جاهای دیدنی رامسر، عروس شهرهای شمال را بشناسید

6
7
زمان مطالعه: 4 دقیقه
رامسر یکی از زیباترین شهرهای توریستی ایران است که به دلیل نزدیکی زیادش به پایتخت از محبوبیت زیادی نیز برخوردار است. جاهای دیدنی رامسر برای همه گردشگران به‌ خصوص گردشگران خارجی جذابیت خاصی دارد.
جاهای دیدنی رامسر را بشناسید

جاهای دیدنی رامسر با آن طبیعت سرسبز و زیبایش و نزدیکی بیش از حدش به دریای خزر، آبشارهای شگفت‌انگیز و جنگل‌های بی‌نظیرش چنان مسحورکننده است که تجربه یک سفر خاطره‌انگیز را برای هر کسی می‌سازد. همراه دلتامگ سفری به شهر رامسر داشته باشید.

خرید ویلا در شمال

محبوب‌ترین جاهای دیدنی رامسر

یکی از سوال‌هایی که گردشگران همیشه می‌پرسند این است که در سفر به رامسر کجا برویم؟ برای اینکه جواب این سوال را پیدا کنید ما به معرفی محبوب‌ترین جاهای دیدنی رامسر در ادامه این مطلب خواهیم پرداخت.

جنگل رامسر

رامسر شهری است که توسط جنگل‌های انبوه با درختان سرسبز و فوق‌العاده زیبا احاطه شده است. جنگل دالخانی، پارک جنگلی صفارود، جنگل‌های دو هزار و جنگل‌های روستای جواهرده که یکی از روستاهای دیدنی اطراف رامسر است، تنها بخشی از جنگل‌های اعجاب‌انگیزی هستند که این شهر زیبا را دربرگرفته‌اند.

دریاچه قو رامسر

دریاچه قو رامسر نیز در نزدیکی روستای جواهرده، یکی از زیباترین ییلاق‌های کشور واقع شده است. نام این دریاچه و مکان تفریحی بعد از پخش سریال عاشقانه‌ها بیشتر بر سر زبان‌ها افتاد؛ چرا که یکی از لوکیشن‌های فیلمبرداری این سریال بود. زیبایی روستای جواهرده به حدی است که در فهرست جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. موضوع جالب درباره این روستا و نام آن این است که در قدیم اهالی این روستا مردگان خود را با طلا و جواهراتشان دفن می‌کردند. فاصله این روستای زیبا از رامسر تنها 26 کیلومتر است.

خرید ویلا در رامسر

ساحل رامسر

رامسر که یکی از زیباترین و بی‌نظیرترین مناظر طبیعی را در میان شهرهای شمال کشور دارد، به عروس شهرهای شمال معروف شده است. سواحل رامسر نیز بر این زیبایی‌ها افزوده‌اند. در لیست جاهای دیدنی رامسر سواحل این شهر جایگاه ویژه‌ای دارند. ساحل خلج، نقره‌ای، توسکاسرا، کتالم و دهکده ساحلی رامسر از زیباترین سواحل این شهر هستند که چشم‌انداز بی‌نظیری از دریا را در مقابل چشمان شما به نمایش می‌گذارند.

روستای جواهرده

روستای جواهرده

یکی دیگر از جاهای دیدنی رامسر که زیبایی بی‌اندازه آن هرکسی را مدهوش خود می‌کند، روستای جواهرده است. نکته جالب درباره این روستا آن است که در ارتفاعات 2000 متری رشتهکوه‌های البرز واقع شده است. برای رسیدن به آن باید از یک جاده پرپیچ و خم جنگلی و سرسبز عبور کنید که از مرکز راسمر حدود 50 دقیقه فاصله دارد. این روستا توسط قله‌های سرخ قله، واژک سه برار رژه (رجه) و سماموس احاطه شده و همین باعث شده که فضای جواهرده به شکل حیرت‌انگیزی زیبا و دلربا باشد.

