اضافه شدن 2 شهرجدید به شهرهای نهضت ملی مسکن تهرانی‌ها

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
به هیچ عنوان طرحی در منطقه ۲۲ تهران ذیل برنامه‌های حمایتی مسکنی دولت اجرا نخواهد شد.
شهرهای نهضت ملی مسکن

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، علاوه بر ۳ شهر جدید هشتگرد، ایوانکی و پرند، شهرهای رباط کریم و پاکدشت به شهرهای نهضت ملی مسکن تهرانی‌ها در سامانه نهضت ملی مسکن اضافه شد.

خلیل محبت خواه اظهار کرد: تا پایان ۱۵ آبان ۱۶۷ هزار و ۴۱۸ نفر ثبت نام کرده‌اند که برای شهرهای اسلامشهر، پاکدشت، پیشوا، رباط کریم، ورامین، بومهن، دماوند، رودهن، فیروزکوه، شهر جدید هشتگرد، شهر جدید پرند و شهر جدید ایوانکی است.

وی افزود: برای خود شهر تهران برنامه‌ای نداریم و سهمیه شهر تهران به شهرهای جدید هشتگرد، پرند، ایوانکی و همچنین شهرهای رباط کریم و پاکدشت اختصاص یافته است.

محبت خواه در خصوص انتقال تسهیلات ۴۵۰ میلیون تومانی نهضت ملی مسکن به واحدهای مسکن ملی تهرانسر گفت: هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: برنامه دولت برای تهرانسر، ساخت ۲ هزار واحد مسکونی است که ساخت ۹۰۰ واحد آن آغاز شده است؛ در حال انجام کارهای ۱۱۰۰ واحد دیگر هستیم که احداث آنها آغاز شود منتها یک یاز کارهایی که باید انجام شود، این است که تمام سرانه‌ها رعایت شود.

مطلب پیشنهادی:  برنامه دولت سیزدهم برای نوسازی بافت‌های فرسوده

وی تصریح کرد: هیچ کس نه برای خرید و نه برای فروش اقدام نکند و مبلغی که به تبلیغ کنندگان می‌دهند، از بین خواهد رفت.

وی در خصوص تسهیلات ۳۶۰ هزار میلیارد تومانی جهش تولید مسکن و نظارت بر بانک‌ها گفت: بانک‌ها موظفند بر اساس پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها مبالغی که تأیید شده را پرداخت کنند، بنابراین کارشناسان راه و شهرسازی از پروژه‌ها بازدید می‌کنند و متناسب با پیشرفتی که در قرارداد میان بانک و پروژه آمده، پرداخت خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «نقش مشارکت کشور چین در اجرای نهضت ملی مسکن» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

وضعیت پرداخت وام ودیعه مسکن

با توجه به آمارهای منتشر شده، در هر ماه حداقل 50 هزا مستاجرکم درآمد داریم که برای تامین اج…