این مدل مانتوهای پاییزی امسال مد هستند

1
5
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از شیک‌ترین استایل‌ها، تیپ‌های مناسب فصل پاییز است. اگر تصمیم به خرید مانتو پاییزه دارید و می‌خواهید با ترند مانتوهای پاییزی امسال آشنا شوید این مطلب را دنبال کنید.
مدل مانتوهای پاییزی

مدل مانتوهای پاییزی در طرح‌ها و رنگ‌های زیادی دوخته می‌شوند که شما می‌توانید باتوجه‌به استایل خودتان یکی از آن‌ها را خریداری کنید. ما در این مطلب از دلتامگ انواع مختلفی از این مدل مانتوها را نشان می‌دهیم.

مدل مانتوهای پاییزی

در ادامه استایل‌های مختلف که پاییز امسال مد شده‌اند را برایتان آماده کرده‌ایم.

مدل مانتو پاییزه مخمل

پارچه مخمل را همه افراد می‌شناسند؛ اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید مخمل از دولایه پارچه و در هم تنیدن کرک‌ها روی‌هم به وجود می‌آید. به این صورت که دولایه پارچه را به‌موازات هم قرار می‌دهند کرک‌ها را به‌صورت عمودی روی این دوپارچه می‌بافند. در نهایت هم کرک‌ها را اصلاح می‌کنند، یعنی در واقع آنها به‌اندازه برابر کوتاه می‌کنند تا پارچه‌ مخمل مرغوبی تولید شود.

به دلیل ضخیم و کرکی بودن این پارچه انتخاب بسیار مناسبی برای فصل پاییز است. عموماً از این پارچه برای دوخت انواع لباس‌ها و مانتوهای پاییزی استفاده می‌شود. مانتوهایی که از این پارچه استفاده می‌شوند، دارای تنخور فوق‌العاده عالی بوده که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مانتو‌ها به شمار می‌رود.

 سوییت یکی از مدل مانتوهای پاییزی

پارچه سوییت آخرین لایه‌ چرم و یک‌پارچه نرم و شبیه به لیف است که انواع مختلفی دارد. پارچه سوییت را می‌توان با استفاده از پوست بیشتر حیوانات تولید کرد. اعم از حیواناتی مانند بره، بز، خوک، گوساله، گاو و مانند این موارد؛ اما در جهت حفظ حقوق حیوانات، نوع دیگری از پارچه سوییت وجود دارد که اصل نیست و به آن سوییت فاکس می‌گویند.

این مدل پارچه که مدل دوستدار حیوانات شناخته می‌شود، علاوه بر آنکه سطح یک‌دست‌تر و صاف‌تری دارد، معایب سوییت طبیعی مثل ساییده شدن و مات شدن را نیز ندارد. در ضمن اینکه خیلی راحت‌تر تمیز می‌شود، به‌راحتی لک نمی‌شود، نیازی به شستن مکرر ندارد و معمولاً هم دارای خاصیت آب‌گریزی است.

 سوییت یکی از مدل مانتوهای پاییزی

مدل مانتو چرم پاییزی

یکی از شیک‌ترین مدل مانتوهای پاییزی مانتوهای چرم است که بیشتر حالت رسمی را به استایل شما می‌دهد. انواع مانتوهای چرم موجود در بازار از هر دو مدل چرم طبیعی و مصنوعی ساخته می‌شوند. اگر دوستدار لباس‌هایی با چرم طبیعی هستید، باید به فروشگاه‌های چرم که در سطح شهر وجود دارند و دارای برندهای مختلفی هستند، استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  با سفید آب دیگر عرق نمی‌کنید

مانتوی پاییزه از جنس کشمیر

پارچه کشمیر در واقع نوعی از پارچه‌بافت است که از پشم بز کشمیر و پشم بزهای دیگر تهیه می‎‌شود. از این نوع پارچه برای انواع کت، مانتوهای پاییزه، پالتو، دامن و پیراهن‌های بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد. این نوع پارچه تنوع بسیار زیادی دارد. برخی از آن‌ها ریزش نداشته و برای لباس‌های ایست دار مناسب هستند؛ اما پارچه‌های کشمیر لطیف‌تر بوده که دارای ریزش مناسب برای پیراهن و دامن است.

درجه‌ لطافت پشم بز کشمیر به‌قدری زیاد است که لباس‌‎های تولید شده مانند مدل مانتو یا پالتوی کشمیری کیفیت و جذابیت بسیار بالایی دارند. این پارچه بدون پرز است که به‌عنوان یک عایق عمل می‌کند و می‌تواند بدن افراد را در فصول سرد سال گرم نگه دارد.

 انواع مانتوی پاییزی از جنس میکرو

یکی دیگر از مدل مانتوهای پاییزی مانتو از جنس میکرو است که امسال نیز ترند هستند. مانتو از جنس پارچه‌ میکرو از جمله مدل‌های ظریف برای این فصل است که از پلی‌استر تشکیل شده و بافتی شبیه به جیر دارد؛ اما ویژگی بسیار خوب مانتوی میکرو، ضدآب بودن آن است. چون در فصل پاییز که بارش باران زیاد است کاربرد بسیار خوبی دارد.

رنگ مدل مانتو پاییزه 1402

رنگ مدل مانتو پاییزه 1402

یکی از نکات مهم برای انتخاب مدل مانتوهای پاییزی رنگ آن است. به این دلیل که برخی از رنگ‌ها در فصل پاییز و در لباس‌های پاییزی زیبایی و جلوه‌ بسیار بیشتری از خود نشان می‌دهند. از جمله می‌توان به رنگ‌های زیر اشاره کرد:

  • رنگ‌های گرم و تیره مانند شرابی، سرمه‌ای و قرمز
  • رنگ‌های خنثی مانند قهوه‌ای، خاکستری و مشکی
  • رنگ‌هایی که تناژ زمینی دارند مثل بژ، سبز جنگلی، سبز تیره و زیتونی
  • رنگ‌های گرم (همانند رنگ برگ‌های پاییزی) مثل رنگ قرمز تیره، نارنجی تیره، شتری، برنزی، طلایی
  • استفاده از رنگ‌های تناژ رنگ پوست مثل قهوه‌ای مایل به زرد و کرم در مدل مانتوهای پاییزی.

یک نظر

  1. ناشناس

    7 مهر 1402 در 5:40 ب.ظ

    مدل مانتو که دراول صفحه هست ازکجاتهیه کنیم اطفا اگه میشه راهنمایی کنید و آدرس

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

لذت تعطیلاتی ایده‌آل در دریاچه‌ های نزدیک تهران

زندگی دائمی در هیاهو، شلوغی و آلودگی هوای شهر تهران خیلی از ما را خسته کرده و به دنبال فرص…