با این برنامه غذایی، رایگان لاغر شوید!

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ما معمولا به دنبال یک رژیم رایگان هستیم که با کمک آن‌ بتوانیم لاغر شویم. کارهایی که برای لاغر شدن باید انجام دهیم، علاوه بر بار جسمانی و روانی که برای ما دارند، گاها هزینه‌های گزافی نیز برایمان رقم می‌زنند.
کاهش وزن رایگان

کاهش وزن و لاغر شدن معمولا پرهزینه است. هزینه رژیم‌های سنگین، مواد غذایی خاص که در رژیم باید مصرف شوند، مکمل‌های غذایی و … . دلتامگ در این مطلب قصد دارد تا با معرفی یکسری روش‌های ساده به شما کمک کند تا کاهش وزن رایگان را تجربه کنید و بدون پرداخت هزینه‌های اضافی به وزن دلخواه خود برسید.

چگونه لاغر شویم

کاهش وزن رایگان

شما با رعایت یکسری نکات ساده می‌توانید لاغر شوید و به وزن دلخواه و ایده‌آل خود برسید. در ادامه مطلب تعدادی از ساده‌ترین روش‌های کاهش وزن رایگان را به شما معرفی می‌کنیم. کافی است که آن‌ها را رعایت کنید تا تاثیر آن‌ها را ببینید.

اولین روش برای کاهش وزن رایگان این است که برنامه غذایی هفته خود را آماده کنید

برای غذاهایی که قرار است در طول هفته مصرف کنید برنامه‌ریزی کنید. وعده‌­های غذایی خود را در یک زمان مشخص از روز بخورید. دو میان وعده سبک (صبح و بعد­ازظهر) در برنامه غذایی‌ خود داشته‌باشید. وعده‌ها را سر تایم بخورید و هیچ کدام را حذف نکنید. مصرف حدود ۱۴۰۰ کالری در طول روز و ورزش روزانه متناسب با سن، جنسیت و قد می‌تواند روشی ساده برای کاهش وزن رایگان شما باشد. لیستی از مواد غذایی مورد علاقه خود آماده کنید و با توجه به آن خرید کنید.

یوگا کنید

تاثیر یوگا بر لاغری

برنامه‌­های‌ یوگا آنلاین زیادی در فضای مجازی وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. معمولا این ویدئوها، حالت‌های بدن و تکنیک‌های تنفس را آموزش می‌دهند. اگر مبتدی هستید به دنبال حرکات ساده یوگا باشید و آن را یک روز در میان به مدت ۱ ساعت انجام دهید. بعد از اینکه بدن شما عادت کرد، می‌توانید هر روز یوگا کنید و بدون هزینه در خانه به تناسب اندام دلخواه خود نزدیک شوید.

مطلب پیشنهادی:  این مواد را هرگز به پوستتان نزنید

به اندازه بخوابید

استرس و خستگی یکی از اصلی‌ترین دلیل‌های پرخوری و مصرف غذا­های ناسالم به شمار می‌رود. اگر به دنبال یک روش کاهش وزن رایگان هستید و می‌خواهید لاغری بدون رژیم را تجربه کنید، بهتر است تا هر شب به اندازه بخوابید. نتیجه­‌ این خواب مناسب، انرژی مضاعف برای کارهای روزانه‌­ شما است. خواب کافی سطح کورتیزول (هورمونی که هنگام خستگی و استرس افزایش پیدا می‌کند) را کم می‌کند و مانع پرخوری عصبی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

مراحل مهم برای داشتن آرایش زیبا

امروزه آرایش شیک و ساده بسیار پرطرفدار بوده و افراد برعکس گذشته که آرایش‌های غلیظ دوست داش…