جدیدترین طرح‌های کاغذ دیواری برای اتاق خواب

0
3
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کاغذ دیواری یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دیزاین دیوارهای منزل است. در این مطلب با ۷ طرح زیبا و لوکس کاغذ دیواری اتاق خواب آشنا می‌شوید.
کاغذ دیواری اتاق خواب

کاغذ دیواری یکی از انتخاب‌های جذاب برای دیزاین اتاق خواب است. تنوع طرح و رنگ این محصول بسیار بالا است و از این نظر گاهی انتخاب سخت می‌شود. در این مطلب از دلتامگ ۷ مدل کاغذ دیواری اتاق خواب شیک و لوکس ارائه شده است.

طرح‌های زیبای کاغذ دیواری اتاق خواب

اتاق خواب‌های امروزی صرفاً محلی برای خواب و استراحت نیستند و دکوراسیون آن‌ها اهمیت بسیاری پیدا کرده است. با انتخاب یک کاغذ دیواری مناسب می‌توانید یک اتاق خواب کاملا لوکس و زیبا برای خود داشته باشید.

کاغذ دیواری کلاسیک

کاغذ دیواری اتاق خواب مدل کلاسیک، انتخابی شیک و جذاب برای تمامی خانه‌ها است. با قرار دادن یک تخت خواب کلاسیک در این اتاق، می‌توانید یک اتاق خواب کلاسیک و لوکس داشته باشید. اما اگر به سرویس خواب مدرن علاقه‌مندید، باز هم می‌توانید از این مدل کاغذ دیواری استفاده کنید. کاغذ دیواری کلاسیک انتخابی برای تمامی دوره‌ها است و هیچ گاه قدیمی نمی‌شود.

کاغذ دیواری اتاق خواب کلاسیک

کاغذ دیواری ابر و بادی

کاغذ دیواری ابر و بادی یا آبرنگی، انتخابی بسیار شیک و لوکس برای دیزاین اتاق خواب مدرن است. در کنار آن باید به  انتخاب سایر المان‌های اتاق خواب مانند روتختی، پرده و فرش مدرن اتاق خواب دقت داشته باشید. تمامی اجزای اتاق باید در هماهنگی کامل با یکدیگر انتخاب شوند.

کاغذ دیواری اتاق خواب ابر و بادی

کاغذ دیواری طلا و مرمر

کاغذ دیواری اتاق خواب با طرح طلا و مرمر بسیار لوکس و پرطرفدار است. این مدل کاغذ دیواری بیشتر برای دکوراسیون اتاق خواب مستر یا اتاق خواب دخترانه کاربرد دارد. در کنار آن می‌توانید اکسسوری‌های شیک به رنگ طلایی قرار دهید و فضایی فاخر و زیبا داشته باشید.

با قرار دادن نور مخفی روی سقف و استفاده از لوسترهای سقفی لوکس در اتاق خواب با کاغذ دیواری طلا و مرمر، زیبایی به اوج خود رسیده و شاهد یک نوع شکوه خاص در دیزاین منزل خواهید بود.

کاغذ دیواری اتاق خواب طلا و مرمر

کاغذ دیواری انتزاعی

کاغذ دیواری اتاق خواب با طرح‌های انتزاعی، انتخابی مدرن و زیبا است. می‌توانید انواع رنگ‌های شاد و زیبا را روی دیوار اتاق خواب خود داشته باشید. بنابراین اگر به استفاده از چند رنگ در دکوراسیون علاقه‌مند هستید، این مدل کاغذ دیواری برای شما بهترین انتخاب است.

مطلب پیشنهادی:  جدیدترین مدل پارچه پرده 2022 برای پذیرایی

این مدل کاغذ دیواری برای دکوراسیون اتاق خواب کودک نیز انتخاب بسیار مناسبی است. می‌توانید از رنگ‌های شاد و کودکانه برای دیزاین اتاق خواب استفاده کرده و یک یا چند دیوار را با کاغذ دیواری انتزاعی تزیین کنید.

کاغذ دیواری اتاق خواب انتزاعی

کاغذ دیواری هندسی

کاغذ دیواری هندسی نیز از جمله پرطرفدارترین طرح‌ها برای اتاق خواب مدرن است. اما در تمامی سبک‌های دکوراسیون داخلی می‌توانید از آن استفاده کنید. رنگ‌های تیره این مدل کاغذ دیواری بسیار خاص و جذاب هستند و برای اتاق خواب مستر بیشتر به کار می‌روند.

کاغذ دیواری اتاق خواب هندسی

کاغذ دیواری سه‌بعدی

کاغذ دیواری اتاق خواب سه‌بعدی، در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. طرح‌های این مدل کاغذ دیواری بسیار متنوع است و شامل طرح‌های گل برجسته یا خطوط منحنی می‌شود. این مدل کاغذ دیواری بیشتر برای دیزاین اتاق‌های بزرگ کاربرد دارد.

کاغذ دیواری اتاق خواب سه‌بعدی

نکات مهم انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب

هنگام انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق خواب، باید به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید که عبارتند از:

  • طرح کاغذ دیواری با دکوراسیون اتاق هماهنگی داشته باشد.
  • رنگ کاغذ دیواری با سبک دکوراسیون و رنگ لوازم خواب هماهنگی داشته باشد.
  • طرح کاغذ دیواری با ابعاد اتاق خواب هم‌خوانی داشته باشد.
  • میزان نور اتاق خواب در نظر گرفته شود.

سخن پایانی

کاغذ دیواری متریالی زیبا و بادوام است که می‌توانید از آن برای تزیین فضاهای مختلف منزل استفاده کنید. برای دکوراسیون اتاق خواب، موضوع کمی متفاوت می‌شود. در اینجا دیوار پشت تخت اهمیت بسیاری دارد. برای همین در بسیاری از موارد، فقط دیوار پشت تخت را با کاغذ دیواری تزیین می‌کنند. ست کردن کاغذ دیواری با پرده، روتختی و سایر المان‌های دکوراسیون داخلی باعث می‌شود که فضایی زیبا و هماهنگ داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

ایده های جذاب برای چیدمان بالکن لاکچری

بالکن‌ها می‌توانند فضایی عالی برای استراحت، غذا خوردن و لذت بردن از فضای باز باشند. با کمی…