گران‌قیمت‌ترین خانه‌های جهان

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گران‌ترین خانه‌های جهان کجا قرار دارند؟ اگر می‌خواهید جزئیات دقیق‌تری در مورد این خانه‌ها دریافت کنید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.
گران‌ قیمت‌ ترین خانه‌ های جهان

وقتی درباره گران‌ترین خانه جهان صحبت می‌کنیم، به یاد می‌آوریم که این خانه‌ها متعلق به ثروتمندترین افراد جهان هستند. بیشتر این خانه‌ها به طور تخصصی و از پایه تحت نظر صاحبان آن‌ها ساخته‌می‌شوند. یعنی از طراحی تا پایان کار، خانه با سلیقه و نظر این افراد ساخته‌ می‌شود. همیشه افراد پولدار و ثروتمند دوست دارند بهترین و گران‌ترین امکانات از قبیل گران‌ترین‌خودروها، گران‌ترین لباس‌ها و جواهرات را برای خود فراهم کنند. در این مقاله قصد داریم به تعدادی از گران قیمت‌ترین خانه‌ها و امکانات آن‌ها بپردازیم. در صورتی که علاقه دارید درباره گران قیمت ترین خانه های جهان بدانید تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

گران قیمت ترین خانه های جهان

Fleur de Lys در لس آنجلس

دیوید و سوزان از صاحبان اصلی این خانه بودند که پس از جدایی تصمیم گرفتند خانه را بفروشند. بعد از فروش خانه، دیگر مشخص نشد این خانه متعلق به چه کسی است و این خواسته مالک فعلی آن است تا هویتش مشخص نشود. اما در هر صورت این خانه از گران‌ترین خانه‌‎های جهان به شمار می‌رود.

قیمت این خانه باشکوه که در بیشتر تبلیغات و فیلم‌ها دیده می‌شود، 102 میلیون دلار است. این خانه یا عمارت بزرگ دارای یک انبار شراب با وسعت 3000 فوت، سالن رقص بزرگ، استخر، زمین تنیس و … است.

مطلب پیشنهادی:  تخت پادشاهی که ثبت جهانی شد

گران‌ قیمت‌ ترین خانه‌ های جهان

 سنترال پارک غربی، شهر نیویورک

این ساختمان یکی از گران‌قیمت‌ترین و مهم‌ترین خانه‌ها در نیویورک می‌باشد که مختص ثروتمندان کشور نیویورک است و بیشتر ساکنان این ساختمان را افراد مشهور و مهمی چون رئیس صندوق سرمایه گذاری لوب تشکیل می‌‎‌دهند.

 سنترال پارک غربی، شهر نیویورک

خانه کنزینگتون لندن

در سال 2004 میلادی این خانه متعلق به اککلستون بود و بعد از آن میتال این خانه را با قیمت 90 میلیون دلار خریداری کرد و مالک یکی از گران قیمت ترین خانه های جهان شد. میتال این خانه را با سنگ مرمر بازسازی کرد این خانه دارای حمام ترکی، سالن رقص و گالری عکس است.

خانه کنزینگتون لندن

خانه Xanadu ، واشنگتن

خانه‌ای مدرن با جدیدترین متدها ولی به سبک روستایی، متعلق به بیل گیتس ثروتمندترین مرد جهان است و به عنوان گران ترین خانه جهان شناخته شده است. از جمله امکانات این خانه رویایی می‌توانیم به کتابخانه‌ای بزرگ، سالن ورزشی، سالن پذیرایی و… اشاره کنیم که هر کدام با خلاقیت طراحی شده‌است.

خانه Xanadu ، واشنگتن

پیشنهاد مطالعه: برج خلیفه، زیباترین آسمان خراش دنیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین چیدمان مبلمان چستر و داشتن اتاق پذیرایی شیک

چیدمان مبلمان چستر یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها در دکوراسیون منزل است. این مبلمان با ظاهر شیک…