۶ مدل کمد دیواری جدید که دکوراسیون خانه را زیباتر می‌کند

0
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مدل‌های کمد دیواری جدید برای خانه‌های امروزی بسیار متنوع هستند و بر اساس نیاز مشتری طراحی و ساخته می‌شوند.
کمد دیواری جدید

کمد دیواری به یک عنصر مهم در خانه‌های امروزی تبدیل شده است و بدون آن فضای خانه به کلی نامرتب می‌شود. انواع مدل‌های کمد دیواری جدید با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل سفارش است. می‌توانید کمدهای قدیمی را نیز با تمهیدات خلاقانه به روز و مدرن جلوه دهید. در این مطلب از دلتا مگ با ترندهای کمد دیواری ۲۰۲۳ آشنا می‌شوید.

انواع کمد دیواری جدید برای خانه زیبا

انواع مدل‌های کمد دیواری در اتاق خواب مستر و سایر اتاق‌های خواب کاربرد دارند. در موارد خاص در فضای پذیرایی و نشیمن هم کمد دیواری نصب می‌شود. در این مطلب با ۵ مدل کمد دیواری مدرن و امروزی آشنا می‌شوید.

کمد دیواری ریلی جدید

کمد دیواری ریلی، بهترین انتخاب برای خانه‌های کوچک است و فضای کمی را اشغال می‌کند. مدل‌های جدید کمد دیواری ریلی بسیار روان و راحت باز و بسته می‌شوند. می‌توانید انواع مدل‌های درب را برای کمد دیواری ریلی انتخاب کنید:

  • اگر طرفدار سبک دکوراسیون مینیمال هستید، می‌توانید درب‌های ساده و سفید رنگ را برای دکوراسیون انتخاب کنید.
  • اگر می‌خواهید کمی به خانه خود گرما ببخشید، می‌توانید درب کمد دیواری چوبی را انتخاب کنید.
  • اگر می‌خواهید فضای شما بزرگ و روشن دیده شود، می‌توانید روی درب کمد دیواری ریلی، آینه قرار دهید.
  • این مدل کمد دیواری جدید به خوبی با انواع سبک‌های دکوراسیون هماهنگ می‌شود و زیبایی مدرن و خاصی به فضا می‌بخشد.

کمد دیواری جدید ریلی

کمد دیواری لولایی جدید

شاید دلتان بخواهد درب کمد به صورت کامل باز و بسته شود. در این صورت کمد دیواری لولایی بهترین انتخاب است. البته باید دقت کنید که به دلیل قرار گرفتن لولا داخل فضای کمد دیواری، فضای کمد کمی محدود می‌شود. کمد دیواری لولایی بیشتر برای اتاق خواب مناسب است. اما در فضای پذیرایی خانه شیک و مدرن امروزی هم می‌توانیم از این مدل کمد دیواری جدید با درب آینه‌ای استفاده کنیم.

کمد دیواری ترکیبی ریلی – لولایی

کمد دیواری ترکیبی را می‌توانیم به عنوان جدیدترین مدل کمد دیواری نام‌گذاری کنیم. به این مدل کمد دیواری، کمد آکاردئونی هم گفته می‌شود. مزیت این کمد دیواری به کم‌جا بودن و ظاهر شیک آن است. نحوه ساخت این مدل کمد دیواری به این ترتیب است که در قسمت‌های بالا و پایین آن ریل قرار می‌دهند و لولاهایی در چپ و راست تعبیه می‌کنند. درب کمد آکاردئونی با لولا باز و بسته می‌شود، اما روی ریل‌ها حرکت کرده و مثل آکاردئون جمع می‌شود.

مطلب پیشنهادی:  6 مدل مبل راحتی جدید و شیک که فضای خانه را لاکچری می‌کند

کمد دیواری ترکیبی معمولاً از جنس وینیل یا پی وی سی است. می‌توانید بر حسب علاقه، درب کمد را شیشه مات انتخاب کنید و ظاهری شیک و خاص به اتاق خواب خود ببخشید.

کمد دیواری شیشه‌ای یا آینه دار

این مدل کمد دیواری، جزو جدیدترین ترندهای دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود و برای دکوراسیون اتاق خواب مستر کاربرد بسیاری دارد. درب آینه‌ای یا شیشه‌ای، باعث می‌شود که اتاق خواب شما روشن‌تر و بزرگتر دیده شود. همچنین از درب آینه‌ای می‌توانید به عنوان یک آینه قدی زیبا استفاده کنید و داخل درب کمد یک میز آرایش شیک و مدرن داشته باشید.

کمد دیواری جدید با درب شیشه‌ای

کمد دیواری با درب مخفی شونده

این مدل کمد دیواری جدید، بسیار جالب و پرطرفدار است. درب این مدل کمد دیواری به صورت تاشو جمع شده و درون یک فضای کوچک مابین قفسه‌ها قرار می‌گیرد. به این صورت در مواقع نیاز می‌توانید یک کمد دیواری بدون درب داشته باشید. هزینه ساخت درب مخفی کمی بالا است و شاید انتخابی اقتصادی نباشد. اما قطعاً انتخابی است برای تمام زمان‌ها و هیچ وقت قدیمی و کهنه نمی‌شود.

کمد دیواری بدون درب

کمد دیواری بدون درب جزو ترندهای دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود. این مدل کمد دیواری جدید، برای فضاهای مرتب و منیمال بهترین انتخاب است. می‌توانید با قفسه‌بندی مناسب و استفاده از نظم‌دهنده‌ها، همیشه فضای داخل کمد دیواری را مرتب نگه دارید.

قرار دادن رگال به تعداد کافی نیز در این مدل کمد دیواری ضروری است. در غیر این صورت با کمبود فضا مواجه می‌شوید و کمد شما ظاهر نامرتبی پیدا می‌کند.

سخن پایانی

هر روزه مدل‌های متنوعی از کمد دیواری در ژورنال‌ها و مجلات دکوراسیون ارائه می‌شود. شما می‌توانید با در نظر گرفتن امکانات و نیازهای خود، انواع مدل‌های کمد دیواری جدید را انتخاب کرده و برای خانه شیک و مدرن خود سفارش دهید. به یاد داشته باشید که سبک دکوراسیون داخلی و متراژ اتاق خواب شما، نقش تعیین‌کننده‌ای در انتخاب کمد دیواری دارد. همچنین در اینجا تعداد اعضای خانواده و میزان وسایلی که می‌خواهید در کمد جا دهید، اهمیت پیدا می‌کند.

 

تعداد کلمات مطلب: 718

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

پیشگیری از زوال عقل با خوردن این 5 میوه خوشمزه

برخی از میوه‌ها به دلیل داشتن مواد مغذی و آنتی‌اکسیدان‌ها می‌توانند به پیشگیری از زوال عقل…