آژانس دلتا پنج کاپ قهرمانی را ربود

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آژانس دلتا پنج، توانست با عملکرد مناسب خود کاپ قهرمانی دی ماه را از آن خود کند.

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، در مراسم جشن آژانس های اول دلتا که در سوم دی ماه و با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد در تالارخانه معلم برگزار شد، آژانس پنج هلدینگ دلتا به مقام اول دست یافت و کاپ قهرمانی را از آژانس۲x۲ که ماه قبل تر اول شده بود، ربود.

در ابتدای این مراسم پارسا تقوی معاون مدیر عامل هلدینگ دلتا با بیان اینکه انرژی و اعتماد به نفس را مهمترین اصل در تمامی مشاغل به ویژه آژانس‌های املاک است، عنوان کرد: تمام موفقیت و شکست‌های افراد در راستای عادت‌های گذشته آنها است به همین دلیل افراد باید بر عادت‌های خود متمرکز شوند تا بتوانند آنها را تغییر دهند تا در مسیر موفقیت گام بردارند.

همچنین در ادامه این مراسم “محمد تقوی” مدیرعامل هلدینگ دلتا کسب رتبه نخست توسط آژانس پنج هلدینگ دلتا را به همکاران این مجموعه تبریک گفت و افزود: این آژانس با یک رکورد بسیار خوب توانست رتبه نخست را از آن خود کند که این رخداد، شادی و خشنودی من و دیگر همکاران را به همراه داشت.

مطلب پیشنهادی:  تدابیر دولت برای افزایش صدور پروانه ساختمانی

وی ضمن اشاره به اهمیت ویژه این رویداد ماهانه، از تلاش و جدیت مدیران، مسئولان و کارکنان آژانس دلتا پنج و سایر آژانس‌ها قدردانی کرد و اظهار داشت: شانس موفقیت در گروه دلتا برای همکاران صادق و پیگیر بسیار چشمگیر می‌باشد.

جشن آژانس های اول دلتا

 

جشن آژانس های اول دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

هشدار! خطر کلاهبرداری در کمین مستأجران

فرهاد بیضایی کارشناس مسکن بیان کرد: متآسفانه می‌توان با ثبت اطلاعات نادرست (شماره شبا و شم…