کابینت آشپزخانه سفید را با چه رنگ‌هایی ست کنیم؟

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ست کردن کابینت آشپزخانه سفید با رنگ‌های دیگر کار سختی نیست. در این مطلب ایده‌هایی ارائه شده است که حتما می‌تواند برای شما مفید باشد.
کابینت آشپزخانه سفید

ایده‌های جذاب ست کردن کابینت سفید با رنگ‌های مختلف

کابینت سفید به آسانی با رنگ‌های مختلف ست می‌شود. فقط لازم است میزان رنگ‌گذاری در فضا را بدانید و دانش کمی در مورد هماهنگی رنگ‌های مختلف با هم داشته باشید. در ادامه رنگ‌هایی را معرفی می‌کنیم که در کنار کابینت آشپزخانه سفید زیبا به نظر می‌رسند.

آشپزخانه مدرن یکدست سفید

آشپزخانه سفید یکدست، تمیز و چشم‌نواز به نظر می‌رسد. البته باید دقت داشته باشید که این رنگ همانقدر که آلودگی را سریع نشان می‌دهد، راحت هم تمیز می‌شود. اگر یکنواختی فضا آزارتان نمی‌دهد و طرفدار سبک مینیمال هستید، می‌توانید با دست و دلبازی تمام، همه جای آشپزخانه را سفید کنید. سفید رنگی برای تمام زمان‌ها است و هیچ گاه از مد نمی‌افتد و قدیمی نمی‌شود.

ترکیب رنگ سفید با رنگ چوب

چوب متریالی گرم و زیبا است که در کنار رنگ سفید بیشتر خودنمایی می‌کند. کابینت آشپزخانه سفید با صفحات رویی به رنگ چوب، برای سبک دکوراسیون مدرن و مینیمال بهترین انتخاب است. انواع رنگ چوب روشن و تیره در کنار سفید زیبا به نظر می‌رسند. اما رنگ چوب راش در کنار سفید بهترین انتخاب است. اگر به رنگ سفید علاقه‌مندید و در عین حال نمی‌خواهید آشپزخانه بیش از حد یکنواخت شود، بهتر است کنار آن از چوب استفاده کنید.

ست کردن کابینت آشپزخانه سفید با رنگ چوب

کابینت سفید طلایی، انتخابی باشکوه

دو رنگ سفید و طلایی در کنار هم، جلوه‌ای لوکس و فاخر ایجاد می‌کنند. بنابراین برای آشپزخانه‌های کلاسیک بهترین انتخاب هستند. دستگیره‌ها یا نوارهای دور تا دور به رنگ طلایی روی کابینت آشپزخانه سفید انتخابی برای لوکس‌پسندها است. اگر دکوراسیون منزل شما به سبک کلاسیک یا نئوکلاسیک است، می‌توانید از این ترکیب رنگ برای دکوراسیون آشپزخانه استفاده کنید.

آشپزخانه سیاه و سفید، انتخابی شیک و خاص

استفاده از رنگ‌های متضاد در دکوراسیون داخلی همیشه مورد توجه طراحان بوده است. سیاه و سفید، دو رنگ متضادی هستند که همیشه جذاب بوده‌اند. در مد لباس و فشن هم ترکیب این دو رنگ بسیار دیده می‌شود. کابینت آشپزخانه سفید و سیاه انتخاب جالبی است. البته باید دقت کنید که با سبک دکوراسیون منزل شما هماهنگی داشته باشد.

ترکیب رنگ سفید با سبز

سبز رنگ طبیعت است. این رنگ زیبا را می‌توانید در کنار رنگ‌های خنثی در دکوراسیون داخلی استفاده کنید و فضایی جذاب برای زندگی ایجاد کنید. از سبز نعنایی و سدری گرفته تا سبز تیره، انواع طیف‌های رنگ سبز در کنار کابینت سفید زیبا به نظر می‌رسند. قبل از انتخاب این رنگ‌ها به سبک دکوراسیون و سایر اجزای منزل دقت کنید.

مطلب پیشنهادی:  نکات مهم در انتخاب پارچه مبل

ترکیب رنگ سفید با آبی

اگر طرفدار رنگ‌های ملایم هستید، می‌توانید دو رنگ سفید و آبی را در کنار هم قرار دهید. از آبی آسمانی گرفته تا آبی درباری که برای خانه‌های لوکس کاربرد دارد، انواع طیف‌های رنگ آبی در کنار کابینت آشپزخانه سفید زیبا به نظر می‌رسند. آبی رنگی آرام‌بخش است و استفاده از آن در تمام فضاهای منزل پیشنهاد می‌شود.

ست کردن کابینت آشپزخانه سفید با رنگ آبی

ترکیب رنگ سفید و خاکستری

سفید و خاکستری دو رنگ خنثی هستند که در کنار هم زیبا به نظر می‌رسند. خاکستری در عین خنثی بودن، فضای سفید را از خامی و یکنواختی نجات می‌دهد. رنگ خاکستری را به این شکل می‌توانید در کنار کابینت سفید قرار دهید:

  • دستگیره‌ها
  • کاشی بین کابینت
  • ترکیب دو رنگ کابینت خاکستری و سفید
  • لوازم و تجهیزات آشپزخانه خاکستری

پس اگر به فکر یک انتخاب محافظه‌کارانه هستید، خاکستری را در نظر داشته باشید.

کابینت آشپزخانه سفید، انتخابی مطمئن برای انواع سبک‌های دکوراسیون

سفید و طیف‌های متنوع آن مثل سفید مرمری، شیری، استخوانی، عاجی وصدفی در دکوراسیون داخلی کاربرد زیادی دارند. سفید هم مدرن است و هم می‌تواند کلاسیک باشد. این موضوع به نحوه استفاده شما از رنگ‌ها بستگی دارد. برای مثال ترکیب سفید و طلایی برای آشپزخانه‌های کلاسیک پیشنهاد می‌شود. در حالی که سفید در کنار خاکستری یا سیاه، مخصوص دکوراسیون مدرن است.

ترکیب رنگ‌ها با هم، یکی از مهم‌ترین مباحث دکوراسیون داخلی است. با انتخاب یک سبک دکوراسیون داخلی و هماهنگ کردن رنگ‌ها بر اساس آن، می‌توانید فضایی زیبا برای زندگی ایجاد کنید. سفید رنگی بدون زمان و زیبا است. کابینت، کاشی‌ها، سرامیک کف، صفحه رویی کابینت به رنگ سفید، بسیار پرطرفدار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

چیدمان آشپزخانه سنتی ایرانی؛ آشپزخانه ای که زندگی در آن جریان دارد!

چگونه یک آشپزخانه سنتی ایرانی را چیدمان کنیم؟ در واقع برای چیدمان یک آشپزخانه ایرانی باید …