جدیدترین چیدمان مبل راحتی جلوی تلویزیون!

0
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
چیدمان مبل راحتی جلوی تلویزیون و نحوه انجام آن یکی از کارهای سخت برای افرادی است که برای دکوراسیون منزل خود اهمیت ویژه‌ای قائل‌اند.
چیدمان مبل راحتی

بسیاری از ما هنگام چیدمان پذیرایی، با در نظر گرفتن جای تلویزیون جای وسایل را مشخص می‌کنیم. مهم‌ترین نکته‌ای که باید هنگام دکوراسیون خانه به آن توجه داشت، متراژ است و اینکه هر خانه‌ای فرم مخصوص به خود را دارد. چیدمان خانه شما می‌تواند به‌گونه‌ای باشد که فضای نشیمن در عین شیک بودن، مکانی راحت را برای تماشای تلویزیون را در اختیار شما قرار دهد. برای آشنایی با جدیدترین نوع چیدمان مبل راحتی جلوی تلویزیون، تا انتهای مطلب با دلتامگ همراه باشید.

نحوه چیدمان مبل راحتی جلوی تلویزیون

چیدمان مبل راحتی باید به گونه‌ای باشد که افراد تسلط کافی به تلویزیون داشته باشند؛ در صورتی که بسیاری از افراد نسبت به این موضوع بی‌تفاوت هستند در حالی که از نظر طراحان دکوراسیون این موضوع بسیار اهمیت دارد. در ادامه به معرفی انواع چیدمان مبل در پذیرایی می‌پردازیم.

چیدمان مبل راحتی

قرار دادن یک کاناپه رو به روی تلویزیون

یکی از اصولی‌ترین چیدمان‌های مبل در پذیرایی، قرار دادن یک کاناپه روبه‌روی تلویزیون است. در این نوع چیدمان منزل می‌توانید مبل را به دیوار روبه‌روی تلویزیون بچسبانید یا مقداری فاصله دهید؛ البته توجه داشته باشید این فاصله به گونه‌ای باشد که رفت‌و‌آمد به راحتی انجام شود. از سوی دیگر توجه داشته باشید که فاصله مبل روبه‌روی تلویزیون باید به حدی باشد که چشم را اذیت نکند.

چیدمان مبل راحتی

تلویزیون را به صورت زاویه‌دار قرار دهید

اگر می‌خواهید چیدمان مبل راحتی شما به صورتی باشد که دور تا دور شومینه را مبل بگذارید، بهتر ست تلویزیون را به‌ صورت زاویه‌دار روی میز تلویزیون قرار دهید. در این حالت باید تلویزیون را طوری قرار دهید که از رو کاناپه و مبل‌های راحتی دیگر کاملاً قابل تماشا کردن باشد.

مطلب پیشنهادی:  5 مکان خطرناک برای قراردادن مایکروفر در آشپزخانه!

قراردادن مبل تکی جلوی تلویزیون به صورت عمودی

قراردادن مبل تکی جلوی تلویزیون به صورت عمودی

در صورتی که متراژ خانه شما بسیار کوچک است و فضای کافی برای چیدن مبل در خانه ندارید، بهتر است مبل را به صورت عمودی کنار تلویزیون قرار دهید. اینگونه فضای مناسبی برای دراز کشیدن و تماشای فیلم خواهید داشت.

چیدمان مبل ال جلوی تلویزیون

چیدمان مبل ال جلوی تلویزیون

مبل‌هایی که به شکل L طراحی می‌شوند یکی از بهترین و کاربردی‌ترین گزینه‌ها برای قرارگرفتن روبروی تلویزیون هستند. می‌توانید فضایی از منزل را به جای‌دادن این مبل اختصاص دهید و تلویزیون را درست روبروی آن نصب کرده. با این چیدمان مبل راحتی جلوی تلویزیون یک نشیمن کوچک ساخته‌اید و از باقی فضای منزل نیز برای قراردادن مبلمان رسمی‌تر یا میز غذاخوری و … استفاده کنید.

قرارداد تلویزیون روبروی پنجره

سعی کنید تا جایی که امکان دارد تلویزیون را روبروی پنجره نورگیر قرار ندهید. به این دلیل که نور پنجره ممکن است باعث شود در تماشای تلویزیون دچار مشکل شوید. همچنین با این کار مجبور می‌شوید کاناپه را جلوی پنجره قرار دهید و باز و بسته کردن پنجره امکان‌پذیر نباشد.

پیشنهاد مطالعه: انتخاب جزیره برای چه آشپزخانه‌هایی مناسب است!

تعداد کلمات مطلب: 449

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین مکان برای نصب تلویزیون و داشتن دکوراسیونی لاکچری

نصب تلویزیون و جایگاه آن در دکوراسیون داخلی بسبار مهم است. باید در مکانی قرار بکیرد که هم …