12 شهر اصفهان به لیست ثبت نام نهضت ملی مسکن اضافه شد

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
تاکنون حدود ۱۹۳ هزار نفر در استان اصفهان متقاضی بهره‌مندی از مزایای این طرح بوده و اقدام به ثبت‌نام کردند.
شهر اصفهان

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، 12 شهر اصفهان به لیست ثبت نام نهضت ملی مسکن اضافه شد.

علیرضا قاری‌قرآن با بیان اینکه بیشترین استقبال مربوط به شهر جدید بهارستان با بیش از ۷۳ هزار ثبت‌نام بوده است گفت: تاکنون در شهر جدید فولادشهر بیش از ۲۱ هزار نفر و در شهر جدید مجلسی نیز بالغ بر سه هزار و ۶۰۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: برای ۴۳ شهر از ۱۰۹ شهر استان اصفهان از همان آغاز در سامانه طرح نهضت ملی مسکن امکان ثبت‌نام وجود داشت و در حال حاضر نیز سامانه برای ۱۲ شهر دیگر این استان بازگشایی شده است.

وی افزود: بر این اساس امکان ثبت‌نام برای شهرهای دولت‌آباد، کمشچه، حبیب‌آباد، نایین، خالدآباد، بادرود، نیک‌آباد، محمدآباد، دهاقان، سمیرم، بیده و حنا فراهم شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه در این شهرها اقدام به ثبت‌نام کنند.

مطلب پیشنهادی:  کیفیت مسکن قربانی مصالح ساختمانی گران شد

قاری‌قرآن تاکید کرد: براین اساس در سطح استان اصفهان برای یک سال نیاز به ساخت ۵۰ هزار و ۹۹۲ واحد است که این عدد برای چهار سال به بیش از ۲۰۳۹۶۷ هزار واحد می‌رسد.

همچنین خاطرنشان کرد: مطابق با این برنامه زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح در سطح استان اصفهان به‌صورت سالانه چهار هزار و ۳۱۶ هکتار است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «جزئیات بازپرداخت تسهیلات ساخت طرح نهضت ملی مسکن» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

وضعیت پرداخت وام ودیعه مسکن

با توجه به آمارهای منتشر شده، در هر ماه حداقل 50 هزا مستاجرکم درآمد داریم که برای تامین اج…