پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
رئیس بنیاد مسکن کشور: با ضمانت سفته‌های زنجیره‌ای، تسهیلات در طرح جهش مسکن به میزان ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.
تسهیلات مسکن

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از اکبر نیک زاد، پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن با سود ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله و ضمانت زنجیره‌ای قابل اجراست.

وی ادامه داد : بانک نباید خواسته خارج از قانون از مردم داشته باشد، قانون گفته سفته زنجیره ای برای گرفتن تسهیلات بنیاد مسکن کافی است، نباید قانون را برای مردم پیچیده کنیم.

اگر بانکی سندی بیشتر از سفته زنجیره‌ای از مردم برای پرداخت تسهیلات خواست حتما موضوع را پیگیری خواهیم کرد و طبق قانون با بانک برخورد می‌شود.

او گفت: از سال ۷۴ که حدود ۷ درصد از روستاها در کشور مقاوم سازی شده بودند، تا همین سال‌ها کار مقاوم سازی ادامه دارد. با همین سفته‌های زنجیره‌ای این مقاوم سازی‌ها انجام شده است. اکنون هم با همین سفته‌های زنجیره‌ای در طرح جهش مسکن پرداخت تسهیلات انجام خواهد شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: در بسیاری از طرح‌های مسکن مهر شهرداری‌ها مسوولیت دارند و بعد از اسکان مردم شهرداری‌ها باید موضوع جمع آوری زباله را انجام دهند، ساماندهی فاضلاب در این شهرک ها مسوول دارد و شرکت‌های آبفا باید آن را انجام دهند.

مطلب پیشنهادی:  راهکار دولت برای کنترل نرخ اجاره‌بها

او بیان کرد: برخی از شرکت‌های وابسته به بنیاد مسکن در تهران و شهرهای دیگر فعالیت های عمرانی در حال اجرا دارند. در طرح‌های احداث راه آهن، مترو، زیر گذر و رو گذر این شرکت‌ها فعال هستند. بنا بر این دایره فعالیت‌های بنیاد در همه جای کشور و در طرح‌های مختلف گسترده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در ادامه گفت: برای بازنگری طرح‌های هادی حتما اولویت داریم ، باید بسیاری از طرح‌های هادی بازنگری شوند تا زمینه ماندگاری مردم در روستاها فراهم شود ، تولید در روستا باید احیا شود.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «قیمت فروش آپارتمان نوساز در تهران چقدر است؟» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

فقط یک هشتم متقاضیان مسکن ملی آورده اولیه را واریز کردند

دلت در جهت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر، طرح مسکن ملی را در سال گذشته آغاز کرد. …