ال ای دی نواری جدیدترین نورپردازی برای تزئین خانه + ویدئو

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ال ای دی نواری نوعی عنصر تزئینی است که برای ایجاد نور ملایم در فضاهایی مثل زیر کابینت‌ها، شکاف دیوار و پشت آینه به کار می‌رود.

اگر می‌خواهید ظاهری متفاوت و شیک به خانه خودتان ببخشید، باید خلاقیت خود را به کار بگیرید. با استفاده از لوازم تزئینی جدید می‌توانید فضای خودتان را امروزی و مدرن طراحی کنید. در ادامه این مطلب از دلتامگ به موضوع تزئین خانه با ال ای دی نواری می‌پردازیم.

ال ای دی نواری چیست و چه کاربردی دارد؟

LED نواری نوعی نوار نوری با قابلیت چسبیدن به سطوح است. این نوار در فواصل معینی روی دیوار یا فضاهای دیگر کار می‌شود. نور خطی این نوارها جنبه تزئینی دارد و برای فضاهای پذیرایی، زیر کابینت آشپزخانه و پشت آینه ورودی یا سرویس بهداشتی بیشترین کاربرد را دارد. در ادامه به کاربردهای نوار ال ای دی برای تزئین خانه اشاره می‌کنیم.

تزئین کابینت‌ آشپزخانه و سرویس بهداشتی

از ال ای دی نواری برای نورپردازی زیر کابینت‌ها استفاده می‌شود. با کار گذاشتن این نوارها روی لبه پایینی کابینت، می‌توانید نوری ملایم و زیبا در آشپزخانه ایجاد کنید.

در سرویس بهداشتی هم مانند کابینت آشپزخانه می‌توانیم نوارهای ال ای دی را زیر کابینت دیواری نصب کنیم تا نور ملایمی فضا را روشن کند.

تزئین کابینت با ال ای دی نواری

تزئین آينه اتاق خواب، ورودی، حمام و سرویس بهداشتی

بیشترین کاربرد LED نواری، تزئین آینه است. با قرار دادن نوارها در لبه پشتی آینه می‌توانید آینه‌ای نورانی و زیبا داشته باشید. همچنین می‌توانید در این قسمت‌ها از انواع دیوارپوش استفاده کنید تا فضا زیباتر به نظر برسد.

تزئین دیوار پشت تلویزیون

از ال ای دی نواری می‌توانید  برای دکور دیوار پشت تلویزیون استفاده کنید. دقت کنید که روشنایی بیش از حد این دیوار، تمرکز افراد را به هم می‌زند و چندان جالب نیست. بنابراین سعی کنید که نوارها را در حد بسیار کم و ظریف برای این قسمت استفاده کنید.

می‌توانید نوارها را پشت صفحه نمایش قرار دهید و بک گراندی روشن برای تماشای تلویزیون در شب به وجود بیاورید.

تزئین دیوار نشیمن

عناصر تزئینی نقش مهمی در دکوراسیون منزل دارند. شما با تزئین دیوارها با انواع دیوارپوش و تابلوهای هنری، فضای خانه را صمیمی‌تر جلوه می‌دهید. در کنار آن می‌توانید با استفاده از نوارهای ال ای دی، نوری ملایم و جذاب به فضای نشیمن اضافه کنید.

مطلب پیشنهادی:  این مدل کمد دیواری، خانه شما را لوکس می‌کند

تزئین دیوار اتاق خواب

دیوارهای خالی، فضا را بی روح و کسل‌کننده جلوه می‌دهند. می‌توانید پشت قفسه‌ها یا تخت خواب از LED نواری تزئینی استفاده کنید تا روشنایی ملایم و رمانتیکی در فضا ایجاد شود. همچنین می‌توانید پشت آینه میز آرایش از نوارهای ال ای دی استفاده کنید تا یک آینه نورانی و زیبا داشته باشید.

تزئین دیوار اتاق خواب با ال ای دی نواری

نکات اسفاده از ال ای دی نواری

هنگام استفاده از نوار ال ای دی برای تزئین خانه باید به نکات زیر توجه کنید:

  • نور بیش از حد چشم را آزار می‌دهد. ظرافت و زیبایی فضا را در اولویت قرار دهید و با تزئینات اضافی آن را شلوغ نکنید.
  • نوارها را در محل‌های مناسبی نصب کنید که ظاهر خوبی داشته باشند. شاید زیر کابینت شما محل مناسبی برای قرار دادن ال ای دی نواری نباشد.
  • از رنگ‌های مناسب نوار LED برای تزئین خانه استفاده کنید. رنگ‌های زننده و تند به مرور خسته‌کننده می‌شوند.
  • می‌توانید با استفاده از نوارهای ال ای دی، یک عنصر زیبا را در منزل برجسته‌تر نشان دهید. برای مثال می‌توانید پشت میز کنسول یا میز ناهارخوری، از این نوارها استفاده کنید تا حالتی برجسته و نمایان پیدا کنند.
  • با قرار دادن نوارهای ال ای دی در شکاف‌های دیوار، پشت مبلمان و تخت خواب، می‌توانید فضایی رمانتیک ایجاد کند.

سخن پایانی

تزئین خانه با انواع عناصر دکوراتیو، این روزها طرفداران زیادی دارد. همه ما می‌خواهیم در خانه‌ای زیبا و مدرن زندگی کنیم که روح زندگی در آن جریان داشته باشد.

با انواع ال ای دی نواری می‌توانید نوری ملایم و دلخواه در فضاهای مختلف خانه ایجاد کنید و جلوه‌ای لوکس به خانه خود ببخشید.

تعداد کلمات مطلب: 615

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

شیک‌ترین مدل‌های دکوراسیون نشیمن به سبک بریتانیایی

دکوراسیون نشیمن به سبک بریتانیایی به ظرافت، راحتی و ظرافت معروف است. این سبک با استفاده از…