3 سبک قدیمی و از مد افتاده در دکوراسیون آشپزخانه

2
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که داشتن یک آشپزخانه شیک و همیشه جذاب در اولویتشان است؟ از زشت و قدیمی به‌نظررسیدن آشپزخانه‌تان گله‌مندید؟ پس این مطلب را از دست ندهید.
دکوراسیون قدیمی آشپزخانه

دکوراسیون قدیمی آشپزخانه باعث می‌شود هر خانه‌ای زشت و ازمدافتاده به نظر برسد؛ اما همیشه راه‌حل‌هایی وجود دارد که می‌توانید بدون ایجاد تغییرات گسترده آشپزخانه خود را شیک و به‌روز کنید. دلتامگ در این مقاله چند دکوراسیون قدیمی را به شما معرفی می‌کند.

چه سبک‌هایی جزء دکوراسیون قدیمی آشپزخانه محسوب می‌شوند؟

در هر دوره‌ای سبک‌هایی از دکوراسیون مد می‌شوند که فقط برای چند سالی مهمان خانه‌های مردم  هستند و بعد به‌سرعت از مد می‌افتند و یا خسته و کسل‌کننده می‌شوند. برای اینکه این سبک‌ها را بهتر بشناسید تا آخر این مقاله با ما همراه بمانید.

یک دیوار متفاوت

یک دیوار با رنگ متفاوت

استفاده از کاغذدیواری و سرامیک و رنگ‌های متفاوت برای برجسته‌کردن یکی از دیوارهای آشپزخانه در قدیم و دکوراسیون قدیمی آشپزخانه بسیار رایج بود؛ اما این روزها طراحان دکوراسیون داخلی به‌هیچ‌عنوان چنین کاری انجام نمی‌دهند. برای اینکه آشپزخانه به‌روزتر و شیک‌تری داشته باشید بهتر است تمام دیوارهای آشپزخانه به یک‌شکل و طرح رنگ‌آمیزی کنید.

قفسه‌‌های باز و بدون در

در قدیم داشتن کابینت‌ها و قفسه‌های بدون در مد بود. مردم علاقه زیادی به نشان دادن وسایل خود در آشپزخانه به دیگران داشتند. حتی گاهی بعضی از وسایل آشپزخانه را روی کابینت‌ها می‌چیدند تا بیشتر به چشم بیاید؛ اما این روزها چنین کاری مذموم و زشت است. کابینت‌ها ساده و همگی در دار هستند. بهتر است اگر کابینت‌های بدون در دارید به‌سرعت برنامه‌ای برای در دار کردن آن‌ها داشته باشید.

مطلب پیشنهادی:  بیمارستان ترسناک ارواح سرگردان

قفسه بدون در

آشپزخانه‌های تمام سفید

برای آن‌هایی که همیشه به دنبال مد هستند، داشتن یک آشپزخانه مینیمال در این دوره امری ضروری است؛ اما آیا سبک مینیمال همیشه مد می‌ماند؟ در سبک مینیمال آشپزخانه، استفاده از رنگ سفید در تمام سطوح یک امر طبیعی است؛ اما این یک اشتباه بزرگ است. سفیدرنگی است که به‌سرعت باعث دل‌زدگی می‌شود که برای اعضای خانواده خسته و کسل‌کننده خواهد شد. بهتر است اگر به استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون آشپزخانه اصرار دارید، حتما آن را با رنگ‌های دیگر به‌خصوص با مصنوعات چوبی ترکیب کنید که دچار دکوراسیون قدیمی آشپزخانه نشوید.

تک رنگ سفید

پیشنهاد مطالعه: 7 ایده جذاب دکوراسیون اتاق نشیمن

2 دیدگاه

  1. ناشناس

    9 خرداد 1402 در 11:07 ب.ظ

    یاد آشپزخانه های قدیمی. بخیر اجاق‌گازش همیشه روشن بود. در عوض ش الان پیشرفت ترین آشپزخانه دریق از مهمان سوت و کور

    پاسخ

    • زینب پروانه

      10 خرداد 1402 در 8:53 ق.ظ

      آره، یادش بخیر …

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

درباره بیماری کیت میدلتون، عروس خاندان‌سلطنتی، بریتانیا چه‌می‌دانیم؟

کمتر دو ماه پس از آنکه چارلز سوم، پادشاه بریتانیا از ابتلای خود به سرطان خبر داد، کیت میدل…