رپورتاژ آگهی

برای یادگیری زبان به صورت موثر این کتاب ها را بخوانید

0
4
زمان مطالعه: 4 دقیقه
اگر شما در حال آموختن زبان انگلیسی هستید، حتما متوجه شده‌اید که منابع بسیار زیادی برای یادگیری زبان در دسترس است که ممکن است شما را هنگام انتخاب کمی سردرگم کند.
یادگیری زبان با روشی موثر

اگر شما در حال آموختن زبان انگلیسی هستید، حتما متوجه شده‌اید که منابع بسیار زیادی برای یادگیری زبان در دسترس است که ممکن است شما را هنگام انتخاب کمی سردرگم کند. کتاب‌ها یکی از بهترین منابع برای یادگیری انگلیسی هستند که می‌توانند به شما کمک کنند که در کنار یادگیری گرامر صحیح، کلمات و جملات بیشتری را نیز یاد بگیرید.

همانطور که همه می‌دانند، زبان انگلیسی به مهم‌ترین زبان در دنیا تبدیل شده که بدون دانستن زبان انگلیسی، معامله کردن و سفر کردن غیرممکن است. یادگیری زبان علاوه بر داشتن فوایدی همچون گردشگری و کسب و کار، می‌تواند برای هر فردی لذت‌بخش باشد چرا که یادگیری زبان جدید فعالیتی جذاب است. ما در این مطلب لیستی از بهترین کتاب‌ها برای یادگیری بهتر زبان معرفی کرده‌ایم تا شما انتخاب بهتری در هنگام انتخاب کتاب مناسب برای خود داشته باشید. با ما همراه باشید!

English for Everyone

یادگیری قطعی زبان

این کتاب یک کتاب زبان آموزشی به حساب می‌آید که برای هر سنی قابل خواندن است. این کتاب از صد در صد متن‌های انگلیسی تشکیل شده اما به دلیل وجود عکس‌های مختلف، نمودارهای جذاب و رنگ‌های متفاوت، خواندن و فهمیدن آن را برای هر سنی راحت کرده. این کتاب با یک دفتر تمرین نیز قابل خریداری است که به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های نوشتاری خود را در انگلیسی تقویت کنید.

این کتاب یکی از بهترین کتاب‌های زبان برای یادگیری گرامر، لغات، جملات و اعداد است. اگر شما هم به دنبال خرید یک کتاب زبان مناسب برای خود هستید همین حالا می‌توانید به صفحه قیمت انواع کتاب زبان بروید و با در نظر گرفت بودجه خود، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

Learning English as a Foreign Language for Dummies

شاید اسم ین کتاب مقداری عجیب به نظر آید اما اطمینان داشته باشید که این یک کتاب آموزش زبان انگلیسی است! این کتاب یک گزینه بسیار مناسب برای افرادی است که به دنبال آموختن زبان انگلیسی به صورت خودآموز هستند. این کتاب دارای متن‌های انگلیسی است که برای فهمیدن آن شما نیاز به کمی آشنایی از زبان انگلیسی دارید.

این کتاب دارای فصل‌های مختلف است و شما در طول مطالعه این کتاب، سفر یادگیری خود را آغاز می‌کنید تا از سطح مبتدی به سطح نرمال در انگلیسی نزدیک شوید. در آخر هر فصل یخشی به لغات و عبارات اختصاص داده شده که به شما کمک می‌کند تا آنها را در ذهن خود بسپارید.

Practical English Usage

این کتاب یک کتاب کمک درسی برای افرادی که در سطح حرفه‌ای انگلیسی هستند به حساب می‌آید و شما نیاز دارید برای مطالعه این کتاب، در سطح حرفه‌ای و یا بیشتر باشید. این کتاب در بیشتر مواقع توسط افرادی استفاده می‌شود که به دنبال یادگیری بیشتر از درس‌های خود هستند یا به دنبال قبولی در امتحانات رسمی انگلیسی هستند.

