با چند ایده ارزان دکور خانه خود را پاییزی کنید

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای داشتن یک دکور زیبای پاییزی نیازی نیست که زیاد هزینه کنید. ایده‌های ساده‌ای که در این مطلب وجود دارند بسیار کم‌هزینه هستند.
دکور خانه پاییزی

خنکی مطبوع صبجگاهی که پوست ما را نوازش می‌کند یا درختانی که برگ‌های آن‌ها یک در میان ریخته است همگی نوید آمدن پاییز را می‌دهند. با آغاز پادشاهی فصل‌ها آنچه که در ذهن ما شکل می‌گیرد بوی خوش مرکبات، سرخی انار تا رنگ زیبای کدو حلوایی است. بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم با شروع فصل پاییز، دکوراسیون خانه خود را تغییر دهیم و سعی می‌کنیم از رنگ‌های گرم در دکور خانه خود استفاده کنیم. اما ممکن است برای بسیاری از ما امکان تعویض مبلمان یا پرده وجود نداشته باشد. در چنین شرایطی شما می‌توانید با چند ترفند ساده و ارزان قیمت، دکور خانه را پاییزی کنید و از شروع فصل لذت ببرید. برای داشتن دکور خانه پاییزی، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

دکور خانه پاییزی

ایده‌های جذاب برای دکور خانه پاییزی

فصل پاییز با تمام جذابیت‌هایی که دارد، اما از سوی دیگر کوتاهی روزها باعث ایجاد حس بی‌حوصلگی و کسلی در ما می‌شود. بنابراین ما می‌توانیم با رنگ بخشیدن به فضای خانه، حس سرزندگی و شادابی را به محیط منتقل کنیم. در ادامه با ایده‌های جذاب پاییزی آشنا می‌شویم.

 

ایده‌های جذاب برای دکور خانه پاییزی

برای مبل‌های خود اکسسوری جذاب انتخاب کنید

اگر قصد ندارید که مبلمان خود را تعویض کنید می‌توانید با چند راهکار ساده، حس و حال پاییزی را در خانه خود به وجود آورید. سعی کنید برای مبل‌های خود از کوسن‌های بیشتر و رواندازهای سبک استفاده کنید. این شیوه کمک می‌کند تا فضای خانه شما گرم‌تر و دلنشین‌تر شود.

مطلب پیشنهادی:  بدون خرید وسیله جدید خانه را نو کنید

محیط را نورانی‌تر کنید

در فصل پاییز روشنایی محیط بسیار اهمیت دارد. می‌توانید برای روشنایی بخشیدن به محیط از آباژور و چراغ‌های رومیزی بیشتری استفاده کنید. بهترین انتخاب رنگ برای پاییز نارنجی است سعی کنید از این رنگ بیشتر در خانه استفاده کنید. برای مثال استفاده از شمع‌های نارنجی می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

محیط را نورانی تر کنید

از گیاهان و رایحه‌های پاییزی بیشتر استفاده کنید

سعی کنید برای دلچسب کردن فضای خانه از عود و اسانس‌هایی استفاده که رایحه گرمی داشته باشند یا با استفاده از میوه‌های پاییزی مانند نارنگی، انار، کدو و حتی کاج یک دکور زیبا برای کانتر خود درست کنید.

پیشنهاد مطالعه: «چند ترفند برای روشنایی بیشتر خانه‌های کوچک»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

ایده های جذاب برای چیدمان بالکن لاکچری

بالکن‌ها می‌توانند فضایی عالی برای استراحت، غذا خوردن و لذت بردن از فضای باز باشند. با کمی…