قیمت خانه‌های مسکن ملی چقدر آب می‌خورد؟

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید اعلام کرد که با هر گونه بورس بازی، دلالی و خرید و فروش خانه در شهرهای جدید از سوی کارکنان و مدیران برخورد می‌شود.
تسهیلات مسکن

به گزارش دلتا مگ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا جعفری با بیان اینکه پیشنهاداتی را برای کاهش هزینه تولید مسکن از طریق مدیریت زنجیره‌ای تولید مصالح ساختمانی با کیفیت در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید گفت: تکلیف شرکت عمران برای نهضت ملی مسکن ۶۰۸ هزار و ۴۴۵ واحد بوده که مسافت ۱۵ هزار هکتاری برای این طرح در نظر گرفته شده است.

بر اساس گفته وی، تاکنون ۴ هزار ۸۳۳ متقاضی تایید صلاحیت شدند که باید افتتاح حساب کنند و از این تعداد فقط ۱۱۱ نفر، ۴۰ میلیون تومان خود را تکمیل کرده‌اند.  ۳۸ هزار و ۸۷۸ مسکن مهر در شهر‌های جدید باقی مانده که برای اتمام آن‌ها ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که از طریق ایجاد ارزش افزوده و منابع داخلی برای آن‌ها اعتبار تامین خواهیم کرد.

تکنولوژی انبوه‌سازی بازار مسکن را سرعت می‌بخشد

همچنین در طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های جدید ۶۷۰ هزار نفر ثبت نام کرده اند و تاکنون در سه هزار هکتار برای ۱۳۰ هزار واحد مسکن برنامه ریزی شده است. برای ساخت این واحد‌ها علاوه بر استفاده از ظرفیت سازندگان داخلی مذاکراتی نیز با سازندگان و شرکت‌های ساختمانی کشور چین و ترکیه صورت گرفته است.

پیش از این اعلام شده بود که واحد‌های مسکن ملی و نهضت ملی مسکن در قالب پروژه‌های جهش تولید ادغام شده است.

مطلب پیشنهادی:  قراردادهای مورد پذیرش برای وام ودیعه مسکن

با دلالی برخورد جدی می‌کنیم

جعفری درباره مبارزه با دلالی واحدهای مسکن مهر از سوی کارکنان شهرهای جدید نیز گفت: با هر گونه بورس بازی، دلالی و خرید و فروش خانه در شهرهای جدید از سوی کارکنان و مدیران برخورد می شود.

وی درباره ساخت مترو در شهرهای جدید، خاطرنشان‌کرد: تکمیل متروی شهرهای جدید به سرعت در دستور کار قرار گرفته است و با همکاری استانداری تهران، اعتبار متروی تهران- پرند تامین و به‌زودی تکمیل می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: متروی پردیس به تهران نیز به دلیل وجود معارضان در مرحله تعیین تکلیف باقی مانده است و شهرداری در حال بررسی آن است، اما به طور کلی دسترسی مردم شهرهای جدید به فضاهای شهری در دستور کار قرار دارد.

مطالعه بیشتر: مطلب «زمان تحویل واحدهای مسکن ملی مشخص شد» را در دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

هشدار! خطر کلاهبرداری در کمین مستأجران

فرهاد بیضایی کارشناس مسکن بیان کرد: متآسفانه می‌توان با ثبت اطلاعات نادرست (شماره شبا و شم…