آژانس 850 کاپ قهرمانی را ربود

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هلدینگ دلتا هر ماه مراسم جشنی را به مناسبت قدر‌دانی از زحمات مشاوران و مدیران معاملات آژانس‌هایی که موفق به کسب رتبه اول شده‌اند، برگزار می‌کند.
آژانس 850

در مرداد ماه ۱۴۰۱ آژانس ۸۵۰ توانست رتبه اول در بین تمامی آژانس‌ها را کسب کند. در جشنی که به همین مناسبت برگزار شد محمد تقوی، مدیرعامل هلدینگ دلتا ضمن تبریک به کارکنان و مدیران 850 به بهانه کسب رتبه نخست از ایجاد تغییرات این آژانس توسط مدیران معاملات جدید ابراز امیدواری کرد. بهتر است برای جدیدترین اخبار درباره خرید ملک با دلتا مگ همراه باشید.

آژنس 850

آژانس  2× 2 در جایگاه دوم قرار گرفت

تقوی در ادامه با تاکید بر دوران تحولات و تغییرات جدی از کسب رتبه دوم آژانس 2× 2 خبر داد.

مدیرعامل هلدینگ دلتا ضمن ابراز تاسف از کسب رتبه سوم آژانس ۵، تغییرات جدید این آژانس در زمینه جذب مشاوران و مدیران جدید را مهم توصیف کرد.

در ادامه دکتر عزیز یکی از مدیران معاملات آژانس 5، ضمن قدردانی برای زحمات بی‌وقفه محمد تقوی از تغییر عملکرد آژانس 5 ابراز امیدواری کرد. وی همچنین بر هدف‌گذاری و راهکا‌رهای جدید در این آژانس تاکید نمود.

آژانس 850

اهمیت روز جمعه در کار املاک

تقوی ضمن اشاره به اهمیت روز جمعه، گفت: روز جمعه بهترین روز برای بازدید از واحدهای مسکونی و تجاری است. همچنین خریدار و فروشنده در این روز برای بازدید زمان بیشتری دارند.

مدیر عامل هلدینگ دلتا از سرپرستان، مشاوران رتبه‌های اول تا سوم نیز تقدیر و تشکر کرد. آریانژاد و قربانی ضمن تشکر از محمد تقوی بر تلاش بیشتر آژانس 850 تاکید کردند. در پایان مراسم جشن آژانس اولی‌ها، کاپ قهرمانی تقدیم قربانی از مدیران معاملات آژانس 850 شد.

تقدیر از مدیران و کارکنان

محمد تقوی ضمن قدردانی از زحمات قربانی مدیر معاملات 850 که رتبه اول جشن این ماه را به دست آورد، از تلاش‌های مداوم آریانژاد مدیر معاملاتی دیگر این آژانس نیز تشکر کرد.

مطلب پیشنهادی:  تسهیلات مسکن به گرانی دامن زد

مدیر عامل هلدینگ دلتا از کوشش امیری به عنوان سرپرست آژانس 850 به دلیل تبدیل مشتریان فروش به اجاره تشکر ویژه نمود.

در ادامه وی نوید تبلیغات محیطی در ماه جاری را داد، همچنین آن را بر رشد میزان معاملات تاثیر‌گذار عنوان کرد. تقوی همچنین از مشاوران 850 خواست تا فایل‌های اجاره و فروش خود را در سایت دلتا بیشتر بارگذاری کنند.

آژانس 850

نقش سایت دلتا در معاملات مسکن

پس از اتمام مراسم، گفت‌وگوی کوتاهی با آریانژاد مدیر معاملات 850 داشتیم؛ وی در خصوص موضوع اهمیت سایت دلتا اظهار داشت: تخصصی شدن سایت دلتا موجب خرید و فروش بیشتر ملک در سراسر ایران شده است.

آریانژاد ضمن اشاره به تاسیس دلتا در سال 1356 توسط محمد تقوی، نوآوری و به‌روز بودن آن را در هر مقطع زمانی، یکی از دلایل موفقیت این هلدینگ عنوان کرد.

آریانژاد امکان اینکه خریداران می‌توانند با مراجعه به سایت دلتا و انتخاب مشاور خود اقدام به عقد قرارداد نمایند را از مزایای اصلی این سایت دانست. وی نقش شاخص هلدینگ دلتا برای معاملات املاک در تهران و شهرهای حومه را مهم ارزیابی کرد.

مدیر معاملات 850 نقش برگزاری اتاق فکر و مشورت‌هایی را که بین مدیران آژانس‌ها انجام می‌گیرد، مهم دانست. همچنین وی آن را یکی از دلایل موفقیت این آژانس توصیف کرد.

مطالعه بیشتر: کاپ قهرمانی به آژانس 2*2 رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

خبر خوش برای مالکین واحدهای مسکن مهر

روح‌الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه ‌و شهرسازی کشور بیان کرد که بیش از دو میلیون واحد مسکو…