شگفتی‌های بام‌لند تهران!

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
وجود انواع و اقسام جاذبه‌های گردشگری در بام‌لند تهران باعث شده تا گردشگرانی از سنین و سلیقه‌های مختلف به این منطقه جذب شوند. اگر شما هم می‌خواهید با این جاذبه‌ها آشنا شوید، این مطلب را از دست ندهید.
جاذبه های بام لند تهران

مجموعه تفریحی تجاری بام لند تهران یکی از جاذبه‌های دیدنی پایتخت است که نزدیکی آن به دریاچه شهدای خلیج فارس چیتگر باعث شده‌است تا گردشگران ضمن گشت و گذار در بام لند، به کنار دریاچه بروند و از هوای مطبوع و فضای دلنشین آن استفاده کنند. بام لند در نزدیکی دریاچه چیتگر تهران ساخته شده و با اینکه مدت زمان زیادی از تاسیس آن نمی‌گذرد، طرفداران بسیاری پیدا کرده‌است. مساحت این مجموعه بالغ بر ۶۰ هزار متر مربع است. در ادامه با دلتامگ همراه باشید تا به بررسی جاذبه های بام لند تهران بپردازیم.

جاذبه های بام لند تهران

وجود مراکز خرید مختلف، جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی، کافه‌ها و رستوران‌هایی متنوع، سرگرمی‌های عالی همچون کیدز گاردن، ماهیگیری، مسیر پیاده‌روی، قایق سواری و… همگی در کنار هم باعث شده‌است تا این مجموعه یک سر و گردن از دیگر مجموعه‌های تفریحی تهران بالاتر باشد.

بام لند تهران

تفریحات بام‌لند

بام لند تنها یک مرکز خرید شیک نیست. تفریحات و سرگرمی‌های مختلفی از بازی‌های همگانی و مهیج گرفته تا بازی‌های دیجیتالی و واقعیت مجازی در بام‌لند قرار دارند. علاوه بر تفریحات ذکرشده، اجرای موسیقی و تئاتر خیابانی، جشن‌ها، تئاتر کودکان، برنامه‌های شبانه و… از دیگر برنامه‌های سرگرم‌کننده این مجموعه است. ماهی‌گیری، قایق‌سواری، پرش آزاد، دوچرخه‌سواری، فوتبال انسانی و شهربازی نیز جزو پرطرفدارترین تفریحات در این مجموعه زیباست.

مراکز خرید بام‌لند

بسیاری از لوکس‌ترین و شیک‌ترین برندهای مد و لباس، لوازم‌خانگی، جواهرات و… در بام لند وجود دارد که بدون‌شک گزینه‌ای مناسب برای سخت‌پسندان به شما می‌رود. فروشگاه‌های بام‌لند در دو طبقه پایین همکف و همکف قرار گرفته‌اند و ورودی اکثر آن‌ها به سمت دریاچه و پیاده‌رو است.

مطلب پیشنهادی:  اولین عجایب هفتگانه ایران در قشم

 

رستوران و کافه‌ها از اصلی‌ترین جاذبه های بام لند تهران هستند

کافه‌ها و رستوران‌ها از اصلی‌ترین جاذبه های بام لند تهران هستند. این مجموعه بیش از ۳۰ رستوران مختلف دارد. شما با هر سلیقه غذایی که باشید، می‌توانید یک غذای خوشمزه در بام‌لند پیدا کنید. رستوران‌های بین‌المللی ( غذای عربی، ایتالیایی، هندی، کوبایی، چینی و … ) ، رستوران‌های ایرانی و محلی، فست فودها و کافه‌هایی که در بام‌لند هستند، همه روزه گردشگران زیادی را جذب می‌کنند. شما حتی در این مجموعه تفریحی می‌توانید غذا خوردن روی کشتی تفریحی و بر روی آب را نیز تجربه کنید.

مجموعه بام لند تهران

وجود این امکانات تفریحی و گردشگری بی‌نظیر در کنار دریاچه زیبای چیتگر علاوه بر رونق اقتصادی باعث شده، تا محدوده چیتگر به محلی مناسب برای سرمایه‌گذاری تبدیل شود. اگر شما قصد خرید خانه یا سرمایه‌گذاری دارید، به نظر می‌رسد محدوده چیتگر منطقه‌ای مناسب باشد.

پیشنهاد مطالعه: تمام جاذبه‌های گردشگری ایران را در یک مکان ببینید!

تعداد کلمات مطلب: 413

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

مصرف روزانه سماق، معجزه می‌کند!

خواص و فواید سماق را می‌دانید؟ سماق یکی از ادویه‌های کاربردی در آشپزخانه ما ایرانی‌ها است …