مطلب پیشنهادی:  روستای ماخونیک، روستای لی لی پوت های ایران + ویدیو

بازار رامسر

بازارهای شهرهای مختلف برای گردشگران کنجکاوی که به قصد دیدن و تفریح کردن راهی سفر شده‌اند، جذابیت خاصی دارد. بازار رامسر جایی برای آشنایی با فرهنگ یک شهر نیز  هست. با گشت‌ و گذار در بازارها می‌توانید با سلایق، علاقه‌ها و اولویت‌های خرید و حتی پوشش مرسوم و محلی مردم یک شهر آشنا شوید. در رامسر بازارهای مختلفی در زمینه‌های متفاوتی وجود دارد مثل بازار ماهی‌ فروشان، بازار صنایع‌دستی رامسر و بازارهای هفتگی که شما را به قلب زندگی مردم می‌برد. علاوه بر این‌ها مراکز خرید مدرنی مثل مرکز خرید آرامش و  نگین هم در رامسر وجود دارند.

دریاچه قو رامسر

جاهای دیدنی رامسر در شب

بلوار معلم یکی از زیباترین بلوارهای کشور است که همچون نگینی در شهر رامسر می‌درخشد و عکس‌های زیبایش در گالری عکس خیلی‌ها وجود دارد. یکی دیگر از جاهای دیدنی رامسر در شب تله کابین این شهر است. این تله کابین یک منظره پانورامای فوق‌العاده از شهر و دریا در اختیار شما قرار می‌دهد که با سوار شدن بر آن می‌توانید بر بلندای شهر پرواز کنید و مناظر حیرت‌انگیز رامسر را ببینید. اگر علاقه‌مند هستید می‌توانید جاهای دیدنی گیلان را هم ببینید.

بازار محلی رامسر

قیمت خرید ویلا در رامسر

رامسر مملو از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی است. از آنجایی که این شهر از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است قدمت سکونت انسان در آن به قرن‌های قبل برمی‌گردد. به همین دلیل در لیست جاهای دیدنی رامسر علاوه بر جاذبه‌های طبیعی با جاذبه‌های تاریخی فراوانی نیز مواجه خواهید شد. در صورتی که قصد اجاره یا خرید خانه در رامسر را دارید، می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید. در جدول زیر چند نمونه قیمت خرید ویلا در رامسر را برایتان آورده‌ایم.

نوع ملک متراژ سال ساخت قیمت خرید (تومان)
ویلای شهری 520 نوساز 22,000,000,000
ویلای جنگلی 8500 35 سال ساخت 234,000,000,000

6 دیدگاه

  1. بابک

    31 مرداد 1402 در 1:17 ب.ظ

    زیباترین شهر شمال در مجاورت همین رامسر قرار دارد چابکسر شهری در دامنه البرز کوه بر کناره خزر

    پاسخ

    • نگین آشناگر

      13 شهریور 1402 در 4:19 ب.ظ

      ممنون دوست عزیز از همراهی شما

      پاسخ

  2. شهبازی نقطه صفر مرز غرب

    1 شهریور 1402 در 10:02 ق.ظ

    واقعا الان نمیشه هی مسافرت رفت خیلی گران شده یعنی وام میخواد؛اونم تا پس بدی آزار میبینی؛امید خدا همچی عادی بشه

    پاسخ

  3. حمید عسگری

    2 شهریور 1402 در 10:05 ق.ظ

    سلام من شهرهای زیادی را در شمال بازدید کردم ..محیط زیست در رامسر،از همی شهرها بیشتر در حال تخریب است با یک نظر در،ارتفاعات شاهد هستید که چه اتفاقات ناگواری رخداده ودر حال ادامه است .

    پاسخ

    • نگین آشناگر

      8 شهریور 1402 در 5:22 ب.ظ

      ممنون دوست عزیز از نظر شما، همه ما باید برای حفظ محیط زیست تلاش کنیم تا فرهنگسازی اساسی برای طبیعت گردی ایجاد شود.

      پاسخ

  4. ناشناس

    8 فروردین 1403 در 2:43 ب.ظ

    منم با شهبازی موافقم فقط توی همین سایت دنبال میکنیم ومیبینیم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

3 علت چاقی بعد از ازدواج + راهکار

چاقی بعد از ازدواج یک معضل بزرگ است که اکثر زوجین با آن درگیر می‌شوند. بسیاری افرادی که قب…