۷ رنگ اتاق خواب که به شما آرامش می‌دهد

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رنگ اتاق خواب بهتر است آٰرام‌بخش و ملایم باشد تا این فضا به پناهگاهی برای رهایی از استرس روزانه تبدیل شود.
۷ رنگ اتاق خواب آرام‌بخش

اتاق خواب محلی برای آرامش و استراحت است. از این نظر بهتر است دکوراسیون این فضا با رنگ‌های آرام‌بخش انجام شود. در این مطلب از دلتا مگ با ۷ رنگ اتاق خواب زیبا آشنا می‌شوید که حس آرامش را به شما منتقل می‌کنند.

چه رنگ ملایم و آرامی برای اتاق خواب انتخاب کنیم؟

اتاق خواب جایی است که باید استرس روزانه را در آن از بین ببریم. این محل برای آرامش و استراحت طراحی می‌شود. همه ما به تاثیر رنگ بر روی آرامش روح و روان واقفیم. در ادامه با ۷ رنگ آرام‌بخش و مناسب برای اتاق خواب آشنا می‌شوید.

سبز نعنایی، رنگی شاداب و زنده

سبز نعنایی حس خنکی و تازگی را به اتاق خواب شما می بخشد و بی‌نهایت آرام‌بخش است. این رنگ در سال‌های اخیر بسیار پرطرفدار بوده است و در مجلات دکوراسیون داخلی بسیار دیده می‌شود. رنگ اتاق خواب سبز نعنایی در کنار سفید بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

شما می‌توانید روتختی و پرده‌ها را به رنگ سبز تیره یا سفید انتخاب کنید. قرار دادن گیاهان طبیعی در اتاق خواب سبز نعنایی، حس بودن در طبیعت را به شما القا می‌کند.

سبز نعنایی، رنگی شاداب و زنده

آبی طوسی، رنگی آرام و متین

رنگ اتاق خواب آبی طوسی بسیار آرام‌بخش است و در کنار سفید زیبا به نظر می‌رسد. این رنگ با لوازم چوبی رنگ روشن به راحتی ست می‌شود و از این نظر بسیار پرطرفدار است.

رنگ طوسی در ترکیب با آبی، کمی از حالت خنثی خارج می‌شود. در اتاق خواب آبی طوسی می‌توانید انواع گل‌ها و گیاهان آپارتمانی را نگهداری کنید و فضایی دلنشین و بدون استرس برای خودتان به وجود بیاورید.

صورتی مرجانی، رنگی جوان‌پسند و جذاب

صورتی مرجانی از جمله رنگ‌های جدید است که در دکوراسیون داخلی طرفداران بسیاری دارد. رنگ اتاق خواب صورتی مرجانی در کنار سبز سدری یا نعنایی بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

شما می‌توانید روتختی و پرده‌ها را به رنگ سفید یا سبز روشن در بیاورید و فضایی آرام برای استراحت ایجاد کنید.

صورتی مرجانی رنگی ایده‌آل برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه و نمایان‌گر شور جوانی و زنانگی است.

تسکافه‌ای روشن، رنگی خنثی و همه‌پسند

نسکافه‌ای روشن رنگی آرام‌بخش و محافظه‌کارانه است. این رنگ زمینی و خنثی هیچ وقت کهنه نمی‌شود. اتاق خواب نسکافه‌ای را می‌توانید با دیوارکوب‌های مکرومه تزئین کنید و فضایی زیبا و دنج برای استراحت به وجود بیاورید.

مطلب پیشنهادی:  بهترین چیدمان مبل برای پذیرایی مربعی شکل

پیشنهاد ما این است که کمی جزئیات با رنگ شاد به این رنگ اتاق خواب اضافه کنید تا فضا یکنواخت و کسل‌کننده به نظر نرسد. برای مثال می‌توانید فرش و راگ با زمینه لاکی یا صورتی برای این اتاق خواب انتخاب کنید. قرار دادن یک صندلی یا پاف با رنگ‌ و طرح‌های شاد، زیبایی اتاق خواب نسکافه‌ای را چند برابر می‌کند.

زرد لیمویی، رنگی آرام و ملیح

لیمویی در واقع زردی است که با سفید ترکیب شده باشد. این رنگ ملایم و آرامش‌بخش است و به راحتی با لوازم چوبی ست می‌شود.

زرد لیمویی فضا را روشن نشان می‌دهد و برای اتاق خوابی که به عنوان اتاق کار هم مورد استفاده قرار می‌گیرد، بسیار انتخاب خوبی است.

اتاق خواب زرد لیمویی را می‌توانید با انواع گیاهان سبز آپارتمانی تزئین کنید. انتخاب روتختی و پرده سفید در این اتاق خواب، روشنایی و حس خوب آن را چند برابر می‌کند.

زرد لیمویی، رنگی آرام و ملیح

نارنجی پرتقالی

نارنجی پرتقالی یا نارنجی روشن یکی از رنگ‌های آرامش‌بخش و مناسب برای اتاق خواب است. این رنگ در عین گرم بودن، چشم را اذیت نمی‌کند و در کنار لوازم چوبی و گیاهان سبز بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

رنگ اتاق خواب نارنجی روشن این روزها خیلی پرطرفدار است و جزو ترندهای دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود.

سبزآبی روشن

سبزآبی در چرخه رنگ ایتن، سردترین رنگ محسوب می‌شود. این رنگ فوق‌العاده آرام‌بخش است و به همین خاطر در اتاق خواب کاربرد زیادی دارد.

سبزآبی روشن، اتاق خواب را روشن‌تر و بزرگتر نشان می‌دهد و برای اتاق‌های تاریک و تنگ انتخاب بسیار خوبی است.

سخن پایانی

انتخاب رنگ اتاق خواب یکی از مراحل چالش‌برانگیز در بازسازی و دکوراسیون داخلی است. با مشاهده عکس‌های مجلات و سایت‌های دکوراسیون داخلی با انبوهی از رنگ‌ها مواجه می‌شویم و تصمیم‌گیری برای ما سخت می‌شود. در این مطلب سعی کردیم ۷ رنگ آرامش‌بخش و پرطرفدار را معرفی کنیم که اتاق خواب شما را به فضایی دلنشین و آرام تبدیل می‌کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

انواع سایبان متحرک ماشین مناسب برای فضاهای کوچک

یکی از روش‌های موثر برای محافظت از وسیله نقلیه در تابستان و زمستان، ساخت یک سایبان برای ما…