکس نور مخفی، امکان جالبی را برای نورپردازی اتاق خواب فراهم می‌کند. می‌توانید به کمک این محصول، محل تخت خواب، میز آرایش یا میز تحریر را در اتاق خواب تعیین کنید. با قرار دادن یک باکس نور ساده بالای تخت خواب، جلوه‌ای شیک و زیبا در اتاق خواب شما ایجاد می‌شود.

نورپردازی سقف با باکس کناف

باکس نور مخفی کناف برای آشپزخانه

برای نورپردازی سقف کاذب آشپزخانه نیز می‌توانید از باکس نور مخفی کناف استفاده کرده و با کمک نوارهای ال ای دی، جلوه‌ای شیک و جذاب به فضای آشپزخانه خود ببخشید. اگر سبک آشپزخانه شما مدرن است، دیگر نیازی به نصب لوستر ندارید. اما می‌توانید بالای کانتر یا اپن آشپزخانه را با چراغ‌های آویز و زینتی تزیین کنید.

سخن پایانی

نورپردازی منزل از جمله مهم‌ترین اقدامات دکوراسیون داخلی است. نورپردازی غیر اصولی باعث ایجاد جوی کسل‌کننده و نازیبا در منزل می‌شود. باکس‌های کناف، امکانات ویژه‌ای را برای نورپردازی منزل فراهم می‌کنند و برای تمام فضاها کاربرد دارند.

تعداد کلمات مطلب: 710

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بدون هزینه دکوراسیون منزل را تغییر دهید

امروزه بسیاری از افراد برای تغییر روحیات خود و اعضای خانواده دوست دارند که دکوراسیون خانه …