این کت‌ های زنانه ترند امسال هستند

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مانتو کتی یکی از آن مانتوهایی است که هم برای مراسم و مهمانی مناسب است هم برای سرکار. پیشنهاد ما به شما آن است که یکی از کت‌های ترند شده را برای امسال تهیه کنید.
کت‌ های زنانه که امسال ترند هستند

کت‌ های زنانه امسال یکی از ترندهای سال هستند. کت‌ها همیشه یکی از شیک‌ترین لباس‌ها برای خانم‌ها و آقایان هستند. ما معمولاً کت‌های خود را در مراسم‌های رسمی تن می‌کنیم؛ اما امسال شاد آن هستیم که افراد کت‌ها را در مراسم‌های مختلف و حتی برای روزمره استفاده می‌کنند. همراه دلتامگ باشید.

کت‌ های زنانه که امسال ترند هستند

شاید با خود فکر کنید که کت‌ها همه شبیه به یکدیگر هستند؛ اما کت‌ها در مدل‌های مختلفی وجود دارند و ما می‌خواهیم انواع آن‌ها را به شما نشان دهیم.

کت‌های اورسایز

جالب است بدانید که امروزه لباس‌های اورسایز طرف‌داران زیادی به‌خصوص در میان جوانان دارد. فقط لازم است سری به کوچه و خیابان زده و به استایل دیگران توجه کنید تا متوجه این موضوع شوید.

البته ترند شدن لباس‌های اورسایز مزایای بسیاری داشته که یکی از آن‌ها راحتی و خنک بودن آن‌ها است. به همین دلیل اولین کت ترندی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، کت اورسایز با سرشانه‌های بزرگ است.

این کت‌ها اغلب دارای اپل هستند و شما را چهارشانه‌تر نشان می‌دهند. می‌توانید این کت را با شلوار راسته، بگی یا واید استریت پوشیده  و ست جذابی را برای خودتان آماده کنید. یک جفت کفش‌کتانی و تیشرت سفید استایل شما را کامل می‌کنند.

اگر دوست دارید استایل بهاری داشته باشید و قصد رفتن به مهمانی را دارید، می‌توانید حتی این کتت زیبا را با یک دامن کوتاه ست کنید. این استایل خیلی جذاب و خاص است. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای متفاوت و خاص‌تر شدن استایلتان، یک کمربند بر روی کت خود ببندید.

کت‌ های زنانه اورسایز جین

کت‌ های زنانه اورسایز جین

از سال گذشته تا به امروز یکی از ترندهای بسیار پرطرف‌دار لباس‌ها و کت‌ های زنانه جین بوده است. جین همیشه جذاب است، چه شلوار باشد، چه کت. از جمله کت های زنانه ترندی ۱۴۰۳، کت جین است که در رنگ‌های مختلفی وجود دارد.

حتماً کت جین آبی یا زغالی را در خیابان‌ها زیاد مشاهده کرده‌اید. رنگ دیگری که می‌توانید تهیه کنید، رنگ کرم است. می‌توانید با کت جین خود یک استایل مونوکروم ساخته و حسابی از هوای بهاری لذت ببرید.

مطلب پیشنهادی:  فوران گل در سیستان و بلوچستان

کت اندامی زیبا

لازم است یک کت برای مهمانی به شما نشان دهیم. کت های زنانه اندامی برای مهمانی‌ها عالی هستند. به یاد داشته باشید که داشتن یک کت اندامی زیبا برای کمد شما ضروری بوده و می‌تواند کارایی‌های زیادی در موقعیت‌های مختلف برای شما داشته باشد.

هرگاه به مراسم رسمی دعوت شدید، می‌توانید این کت را به تن کنید. فقط تنها به یک نکته توجه کنید، سعی کنید کت خود را به رنگ خنثی تهیه کرده تا بتوانید به‌راحتی آن را با لباس‌های مختلفی ست کنید و سال‌های طولانی آن را بپوشید.

کت اندامی زیبا

ترنچ کت بلند

در بهار هرگز از هوای ابری و بارانی در امان نیستید. در این فصل گمان می‌کنید که هوا گرم شده است؛ اما در اشتباه هستید. البته که هوای ابری و باران زیبایی خاص خودش را دارد؛ اما به شرطی که با لباس مناسب همراه باشد.

یک ترنچ کت زیبا دقیقاً همان چیزی است که در این روزهای ابری به آن نیاز دارید. نکته مهم و خوبی که باید بدانید آن است که می‌توان استایل‌های متفاوتی با ترنچ کت بسازید.

برای مثال می‌توانید آن را با شلوار مام استایل و نیم‌بوت ست کنید یا حتی می‌توانید شلوار جذب و کتانی را با آن بپوشید. یک ترنچ کت تمیز و مرتب محدود به زمان خاصی نیست؛ بلکه در هر فصلی می‌تواند لایه‌ای باشد برای روزهایی که با سرما شروع می‌شوند و با گرما به پایان می‌رسند. با پوشیدن ترنچ کت همیشه جذاب‌تر می‌شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

5 تن از افراد مشهور که نبش قبر شدند!

نبش قبر افراد مشهور یکی از اتفاق‌هایی است که متاسفانه بطور رایج اتفاق می‌افتد. در طول تاری…