کابینت طوسی با چه رنگ‌هایی ست می‌شود؟

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کابینت طوسی در کنار اکثر رنگ‌ها زیبا به نظر می‌رسد و انتخاب خوبی برای آشپزخانه‌های امروزی است.
کابینت طوسی با چه رنگ‌هایی ست می‌شود؟

رنگ طوسی رنگی خنثی است که در دکوراسیون آشپزخانه‌های امروزی طرفداران بسیاری دارد. طوسی بسیار همه‌پسند است و با تمام سبک‌های دکوراسیون داخلی به خوبی هماهنگ می‌شود. اما این رنگ کابینت در کنار چه رنگ‌هایی زیبا به نظر می‌رسد؟ در ادامه این مطلب از دلتامگ پاسخ پرسش‌تان را دریافت می‌کنید.

کابینت طوسی را با چه رنگ‌هایی می‌توانیم ست کنیم؟

طوسی در کنار اکثر رنگ‌ها زیبا به نظر می‌رسد. فقط باید به نسبت ترکیب رنگ‌ها دقت داشته باشیم. در ادامه چند ترکیب رنگی مناسب برای آشپزخانه طوسی معرفی می‌کنیم که برای تمام سبک‌های دکوراسیون داخلی کاربرد دارند.

طوسی آبی، انتخابی همه پسند

ترکیب رنگ طوسی آبی نه تنها در دکوراسیون، بلکه در مد و فشن هم بسیار مورد توجه است. طوسی در کنار آبی، حس اعتماد و ثبات را به بیننده القا می‌کند. کابینت طوسی آبی برای آشپزخانه‌های مدرن یا نئوکلاسیک بهترین انتخاب است.

می‌توانید یک یا چند کابینت را به رنگ آبی در بیاورید و باقی کابینت‌ها را طوسی کنید. این ترکیب رنگی در کنار انواع مبلمان چوبی با رنگ روشن و تیره زیبا به نظر می‌رسد.

کابینت طوسی آبی

طوسی سفید، انتخابی برای آشپزخانه مدرن و کلاسیک

طوسی سفید یکی از انتخاب‌های پرطرفدار برای آشپزخانه‌های مدرن است. این رنگ کابینت برای سبک کلاسیک هم قابل اجرا است. رنگ طوسی در کنار سفید بسیار زیبا به نظر می‌رسد. می‌توانیم دو رنگ کابینت طوسی و سفید را در کنار هم قرار دهیم. یا فقط کابینت را طوسی انتخاب کنیم و صفحات، دستگیره‌ها و سینک آشپزخانه به رنگ سفید باشد.

کابینت دوطرفه طوسی سفید از گذشته تا امروز طرفدارهای خودش را دارد. در آشپزخانه‌های مستطیلی کشیده، می‌توانیم یک طرف را کابینت سفید و طرف دیگر را طوسی اجرا کنیم.

طوسی طلایی، انتخابی برای آشپزخانه کلاسیک و نئوکلاسیک

طوسی در کنار طلایی جلوه‌ای فاخر و لوکس پیدا می‌کند. ترکیب این دو رنگ در کنار هم برای آشپزخانه‌های کلاسیک یا نئوکلاسیک بسیار پیشنهاد می‌شود.

کابینت طوسی طلایی انتخاب لوکس پسندها است. در کنار این رنگ کابینت می‌توانید از رنگ سفید یا یک رنگ گرم مثل رنگ چوب استفاده کنید تا فضا یکنواخت به نظر نرسد. می‌توانید کابینت‌ها را طوسی انتخاب کنید و دستگیره‌ها و شیرآلات را به رنگ طلایی کار کنید.

مطلب پیشنهادی:  آموزش صفر تا صد نصب کاغذ دیواری + ویدئو

طوسی سبز، انتخابی جذاب برای خاص‌پسندها

سبز در کنار طوسی جلوه‌ای بی‌نظیر و خاص پیدا می‌کند. اگر به طبیعت علاقه‌مندید و می‌خواهید در آشپزخانه گلدان‌های سبز و زیبایی داشته باشید، این ترکیب رنگی را انتخاب کنید.

ترکیب طوسی و سبز در کنار مبلمان چوبی هم زیبا به نظر می‌رسد. این ترکیب رنگی زنده و جذاب است و هیچ وقت قدیمی نمی‌شود.

طوسی و رنگ چوب، انتخابی گرم و دلنشین

رنگ گرم چوب در کنار طوسی زیبایی چشم‌نوازی ایجاد می‌کند. کابینت طوسی با صفحات رویی چوبی، انتخابی مدرن و زیبا است.

کف آشپزخانه را هم می‌توانید پارکت رنگ چوب اجرا کنید تا گرما و صمیمیت این فضا دو چندان شود. رنگ چوب راش یا افرا در کنار طوسی زیبا به نظر می‌رسد و حس دلپذیری دارد.

کابینت طوسی در ترکیب با چوب

دو طیف رنگ طوسی، انتخابی محافظه‌کارانه

می‌توانید از دو طیف رنگ کابینت طوسی روشن و تیره استفاده کنید. این ترکیب رنگی برای افراد محافظه‌کار بسیار مناسب است. به شرطی که کلیت فضا خیلی یکنواخت و کسل‌کننده به نظر نرسد.

می‌توانید داخل فضای آشپزخانه یک میز ناهارخوری به رنگ سفید یا چوبی قرار دهید تا کمی جزئیات به فضا اضافه شود.

طوسی نقره‌ای، انتخابی ظریف و فاخر

دو رنگ طوسی و نقره‌ای از یک خانواده هستند. رنگ نقره‌ای در کنار طوسی جلوه‌ای فاخر و اشرافی پیدا می‌کند. این ترکیب رنگی برای هر سبک دکوراسیون داخلی مناسب است. می‌توانید کابینت‌ها را به رنگ طوسی و دستگیره‌ها و شیرآلات را به رنگ نقره‌ای انتخاب کنید.

سخن پایانی

انتخاب رنگ برای کابینت آشپزخانه این روزها کار چندان راحتی نیست. از همه طرف با کوهی از تصاویر آشپزخانه‌های مجهز و زیبا مواجه هستیم و می‌خواهیم تمام آن‌ها را در خانه خودمان داشته باشیم. اما کافی است بدانید که کابینت طوسی در کنار اکثر رنگ‌ها زیبا به نظر می‌رسد. حتی می‌توانید کمی جسارت به خرج دهید و رنگ‌های شاد مثل زرد و قرمز را در کنار طوسی قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

چیدمان آشپزخانه سنتی ایرانی؛ آشپزخانه ای که زندگی در آن جریان دارد!

چگونه یک آشپزخانه سنتی ایرانی را چیدمان کنیم؟ در واقع برای چیدمان یک آشپزخانه ایرانی باید …