بهترین محله‌های رشت برای زندگی کدامند؟

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دوست دارید در رشت خانه داشته باشید؟ به دنبال خرید یا اجاره خانه در رشت هستید؟ می‌خواهید بهترین محله های رشت برای زندگی را بشناسید؟ با دلتامگ همراه باشید.
بهترین محله‌های رشت

رشت پایتخت استان گیلان و یکی از زیباترین شهرهای شمالی ایران است. این شهر از لحاظ آب‌ و هوا، طبیعت، فرهنگ و تاریخ دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است. یکی از ویژگی‌های مشهور رشت، معماری سنتی و خاص خانه‌های چوبی آن است. در این شهر محله‌ها و منطقه‌های زیادی برای سکونت وجود دارد. در این مطلب از دلتامگ با بهترین محله‌‌های رشت برای زندگی آشنا خواهید شد.

خرید ویلا در شمال

معرفی بهترین محله‌های رشت

رشت به شهر باران ایران معروف است. آب ‌و ‌هوای رشت مدیترانه‌ای است و در تابستان، گرم و شرجی و زمستان، سرد و مرطوب است. رشت در 300 کیلومتری تهران واقع شده است و از جنوب به البرز، از شمال به دریای خزر، از شرق به آستانه اشرفیه و از غرب به رودخانه پسیخان محدود می‌شود. دو رودخانه زرجوب و رودخانه گوهررود نیز در غرب و شرق رشت جریان دارند. در ادامه، به بررسی و معرفی بهترین محله‌های رشت می‌پردازیم.

خرید آپارتمان در رشت

محله‌های گلسار، منظریه و دیلمان

وقتی به دنبال بهترین محله‌های رشت برای زندگی می‌گردید، احتمالا با نام محله‌های گلسار، منظریه و دیلمان برخورد خواهید کرد. قیمت خرید یا اجاره‌ خانه در این مناطق اندکی نسبت به سایر محله‌های رشت گران‌تر است با این‌ وجود جزء زیباترین و بهترین محله‌های رشت هستند. اگر دلتان می‌خواهد در محله‌ای لوکس و شیک خانه داشته باشید ما این سه محله را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

محله‌های رشتیان، ضیابری و رودباری

محله‌های رشتیان، ضیابری و رودباری نیز جزء بهترین مناطق رشت محسوب می‌شوند. این محله‌ها علاوه بر اینکه محله‌های شیکی هستند، قیمت‌های بهتر و دسترسی‌های راحت‌تری به سایر مناطق رشت دارند. همچنین بار ترافیکی کمتری دارند و شما از سر و صدای بیش از حد و شلوغی‌های کلافه‌کننده مرکز شهر هم دور خواهید بود.

محله‌های بیستون، مطهری، لاکانی و سام

اگر فقط دسترسی و قیمت مناسب در محله‌های رشت برای شما مهم است و حجم ترافیک روزانه برای شما کلافه‌کننده نیست، محله‌های بیستون، مطهری، لاکانی و سام در رشت می‌تواند گزینه‌های مناسبی باشد. بافت این مناطق به‌ تازگی نوسازی شده و شما خانه‌های شیک و نوساز بسیاری را در این محله‌ها می‌توانید پیدا کنید.

مطلب پیشنهادی:  فرصت ویژه خرید آپارتمان در فاز 3 پرند با 800 میلیون

میدان شهرداری رشت

میدان شهرداری رشت یکی از محله‌های قدیمی است و هسته مرکزی شهر را شکل می‌دهد و دسترسی از این منطقه به سایر محله‌های رشت بسیار راحت است. علاوه بر این میدان شهرداری به‌ عنوان یکی از بهترین محله‌های رشت منطقه‌ای است که همه چیز در آن وجود دارد. از فروشگاه‌ها و مکان‌های تجاری گرفته تا جاذبه‌های تاریخی و توریستی در این منطقه به چشم می‌خورد. هر نوع کالایی را که بخواهید در این محله می‌توانید پیدا کنید. البته اینجا یکی از شلوغ‌ترین محله‌های رشت است. پس اگر با شلوغی مشکلی ندارید و در عوض دسترسی برای شما مهم است، خرید یا اجاره خانه در این منطقه از رشت را از دست ندهید.

خرید خانه در بهترین محله‌های رشت

اگر قصد خرید یا اجاره خانه در رشت را دارید باید با توجه به بودجه و معیارهای خود دنبال بهترین محله‌ها و خانه‌ها باشید. چه مواردی برای شما ارجحیت دارد؟ دسترسی برای شما مهم است یا قیمت خانه؟ دلتان می‌خواهد خانه‌ای ویلایی در یک محله شیک داشته باشید یا یک آپارتمان زیبا در برجی لوکس؟ هر کدام از این‌ها که باشد فرقی ندارد، ما برای شما پیشنهادهای زیادی داریم.

اگر به دنبال خرید آپارتمان در رشت هستید، سایت ملکی دلتا باکیفیت‌ترین و بیشترین آگهی‌های خرید ملک در این شهر را در اختیار شما قرار می‌دهد. خرید خانه در رشت با توجه به محله، مساحت و سایر عوامل، بازه قیمتی متفاوتی را در بر می‌گیرد و در جدول زیر چند نمونه آگهی خرید آپارتمان در بهترین محله‌های این شهر، از سایت دلتا نمایش داده شده است.

محله

متراژ(متر) قیمت هرمترمربع(تومان)

قیمت کل(تومان)

رشتیان

105 36,000,000

3,800,000,000

منظریه

137 60,000,000

8,000,000,000

گلسار

96 50,000,000

5,000,000,000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله کوی فراز تهران، امکانات + نمونه آگهی

کوی فراز در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 تهران واقع شده است که به دلیل دسترسی مناسب، آب‌و…