مرجع رسمی اخبار نهضت ملی مسکن راه‌اندازی شد

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: قرارگاه رسانه‌ای نهضت ملی مسکن در راستای پاسخگویی منسجم، اطلاع‌رسانی شفاف و ارائه عملکردها به صورت مستمر برای مردم آغاز به کار کرد.
اخبار مسکن

به گزارش دلتا مگ به نقل از ایرنا، امین کیانی گفت: از این پس مردم می‌توانند از قرارگاه رسانه‌ای نهضت ملی مسکن درباره اخبار مسکن اطلاعات کافی را پیگیر باشند.

امین کیانی با اعلام خبر آغاز به کار قرارگاه رسانه‌ای طرح نهضت ملی مسکن، گفت: مردم نیاز دارند تا از ثبت‌نام تا ساخت و ساز و تحویل واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن بدون واسطه، اطلاع پیدا کنند.

وی گفت: از این رو لزوم راه‌اندازی قرارگاهی برای این طرح بزرگ احساس شد که با اقدامات صورت گرفته، اجرای این طرح امروز آغاز شد. کیانی اهداف قرارگاه رسانه‌ای طرح نهضت ملی مسکن را اینگونه بیان کرد: با اجرای طرح نهضت ملی مسکن و استقبال مردم نیاز به اطلاع‌رسانی صحیح در این حوزه بسیار احساس می‌شود.

هدف از راه اندازی قرارگاه رسانه‌ای

هدف از راه‌اندازی قرارگاه رسانه‌ای

این مقام مسوول درخصوص انتشار اخبار مراجع غیررسمی گفت: یکی از دغدغه‌های مردم، پراکندگی برخی اخبار مسکن از سوی مراجع غیررسمی در این حوزه است که زین پس مردم می‌توانند از یک مرجع رسمی این خبر را دریافت کرده و درباره صحت و چند و چون آن نگرانی نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی این طرح پاسخگویی به سوالات مردم است. مردم می‌توانند نقطه نظرات و سوالات خود را از این مرجع رسمی جویا و پاسخی مناسب و موثق دریافت کنند.

مطلب پیشنهادی:  بیش از ۲۲۰ هزار متقاضی در اصفهان برای خانه‌دار شدن اقدام کردند

همچنین امین کیانی گفت: اولویت نخست وزارت راه وشهرسازی واگذاری زمین به مردم برای ساخت واحد مسکونی با توجه به آمایش سرزمینی است.

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه بانک مسکن در این حوزه همواره پیشگام بوده است، گفت: امروز مسوولیت سختی بر دوش ما قرار دارد و اجرای مهم‌ترین شعار دولت یعنی مدیریت ساخت یک میلیون واحد مسکن در سال برعهده ماست.

وی درخصوص تامین زمین تصریح کرد: تامین زمین برای ساخت چهار میلیون واحد مسکونی طی چهار سال کار بزرگی است. خوشبختانه طی شش ماه توانستیم سازوکار سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نهضت ملی مسکن را ایجاد کنیم.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «تبدیل شدن هزینه مسکن به ابرهزینه» را در دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

مقایسه میزان تقاضای خرید ملک در اولین ماه سال

تحقیقات اخیر نشان داده است که وضعیت ریسک‌های غیراقتصادی، انتظارات تورمی و نوسانات قیمت دلا…