قیمت مسکن در منطقه 10 اصفهان

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در این گزارش قرار است اقدام به بررسی قیمت مسکن در منطقه 10 اصفهان کنیم؛ پس اگر به دنبال خرید خانه در این شهر هستید تا انتها با ما همراه باشید
قیمت مسکن در منطقه 10 اصفهان

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، منطقه 10 اصفهان در بخش شمال شرقی این استان واقع شده است که با 17 محله دومین منطقه پرجمعیت اصفهان است حدود ۲۲۰ هزار نفر جمعیت را در خود جای داده و پروژه‌های زیادی در آن تعریف شده است.

د. یکی از ویژگی‌های منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان این است که منطقه‌ای در حال توسعه و مستعد برای سرمایه‌گذاری است. در این منطقه زمین‌های زیادی وجود دارد که این یکی از پتانسیل‌های خوب منطقه برای سرمایه‌گذاران به شمار می‌رود.

البته بافت فرسوده در این منطقه به یکی از معایب آن تبدیل شده است. به طوری که مسئولان این استان در سال 98 اعلام کردند که این منطقه دارای230 هکتار بافت فرسوده است که می‌تواند بسیار خطرآفرین باشد.

قیمت مسکن در این منطقه از متری، 15 میلیون تومان آغاز می شود و متناسب با لوکیشن، متریال به کار رفته در ساخت، سال ساخت، امکانات و … تا  متری 35 میلیون تومان هم می رسید.

قیمت مسکن در منطقه 10 اصفهان

شما اگر به دنبال خانه های ارزان قیمت‌تر هستید، می‌توانید محله هایی همچون سروش، شهرک سلامت، حکیم شفایی و … برای خرید مسکن انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی:  وام مسکن 400 میلیونی در طرح نهضت ملی مسکن

در ادامه قیمت برخی از فایل های آگهی شده در منطقه 10 اصفهان را مشاهده می‌کنید، اما اگر به دنبال فایل های بیشتری در این منطقه هستید می توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

قیمت برخی از فایل های مسکن در منطقه 10 اصفهان

  • آقابابایی: 96 متری، 5 سال ساخت، دو خوابه، طبقه دوم، امکانات (پارکینگ – انباری) / قیمت: 2 میلیارد و 700 میلیون تومان
  • حکیم شفایی: 140 متری، دو خوابه، یکسال ساخت، طبقه همکف، امکانات (پارکینگ – آسانسور) / قیمت: 2 میلیارد و 520 میلیون تومان
  • لاله: 145 متری، نوساز، سه خوابه، طبقه اول، امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور – وام) / قیمت: 2 میلیارد و 600 میلیون تومان
  • عسگریه: 117 متری، دو خوابه، 13 سال ساخت، طبقه 5، امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور) / قیمت: دو میلیارد و 350 میلیون تومان

مطالعه بیشتر: مطلب «لزوم ساماندهی اجاره‌های نجومی اصفهان» را در مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

فقط یک هشتم متقاضیان مسکن ملی آورده اولیه را واریز کردند

دلت در جهت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر، طرح مسکن ملی را در سال گذشته آغاز کرد. …