برای کاهش هزینه گچ‌کاری خانه، از این ترفند استفاده کنید

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با این روش نه تنها دیوار خانه‌هایتان را شیک‌تر می‌کنید، بلکه هزینه‌های تعمیر را هم کاهش خواهید داد.
پنل های چوبی دیواری

چه ایده‌ای برای دیوارهای ساده خانه‌تان دارید؟ آیا تابه‌حال فکر کرده‌اید می‌توانید دیوارهای خانه‌تان را با پنل ‌های چوبی دیواری به سبک کاخ‌های اروپایی درآورید؟

پنل چوبی دیواری

معمولا مردم در هنگان چیدن خانه جدیدشان یا در زمان تصمیم‌گیری درباره دکوراسیون منزلشان به همه چیز فکر می‌کنند به جز دیوارها! دیوارها ساده، سفید و خالی در انتظار می‌مانند تا سایر کارهایتان روبه‌راه شود، آن‌گاه تازه به فکر دیوارهای خالی می‌افتید! دلتامگ در این مقاله یک ایده جذاب و کاربردی برای شما دارد.

مزیت پنل های چوبی دیواری

اولین‌بار در تاریخ پادشاه هنری هشتم برای تزیین دیوارهای قلعه ویندسور یک دستور متفاوت داد. او دستور داد چوب‌هایی از نروژ وارد کنند تا با استفاده از آن‌ها پنل های چوبی بسازند که دیوارها را پوشش می‌داد تا ساخت این قلعه جالب از همه جهت با دیگر قلعه‌های دنیا فرق داشته باشد. این پنل‌های چوبی پوشاننده دیوار را امروزه با نام پنل‌های چوبی دیواری می‌شناسند. پنل های چوبی دیواری که گاهی بسیار آراسته و زیبا هم هستند و با کنده‌‎کاری‌های طلا و دیگر متریال‌ها یافت می‌شوند، بسته به نوع سبکشان، وینسکات یا بوزیری خوانده می‌شوند.

پنل های چوبی دیواری

درست از اوایل سال 2023 میلادی استفاده دوباره از این پنل‌ها محبوب و پرطرفدار شده است. گویی تمام ساکنین روی زمین تصمیم گرفته‌اند دیوار خانه‌هایشان را به سبک قلعه‌های قرون‌‎وسطایی اروپایی مزین کنند. تقریبا هر صفحه‌ اینستاگرامی که در مورد دکوراسیون صحبت می‌کند، در حال تبلیغ پانلینگ دیوار خانه‌هاست.

پنل های چوبی دیواری چه به‌صورت کامل اجرا شوند چه به‌صورت نیمه دیواری، فضایی گرم و صمیمی را در خانه به نمایش درمی‌آورند. پنل سازی می‌تواند در هر قسمتی از خانه، چه اتاق نشیمن باشد چه راهروی باریک منزل، جایی که نور کمی وجود دارد یا فضایی برای آویزان کردن یک تابلوی نفیس نیست، به اجرا درآید.

مطلب پیشنهادی:  شهمیرزاد، سرزمین بزرگ‌ترین باغ گردوی جهان در سمنان!

شما تنها با بیست و پنج‌متر پنل بندی با هزینه بسیار ناچیز، می‌توانید فضای خانه خود را بسیار متفاوت‌تر و البته شیک‌‌تر و مدرن‌تر نشان دهید. پنل های چوبی دیواری بسیار بیشتر از تابلوهای نفیس و گران‌قیمت، نمای دیوارهای سفید و ساده خانه‌تان را چشمگیر خواهند کرد.

پنل

پنل بندی دیوارهای خانه حتی زمان کمتری نسبت به کاشی‌کاری یا چسباندن کاغذ دیواری‌های متنوع زمان خواهد برد. این کار ساده‌ترین و راحت‌ترین کار برای تعمیر و حتی پوشاندن دیوارهای لکه شده و غیرقابل ‌تعمیر است.

امروزه برای ساخت پنل های چوبی دیواری از مواد بازیافتی استفاده می‌کنند که کمک بزرگی به پایداری محیط‌زیست نیز صورت بگیرد. این پنل‌ها را در انواع سبک‌های مختلف از کلاسیک تا مدرن می‌توانید در بازار بیابید. حتی برای بخشیدن جلوه بیشتر به دیوارهای خود می‌توانید پنل‌ها را رنگ‌آمیزی کنید که این کار باعث ایجاد توهم بصری بسیار زیبایی نیز در مقابل چشمان مهمانان شما می‌شود.

پنل دیواری

پیشنهاد مطالعه: معرفی 4 مورد از مقاوم‌ترین گیاهان آپارتمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن برای داشتن یک استایل زیبا و شیک بسیار مهم و ضر…