دکور دیوار پشت تلویزیون با 5 کاغذ دیواری زیبا

0
12
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سال‌های زیادی است که تلویزیون یکی از جذاب‌ترین وسایل در دکوراسیون منزل است، بنابراین دکوراسیون فضایی که تلویزیون در آن قرار می‌گیرد بسیار مهم است.
دکور دیوار پشت تلویزیون با کاغذ دیواری

از دیدگاه طراحان دکوراسیون در هر قسمت از سالن پذیرایی که تلویزیون قرار داشته باشد، آن قسمت به نقطه کانونی خانه تبدیل می‌شود؛ بنابراین تزیین دیوار پشت تلویزیون از اهمیت بسیاری برخوردار است. دکور دیوار پشت تلویزیون با استفاده از کاغذ دیواری، ساده‌ترین کاری است که برای زیباتر شدن فضای نشیمن می‌توانید انجام دهید.

انتخاب یک کاغذ دیواری خوب به شما کمک می‌کند تا زیبایی فضای نشیمن شما دوچندان شود. در این مطلب از دلتامگ به معرفی چند مدل کاغذ دیواری مناسب دیوار تلویزیون می‌پردازیم.

انواع کاغذ دیواری برای دکور دیوار پشت تلویزیون

در انتخاب کاغذ دیواری و دیوارپوش برای دیزاین دیوار پشت تلویزیون، باید نهایت دقت را به کار ببرید تا انتخاب اصولی داشته باشید، از مهم‌ترین این نکات هماهنگ بودن کاغذ دیواری با دکوراسیون خانه است و دومین نکته که هنگام انتخاب باید رعایت شود، طرح کاغذ دیواری است. طرح کاغذ دیواری باید به‌نوعی باشد که هنگام تماشای فیلم حواس ما به طرح‌های کاغذ دیواری پرت نشود.

کاغذ دیواری با طرح سنگ

یکی از بهترین طرح‌های کاغذ دیواری برای دکور دیوار پشت تلویزیون، طرح سنگ است. این مدل کاغذ دیواری فضایی رسمی را به وجود می‌آورد و برای خانه‌های بزرگ و مجلل انتخاب مناسبی است. اگر می‌خواهید با صرف کمترین هزینه، ظاهری طبیعی و جذاب به دیوار اتاق نشیمن خود ببخشید، می‌توانید از این مدل کاغذ دیواری استفاده کنید.

کاغذ دیواری با طرح سنگ

 

کاغذ دیواری با طرح سه‌بعدی

طرح سه‌بعدی یکی از پرطرفدارترین انواع کاغذ دیواری است که برای دکور پشت تلویزیون بسیار استفاده می‌شود. این مدل کاغذ دیواری جلوه‌ای مدرن و امروزی به خانه شما می‌بخشد. در کنار آن سعی کنید رنگ‌های خنثی و تزئینات کمی داشته باشید تا فضا بیش از حد شلوغ به نظر نرسد.

در خیلی از موارد این مدل کاغذ دیواری با دیوارپوش اشتباه گرفته می‌شود. اما باید دقت داشته باشید که کاغذ دیواری به صورت رولی به فروش می‌رسد. در حالی که دیوارپوش‌ها معمولاً به صورت تایلی به فروش می‌روند.

کاغذ دیواری طرح برجسته

کاغذ دیواری‌های مدرن با طرح برجسته برای دکور پشت تلویزیون بسیار پرطرفدار هستند. انواع طرح‌ها و رنگ‌ها برای این مدل کاغذ دیواری در بازار موجود است و شما بر اساس سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی از میان آن‌ها می‌توانید انتخاب کنید. پیشنهاد ما این است که دیوارهای جانبی تلویزیون را به رنگ ساده و بدون بافت برجسته کار کنید که فضا بیش از حد شلوغ نرسد.

مطلب پیشنهادی:  جدیدترین مدل‌های کمد دیواری اتاق خواب شیک و جادار

کاغذ دیواری با طرح گل و برگ

خانه‌هایی که چیدمانی مدرن دارند و بسیار علاقه‌مند به طبیعت هستند، می‌توانند برای دکور دیوار پشت تلویزیون از کاغذ دیواری با طرح گل یا برگ استفاده کنید. این مدل کاغذ دیواری در طرح‌ها و مدل‌های متنوعی و با ابعاد گل‌های ریزودرشت در بازار موجود است. دقت داشته باشید که رنگ کاغذ دیواری با وسایل خانه شما هماهنگ باشد.

کاغذ دیواری با طرح گل و برگ برای دکور دیوار پشت تلویزیون

 

کاغذ دیواری طرح راه‌راه

اگر می‌خواهید تغییراتی که در فضای خانه انجام می‌دهید بسیار به چشم آید، هنگام انتخاب کاغذ دیواری از طرح‌های راه‌راه استفاده کنید. این مدل کاغذ دیواری دکور پذیرایی شما را جذاب‌تر می‌کند. توجه داشته باشید درصورتی‌که می‌خواهید ارتفاع خانه شما بلندتر از حد معمول نشان داده شود از کاغذ دیواری با راه‌راه‌های عمودی استفاده کنید و اگر می‌خواهید فضای خانه شما بزرگ‌تر نشان داده شود، از راه‌راه‌های افقی استفاده کنید.

نکات مهم انتخاب کاغذ دیواری برای دیوار پشت تلویزیون

برای انتخاب کاغذ دیواری دیوار پشت تلویزیون باید به این نکات توجه داشته باشید:

  • وسعت دیوار: در دیوارهای کوچک نباید از طرح‌های درشت استفاده کنید.
  • سبک دکوراسیون داخلی: باید طرح انتخابی شما با سبک دکوراسیون داخلی هماهنگی داشته باشد.
  • رنگ لوازم منزل: رنگ کاغذ دیواری انتخابی شما باید با سایر وسایل منزل هماهنگی داشته باشد.
  • پرهیز از شلوغی: طرح‌های شلوغ کاغذ دیواری امروزه چندان مورد پسند نیستند. اگر می‌خواهید خانه مدرن و شیکی داشته باشید، بهتر است از طرح‌های ساده‌تر استفاده کنید.

سخن پایانی

انتخاب رنگ دیوار و کاغذ دیواری مناسب برای فضاهای مختلف خانه، کمی چالش‌برانگیز است. با ایده‌هایی که در این مطلب برای دکور دیوار پشت تلویزیون با کاغذ دیواری مطرح شد، می‌توانید انتخاب خوبی داشته باشید. هنگام انتخاب کاغذ دیواری باید به سبک دکوراسیون داخلی و رنگ لوازم منزل دقت داشته باشید. در غیر این صورت فضای خانه شما بیش از حد شلوغ و ناهماهنگ به نظر می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

ایده های جذاب برای چیدمان بالکن لاکچری

بالکن‌ها می‌توانند فضایی عالی برای استراحت، غذا خوردن و لذت بردن از فضای باز باشند. با کمی…