تکلیف نام نویسی مردان مجرد در نهضت ملی مسکن مشخص شد

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
برای کارکنان دولت و نیروهای نظامی و روحانیون بر اساس حکم اداری و یا بر اساس تشخیص حوزه‌های علمیه، سابقه سکونت ۵ ساله در طرح نهضت ملی مسکن مورد نیاز نیست.
نام نویسی مردان مجرد

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از معاون مسکن و ساختمان، نام نویسی مردان مجرد بالای ۴۵ سال سن و بیماران خاص در نهضت ملی مسکن، بر اساس مصوبه تازه هیات دولت، امکان پذیر شد.

محمود محمودزاده از مصوبه دولت برای امکان نام نویسی مردان مجرد بالای ۴۵ سال سن و بیماران خاص با تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در طرح نهضت ملی مسکن، خبر داد.

وی گفت: دو گروه از مجردان که شامل مردان مجرد ۴۵ سال به بالا و دیگری بیماران خاص با تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌توانند در این طرح نهضت ملی مسکن مشارکت داشته باشند و ثبت‌نام کنند.

محموزاده یادآور شد: پیش‌تر سه گروه از مجردان، شامل زنان خودسرپرست بالای ۳۵ سال، معلولان جسمی و حرکتی با ۲۰ سال سن، و نخبگان علمی امکان مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن را داشتند که با مصوبه اخیر هیات دولت، دو گروه دیگر، مردان مجرد بالای ۴۵ سال سن و بیماران خاص نیز به گروه واجدان شرایط نهضت ملی مسکن افزوده شدند.

مطلب پیشنهادی:  اجاره ملک مشاع بدون اجازه شریک

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: برای مهاجران از کلانشهرها، سابقه سکونت به یک سال تقلیل پیدا کرده است. بدین معنا اگر کسی ساکن کلانشهری بوده و در شهر دیگر، تقاضای مسکن دارد با حدود یکسال سابقه سکونت در همان شهر امکان ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن را دارد.

برای کارکنان دولت و نیروهای نظامی و روحانیون بر اساس حکم اداری و یا بر اساس تشخیص حوزه‌های علمیه، سابقه سکونت ۵ ساله در طرح نهضت ملی مسکن مورد نیاز نیست. این افراد می‌توانند به جز تهران در سایر شهرهای کشور از این مزیت بهره‌مند شوند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «چرا عمر خانه های ایرانی پایین است؟» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …