جدیدترین مدل‌های کاسه روشویی ۲۰۲۴

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انواع کاسه روشویی با متریال‌های متنوع و اشکال گوناگون طراحی می‌شوند. در این مطلب با جدیدترین مدل‌های کاسه روشویی آشنا می‌شوید.

سرویس بهداشتی و حمام از جمله فضاهای خصوصی و پراستفاده در منزل هستند. در گذشته توجه چندانی به زیبایی این فضاها نمی‌شد؛ اما در سال‌های اخیر، زیبایی این فضاها اهمیت بیشتری پیدا کرده است. در این مطلب از دلتامگ با جدیدترین مدل‌های کاسه روشویی آشنا می‌شوید.

انواع مدل‌های کاسه روشویی جدید

روشویی دستشویی امروزه در مدل‌های متنوعی ساخته می‌شود که از میان آن‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • روشویی کابینتی
  • روشویی سنگی
  • روشویی بدون پایه

اما در این مطلب هدف ما معرفی انواع مدل‌های کاسه روشویی است که می‌تواند به صورت کابینت‌دار یا ساده اجرا شود.

سینک روشویی سنگ شکسته طبیعی

این مدل روشویی، جلوه‌ای طبیعی و جذاب دارد و برای دکوراسیون منزل به سبک روستیک بهترین انتخاب است. هرچند دیزاین سرویس بهداشتی شما می‌تواند با سایر فضاهای منزل فرق داشته باشد. با این مدل سینک روشویی، می‌توانید فضایی جذاب و اسپا مانند در حمام خانه خود ایجاد کنید.

کاسه روشویی سنگی

سینک روشویی شیشه‌ای

این مدل کاسه روشویی با شفافیت فوق‌العاده‌ای که دارد، جلوه‌ای تمیز و زیبا به سرویس بهداشتی شما می‌بخشد. تمام رنگ‌ها در کنار این مدل روشویی زیبا به نظر می‌رسند. می‌توانید با انتخاب رنگ‌های تیره و براق، جلوه‌ای لوکس به دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن خود ببخشید.

سینک روشویی چوبی

روشویی چوبی گرما و جذابیت فوق‌العاده‌ای دارد و فضایی آرام‌بخش و شبیه به اسپا در منزل شما ایجاد می‌کند. انواع رنگ‌ها و طرح‌های چوب برای ساخت سینک کاربرد دارند و با انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی هماهنگ می‌شوند. می‌توانید در کنار روشویی چوبی از دیوارپوش‌ چوبی نیز استفاده کنید تا فضایی یکدست گرم و زیبا داشته باشید.

کاسه روشویی چوبی

سینک روشویی سرامیکی سلطنتی

سرامیک پرطرفدارترین متریال برای ساخت کاسه روشویی است. انواع طرح‌ها و رنگ‌های روشویی سرامیکی در بازار موجود هستند. اما در اینجا یک نمونه از جدیدترین مدل‌های روشویی سرامیکی را مشاهده می‌کنید که بسیار لوکس و پرطرفدار است.

می‌توانید برای ایجاد جلوه لوکس، شیرآلات برنجی یا استیل به رنگ طلایی را در کنار روشویی سلطنتی قرار دهید تا فضای سرویس بهداشتی شما به طور کامل لوکس و زیبا دیده شود.

مطلب پیشنهادی:  این کارها گیاهان آپارتمانی را می‌کشد

سینک روشویی سرامیکی مینیمال

سینک‌های مینیمال طراحی بسیار ساده‌ای دارند و بسیار پرطرفدار هستند. این مدل روشویی به صورت پایه‌دار، کابینی و یا بدون پایه قابل اجرا است و جلوه‌ای مدرن و زیبا به سرویس بهداشتی شما می‌بخشد. رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری و کرم بسیار پرطرفدار هستند.

کاسه روشویی مینیمال

روشویی رزینی

رزین یک ماده پلیمری شفاف است که در دکوراسیون منزل کاربردهای شگفت‌انگیزی دارد. روشویی رزینی با شفافیت فوق‌العاده و رنگ‌های بی‌نظیرش در حمام شما خودنمایی می‌کند. این متریال در برابر رطوبت، فشار و تغییرات جوی دوام بسیار خوبی دارد و رنگ آن به مرور کدر نمی‌شود. به همین دلیل انتخابی بسیار عالی برای ساخت روشویی است.

سینک روشویی سنگ مرمر

سنگ مرمر متریالی فاخر و جذاب در دکوراسیون منزل است که هم در دکوراسیون کلاسیک کاربرد دارد و هم در خانه‌های مدرن دیده می‌شود. کاسه روشویی مرمری با رنگ‌ ملایم و دلپذیری که دارد، جلوه‌ای لوکس و زیبا به دکوراسیون سرویس بهداشتی می‌بخشد.

کاسه روشویی مرمر

سینک روشویی توکار

سینک روشویی توکار درون کابینت اجرا می‌شود و زیر آن می‌توانید فضایی برای قرار دادن لوازم سرویس بهداشتی داشته باشید. این مدل سینک بیشتر با سرامیک ساخته می‌شود و در انواع سبک‌های مدرن یا سلطنتی قابل اجرا است.

سینک روشویی روکار

این مدل سینک به صورت جداگانه نصب شده و می‌توانیم زیر آن یک کابینت معلق یا ایستاده قرار دهیم. زیبایی روشویی روکار بیشتر است و به همین دلیل در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

کاسه روشویی روکار

سخن پایانی

زیبایی سرویس بهداشتی در سال‌های اخیر اهمیت بسیاری پیدا کرده است. انواع روشویی کابینت‌دار و سنگی برای دیزاین سرویس بهداشتی کاربرد دارند. هنگام انتخاب روشویی باید به سبک دکوراسیون داخلی دقت داشته باشید. همچنین دقت کنید که متریال کاسه روشویی باکیفیت بوده و در برابر جرم، لک و خش، دوام خوبی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

انواع سایبان متحرک ماشین مناسب برای فضاهای کوچک

یکی از روش‌های موثر برای محافظت از وسیله نقلیه در تابستان و زمستان، ساخت یک سایبان برای ما…