چند ایده کاربردی برای تزیین دکور تراس

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
طراحی بالکن می‌تواند فضای خوبی برای استفاده از هوای آزاد باشد. علاوه بر آن ویترین منزل شما در خارج از ساختمان محسوب می‌شود که زیبایی خانه شما را نمایش می‌دهد.
تزیین دکور تراس

با گسترش جمعیت و کمبود فضا برای ساخت و ساز، گرایش به آپارتمان نشینی بیشتر شد. همین امر سبب شد دیگر خبری از حیاط‌های باصفا و پر از گل نباشد. اگر شما هم ساکن آپارتمان هستید و امکان استفاده از حیاط‌های زیبا و سرسبز را ندارید، می‌توانید با چند ایده ساده و کم هزینه تراس خانه خود را به یک فضای دلنشین تبدیل کنید. برای آگاهی از ایده‌های کاربردی در تزیین دکور تراس، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

تزیین دکور تراس

روش‌های خلاقانه برای تزیین دکور تراس

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که زیبایی محیط زندگی برایتان اهمیت دارد، طراحی یک بالکن زیبا می‌تواند حس رضایت را در شما ایجاد کند. چرا که در حوزه طراحی دکوراسیون، تغییر فصای تراس بسیار اهمیت دارد. اما فکر نکنید که برای طراحی دکوراسیون نیاز به یک طراح دارید. شما می‌توانید با چند ترفند ساده یک تراس خارق‌العاده داشته باشید. در ادامه به تعدادی از این ترفندها می‌پردازیم.

طراحی تراس و بالکن کوچک

تراس‌های کوچک در بسیار از خانه‌ها به محیطی برای نگهداری وسایل اضافه تبدیل شده است. با کمی ایده‌پردازی و استفاده از روش های خلاقانه می‌توانید از فضای کوچک تراس خود، مکانی زیبا و دوست داشتنی بسازید. تغییر در دکوراسیون بالکن، می‌تواند یک تغییر کوچک ولی اساسی در متفاوت نشان دادن آپارتمان شما باشد.

فضای مناسب برای نصب گلدان‌ها در نظر بگیرید

فضای مناسب برای نصب گلدان‌ها در نظر بگیرید

اگر فضای بالکن شما کوچک است برای زیباتر شدن فضای بیرونی خانه، سعی کنید گلدان‌ها را روی نرده‌ها و یا دیواره های بیرونی نصب کنید. همچنین می‌توانید برای زیباتر شدن فضای بالکن یک کنسول چوبی یا باکس نگهداری گلدان برای چیدن گلدان‌ها انتخاب کنید. معجزه نور در فضای بالکن را دست‌کم نگیرید. چرا که تاثیر شگفت‌انگیزی در زیبایی بالکن دارد. بنابراین بهترین انتخاب می‌تواند دیوارکوب و جاشمعی های کوچک باشد. استفاده از میز و صندلی متناسب با فضا

مطلب پیشنهادی:  طاق بستان، شکارگاه پادشاهان ساسانی

استفاده از میز و صندلی متناسب با فضا

بهترین ایده برای بالکن، استفاده از میز و صندلی است. حتی اگر فضای بالکن شما هم کوچک است سعی کنید از آن یک کافی‌شاپ دونفره بسازید. برای این کار نیاز نیست که خیلی هزینه کنید. کافی است صندلی‌های قدیمی را رنگ کنید و همراه یک میز تاشو آن را گوشه بالکن قرار دهید. سعی کنید به چشم یک فضای داخلی و آشپزخانه به آن نگاه کنید. بعد از انتخاب میز و صندلی مناسب، به یک قالیچه کوچک برای کف و چند قفسه دیواری نیاز دارید. داخل قفسه‌ها را با شکلات‌های رنگی، ماگ‌های مورد علاقه و انواع بسته بندی‌های قهوه یا دمنوش طبیعی پر کنید. برای زیباتر شدن فضا می‌توانید از ریسه‌های LED برای تزیین دیوارها استفاده کنید و هنگام غروب از نور آن لذت ببرید.

پیشنهاد مطالعه: «گیاهان آپارتمانی که به نور نیاز ندارند»

تعداد کلمات مطلب: 436

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

پیشگیری از زوال عقل با خوردن این 5 میوه خوشمزه

برخی از میوه‌ها به دلیل داشتن مواد مغذی و آنتی‌اکسیدان‌ها می‌توانند به پیشگیری از زوال عقل…