روش درمان سریع ریزش مو

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از مشکلاتی که همیشه انسان‌ها با آن درگیر هستند مشکلات پوست و مو است که یکی از مهمترین آن‌ها ریزش داشتن مو است.
درمان سریع ریزش مو

درمان سریع ریزش مو به شما کمک می‌کند تا دیگر راجع به سلامتی و زیبایی موهای خود نگران نباشید. ریزش مو علت های مختلفی را دارد و در زنان و مردان باهم متفاوت هستند. ریزش مو دغدغه بسیاری از انسان‌ها است زیرا از جلوه ظاهر می‌کاهد و بسیار آزاردهنده است. ریزش مو نشان دهنده کم بودن برخی از ویتامین‌ها و مواد معدنی است به همین جهت بهتر است که هرچه درمان شود تا کمبود آن ویتامین ها در بدن شما جبران شود تا به مشکلات جدی‌تری برنخورید. بادلتامگ همراه باشید تا با روش های سریع ریزش مو دست یابید.

علت ریزش مو چیست؟

درمان سریع ریزش مو حتی به سلامت گوست شما ینیز کمک می‌کند، پس از آن غافل نشوید. ریزش مو می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد برای مثال برخی از مردم به دلیل کاهش وزن های بسیار سریع و قطع کردن کربوهیدرات هایی مانند برنج و نان به ریزش مو دچار می‌شوند. برخی خانم ها و آقایان به علت استرس و اضطراب های شدید درگیر ریزش مو می‌شوند و استرس تاثیر منفی بسیار زیادی بر مو و ریزش آن دارد. کم بودن برخی ویتامین ها در بدن نیز به ریزش مو منجر می‌شود، مانند ویتامین dو ویتامین b7که در صورت کم بودن این ویتامین ها در بدن فرد به ریزش موی قابل توجهی دچار می‌شود.

مراقبت نکردن از مو

شستوشوی مو به طرزی غیر اصولی و با استفاده از مواد و شامپو هایی که مواد شیمیایی زیادی مانند پارابن دارند، به موی شما آسیب زیادی وارد می‌کند و منجر به ریزش موی شما می‌شود. استفاده مداوم از ژل های مو، حالت دهنده ها، مواد فرکننده، لخت کننده و کراتین و فر دائم  ضرر ها و آسیب های زیادی برای سلامت موی شما دارد. سعی کنید استفاده از این مواد را به حداقل ممکن برسانید و به جای آن ها از موادی استفاده کنید  که طبیعی و گیاهی هستند و برای سلامت شما آسیب زا نیستند.

مطلب پیشنهادی:  این 7 ماده غذایی قاتل چربی خون هستند!

درمان سریع ریزش مو

درمان سریع ریزش مو چیست؟

استفاده از وغن هایی که برای سلامت موی شما بسیار شگفت انگیز هستند مانند زیتون، نارگیل، آرگان، اسطوخودوس، رزماری، علف لیمو و نعناع فلفلی، روغن جوجوبا، عصاره دانه انگور و آب پیاز روی پوست سر، به صورتی که آن ها به کف سر خود ماساژ دهید، میتواند موجب تحریک رشد مجدد تارهای مو شود. در کنار آن انجام ورزش هایی مانند یوگا برای کاهش استرس از دیگر روش هایی است که در سلامت مو اثربخش خواهد بود. زیرا استری یکی از عوامل ریزش مو است.

درمان سریع ریزش مو

روغن نارگیل برای درمان سریع ریزش مو

این روغن به دلیل اینکه مواد بسیار پر خاصیتی برای پوست و موی شما دارد. روغن نارگیل بعد از حمام و خشک کردن مو ، اثرات نرم‌کنندگی قابل توجهی بر موی شما دارد. برای این کار باید بعد از اینکه خیسی مو را گرفتید، روغن نارگیل را روی ساقه مو های خود ماساژ دهید. این کار موهای شما را لطیف و درخشان می‌کند و باعث می‌شود تا یک حالت نرم پیدا کند. این روغن می‌تواند به عنوان ماسک موی طبیعی استفاده شود. برای این کار روغن، بر روی مو ماساژ داده شده و شب تا صبح بر روی موی خود بگذارید تا اثرات شگفت انگیز آن را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

این تنقلات بدون قند اما خوشمزه شما را چاق نمی‌کند

امروزه که همه افراد به دنبال لاغری و تناسب اندام و همچنین سلامت خود هستند، استفاده از تنقل…