این کتاب کمک درسی برای تقویت مهارت‌های اشخاص در زمینه گرامر و لغات ساخته شده است که به شما کمک می‌کند تا تمرکز بیشتری در حین جمله سازی داشته باشید و بتوانید با توجه به شرایطی که در آن هستید از کلمات مناسب همان شرایط استفاده کنید. اگر شما هم به دنبال تقویت مهارت‌های خود هستید، همین حالا به شما پیشنهاد می‌کنیم که به صفحه قیمت کتاب کمک درسی بروید و متناسب با بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی:  هزینه ایمپلنت دندان تهران 1402 (مقایسه قیمت ایمپلنت در ترکیه و ایران)

English Collections in use

روشی ساده برای یادگیری زبان

این کتاب بر روی آموزش عبارات و جملات حرفه‌ای تمرکز کرده و یک مجموعه کامل از کلمات جدید است. این کتاب جملات افراد انگلیس زبان را در مجموعه‌ای قرار داده و سعی به تحلیل آنها کرده. این جملات ممکن که برای هرکسی که در حال یادگیری زبان انگلیسی است مشکل باشد اما ما در این کتاب می‌بینیم که ریز نکات این عبارات برای ما توضیح داده می‌شود.

همچنین در این کتاب از ضرب المثل‌ها و تکه کلام‌های استفاده شده توسط افراد انگلیس زبان نیز استفاده شده که به شما می‌آمورد زبان انگلیسی در دنیای واقعی به چه صورت استفاده می‌شود. به شما توصیه می‌کنیم که برای مطالعه این کتاب در سطح بالاتر از نرمال باشید چراکه شاید بعضی از عبارات برای شما سخت باشد.

The Vocabulary Builder Workbook

این کتاب بیشتر به منظور گسترده ساختن دایره لغات نوشته شده که مجموعه‌ای از کلمات جدید و جالب است. مخاطبین این کتاب معمولا افرادی با زبان مادری انگلیسی هستند که به دنبال یادگیری کلمات جدید و کامل‌تر هستند و یا افرادی که به سطح پیشرفته در انگلیسی رسیده‌اند و می‌خواهند خود را برای درس‌ها و یا آزمون‌های پیشرفته آماده کنند.

شما در این کتاب بیش از 1400 کلمه جدید را می‌آموزید که دانستن آنها در سطح حرفه‌ای و پیشرفته امر جدی است. به علاوه این کتاب دارای آزمون‌ها و تست‌های مختلف نیز می‌باشد که به شما کمک می‌کند این کلمات را به خاطر بسپارید.

Short Stories in English for Beginners

این کتاب همانطور که از اسم آن پیداست یک کتاب برای آموزش افراد مبتدی است که حداقل انگلیسی را بلدند. این کتاب از هشت داستان تشکیل شده از ژانرهای مختلف است و شما می‌توانید با خواندن این کتاب، یاد بگیرید که جملات و کلمات چگونه توسط افراد انگلیس زبان استفاده می‌شود.

هر داستان در این کتاب، دارای یک جدول لغت، خلاصه داستان و سوالات مربوط به متن است که مقدار متوجه شدن شما از این داستان‌ها را تست می‌کند. همچنین افراد در حد لول نرمال هم می‌توانند از این کتاب برای آموزش بیشتر خود استفاده کنند و به گرامر صحیح و لحن صحبت کردن در این داستان‌ها توجه کنند.

کلام آخر

آموختن و یادگیری لغات و جملات زبان انگلیسی شاید کمی سخت به نظر آید. شما در این مسیر نباید از ذهن خود بیش از حد کار بکشید چراکه ممکن است نتیجه برعکس را در یادگیری داشته باشد و شما را از ادامه دادن به یادگیری دل‌سرد کند. یکی از بهترین روش‌ها برای حفظ کلمات این است که پس از یادگیری یک یا چند کلمه، شما سعی به جمله سازی با آنها کنید و با رعایت گرامر صحیح متنی متشکل از آن کلمه‌ها بنویسید. ما در این مطلب سعی به معرفی کردن بهترین کتاب‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی داشتیم و با نام بردن چند مورد از بهترین کتاب‌ها، سعی کردیم که به شما در انتخاب کردن بهترین کتاب برای یادگیری زبان انگلیسی کمک کنیم. از همراهی شما با ما متشکریم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

چیدمان آشپزخانه سنتی ایرانی؛ آشپزخانه ای که زندگی در آن جریان دارد!

چگونه یک آشپزخانه سنتی ایرانی را چیدمان کنیم؟ در واقع برای چیدمان یک آشپزخانه ایرانی باید …