وحشتناک‌ترین مهمانخانه دنیا کجاست؟

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آیا تا به حال در جایی اقامت داشته‌اید که همه جزئیات آن متفاوت باشد؟
خانه هانگ نگا

در غرب کشور ویتنام خانه‌ای عجیب و غریب به نام هانگ نگا وجود دارد که به خانه دیوانه معروف است. معماری این خانه شبیه به یک درخت است و در تمام نمای داخلی و خارجی ساختمان، از معماری خاصی الهام گرفته‌ شده‌است. خانه هانگ نگا تمامی قواعد یک خانه استاندارد را از بین برده و از سبک هنری سورئال پیروی کرده‌است. چنانچه علاقه دارید درباره خانه عجیب هانگ نگا بیشتر بدانید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

خانه هانگ نگا

هر آنچه که باید درباره خانه هانگ نگا بدانید

هنگامی که سبک سورئال وارد دنیای هنر شد، بسیاری از آثار هنرمندان از جمله نقاشان به این سبک تغییر جهت دادند. همین امر باعث شد مهندسان معماری در سراسر جهان، ساخت خانه‌ها را با ایده پردازی از این سبک آغاز کنند. خانه هانگ نگا، جزو آن دسته از اقامتگاه‌هایی است که به این سبک طراحی و به یک اقامتگاه جالب و هیجان‌انگیز تبدیل‌شده که با بازدید از آن می‌توانید تمام جزئیات سبک سورئال را مشاهده نمایید.

هدف از طراحی خانه هانگ نگا

هدف از طراحی خانه هانگ نگا

خانم دانگ ویت نگا مالک خانه هانگ نگا است و ایده اولیه آن را نیز خودش مطرح کرد. او که در ویتنام به هانگ نگا معروف است، فارغ‌التحصیل دکترای معماری از دانشگاه مسکو می‌باشد و خانه‌های زیادی در شهر دالات ویتنام‌ ساخته که بسیاری از آن‌ها معروف هستند. یکی از دلایلی که باعث شد خانم دانگ ویت ایده ساخت خانه‌ای با معماری عجیب را بدهد، علاقه او به طبیعت بود. او اعتقاد داشت مردم باید بیشتر با طبیعت ارتباط برقرار کنند و فاکتورهایی نظیر درخت باید در معماری روزمره به کار گرفته‌شود. بسیاری از مدیران شهری با طرح این اقامتگاه مخالف بودند و اجازه ساخت نمی‌دادند. سرانجام این معمار سخت‌کوش با پشت‌سر گذاشتن مشکلات فراوان، موفق به ساخت این خانه زیبا شد.

مطلب پیشنهادی:  راز زیبایی آشپزخانه شما اینجاست!

آنچه که هنگام ورود به این مهمانخانه با آن مواجه می‌شوید

آنچه که هنگام ورود به این مهمانخانه با آن مواجه می‌شوید

هنگام ورود به خانه، اتاق‌هایی را می‌بینید که به شکل حیوانات مختلفی مانند خرس، ببر، زرافه، قورباغه، عنکبوت و مورچه طراحی شده‌اند. تمامی لوازم و دکوراسیونی که در هر اتاق‌ استفاده‌شده مربوط به همان حیوان شکل اتاق است و همگی کار دست هستند. حتی بعضی از لوازم‌های اتاق را درون همان اتاق ساخته‌اند تا دقیقا اندازه و متناسب با همان اتاق باشد. پله‌ها و راه پله‌ها شبیه به غار است که گیاهان و جانوران مختلفی در آن قرار دارد. پنجره‌های این خانه جالب مانند تارهای عنکبوت است و همه چیز به گونه‌ای طراحی‌شده که به شما حس طبیعت و ارگانیک بودن را بدهد. علاوه بر این میله‌های به کار‌رفته در این خانه شبیه به درخت تاک است. این خانه اقامتگاهی جالب برای توریستان و گردشگران تور ویتنام است و سالانه پذیرای میهمانان زیادی می‌باشد.

پیشنهاد مطالعه: «عجیب‌ترین کاخ سنگی جهان که به دست یک پستچی ساخته شد»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

جدیدترین مدل‌های طراحی اتاق خواب دخترانه با تم بنفش

یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها در طراحی دکوراسیون خانه، دیزاین اتاق خواب است؛ طراحی اتاق خواب انو…