راحت‌ترین روش دوخت کوسن در خانه

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
برای دوخت کوسن‌های زیبا نیازی نیست که خیاط ماهری باشید؛ چرا که با رعایت چند نکته به راحتی می‌توانید خودتان کوسن‌های شیک درست کنید.
دوخت کوسن

کوسن جزو آن دسته از اکسسوری‌هایی به شمار می‌آید که می‌تواند ظاهر مبلمان را به کلی تغییر دهد؛ اما برای خرید کوسن نیاز نیست که هر بار هزینه زیادی بپردازید؛ چرا که در این مطلب از دلتامگ راحت‌ترین روش دوخت کوسن را به شما آموزش دادیم تا با استفاده از آن خودتان به راحتی بتوانید کوسن‌های زیبا و جدید درست کنید؛ اگر به این دسته از مطالب علاقه دارید، با ما همراه باشید.

آموزش دوخت کوسن های زیبا

اگر می‌خواهید کوسن مبل سلطنتی درست کنید، در قدم اول نیاز است که طول و عرض کوسن مبل را اندازه بگیرید و 2 سانتی‌متر به اندازه‌های گرفته شده اضافه کنید و بعد پارچه را برش بزنید؛ در این مرحله به دو تکه دیگر پارچه که طول آن هم اندازه طول کوسن و عرض آن 4 سانتی‌متر از نصف عرض پارچه بیشتر باشد، نیازمندیم.

سپس دو تکه پارچه ر ا روی پارچه اولی قرار داده به گونه‌ای که دو تکه پارچه از قسمت وسط روی همدیگر قرار گیرند؛ سپس لبه هر دو تکه پارچه را اتو بزنید و قسمت‌های اتو شده را بدوزید؛ در این مرحله مجدد دو تکه پارچه را روی پارچه اولی قرار داده به گونه‌ای که قسمت‌های اتو شده روبه‌روی یکدیگر قرار گیرند. در این مرحله در صورتی که مبتدی هستید برای راحتی کار می‌توانید ابتدا پارچه‌ها را با سنجاق ته‌گرد فیکس کرده و بعد چرخ کنید؛ در پایان چهارگوشه کار را به اندازه 2 سانتی‌متر به صورت کج دوخته و قسمت‌های اضافه را قیچی کنید؛ به همین راحتی دوخت کوسن مبل ما به پایان رسید.

پیشنهاد مطالعه: مشکلات آخرین فرزند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

انواع سایبان متحرک ماشین مناسب برای فضاهای کوچک

یکی از روش‌های موثر برای محافظت از وسیله نقلیه در تابستان و زمستان، ساخت یک سایبان برای ما…