زیباترین مدل‌های جزیره آشپزخانه 2024

1
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر دوست دارید با انواع جزیره آشپزخانه زیبا و ترند روز آشنا شوید، این مطلب را از دست ندهید.
انواع جزیره آشپزخانه

با توجه به سبک دکوراسیون آشپزخانه‌های امروزی، مدل کابینت‌ها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که جزیره آشپزخانه نقش بسیار مهمی در زیبایی و جادار بودن فضای آشپزخانه دارد؛ به همین دلیل است که بسیار از افراد هنگام انتخاب کابینت آپشزخانه سعی دارند جدیدترین مدل کابینت جزیره ای را انتخاب کنند؛ به همین منظور در این مطلب از دلتامگ با ما همراه باشید تا چند مورد از جدیدترین انواع جزیره آشپزخانه را به شما معرفی کنیم.

انواع جزیره آشپزخانه

انتخاب یک جزیره آشپزخانه لاکچری با توجه به تنوع بالایی که در آن موجود است کار چندان ساده‌ای نیست؛ به همین منظور در ادامه چند مدل جزیره ترند روز را به شمامعرفی می‌کنیم که با انتخاب آن‌ها بتوانید فضای خانه را زیباتر کنید.

جزیره آشپزخانه ال شکل

اگر فضای کافی برای قرار دادن وسایل در آشپزخانه ندارید به شما پیشنهاد می‌کنیم از مدل جزیره آشپزخانه u شکل استفاده کنید؛ در این مدل جزیره‌ها د فضای کار مجزا وجود دارد که باعث کاربردی‌تر شدن فضا می‌شود. بنابراین شما می‌توانید از آن برای آماده سازی غذا، قرار دادن وسایل، مرتب سازی آشپزخانه و … استفاده کنید.

انواع جزیره آشپزخانه

جزیره گالی استایل

یکی دیگر از انواع جزیره آشپزخانه مدل گالی استایل است که بیشتر در سبک کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ اما لازم به ذکر است که این نوع جزیره‌ها برای آشپزخانه‌هایی مناسب است که فضای بزرگی دارد. این جزیره‌ها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که بخشی از آن  برای قرار دادن وسایل مورد نیاز و محلی برای قرارگیری چند صندلی دارند.

انواع جزیره آشپزخانه

انواع جزیره آشپزخانه دو طبقه

اگر در آشپزخانه فضای کافی برای قرار دادن میزناهارخوری ندارید، بهترین راه‌حل انتخاب زیباترین جزیره آشپزخانه دو طبقه است؛ در این سبک جزیره به گونه‌ای طراحی می‌شود که دو بخش با ارتفاع متفاوت دارد به گونه‌ای یک بخش آن ارتفاع کمتری دارد؛ از بخش کوچکتر می‌توانید برای آشپزی استفاده کنید و از بخش بزرگ‌تر به عنوان میزناهارخوری استفاده کنید. لازم به ذکر است که طراحی این جزیره‌ها نسبت به مدل‌های دیگر کمی گران‌تر خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:  چند ایده کاربردی برای تزیین دکور تراس

انواع جزیره آشپزخانه

جزیره آشپزخانه لاکچری U شکل

یکی دیگر از انواع جزیره آشپزخانه که همواره مورد توجه افراد بسیاری است و از مد نمی‌افتد، جزیره آشپزخانه U شکل است؛ این سبک از جزیره‌ها برای فضاهای بزرگ قابل اجرا است؛ از مهمترین مزیت‌های این جزیره این است که فضای زیادی برای قرار دادن وسایل در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از طرفی سطحی که در این نوع جزیره در اختیار شما قرار می گیرد، بسیار بزرگ است. به طوری که به آسانی می‌توانید تمام لوازم مورد نیاز در هنگام آشپزی را بر روی آن قرار دهید. توجه داشته باشید که این سبک از جزیره‌ها نیز مانند مدل دو طبقه قیمت بالایی دارند.

انواع جزیره آشپزخانه

انواع جزیره آشپزخانه گرد و منحنی

اگر از به کارگیری طرح‌های منحنی و دایره‌ای شکل در فضا لذت می‌برید، این نوع پیشخوان آشپزخانه می‌تواند برایتان مناسب باشد. این جزیره‌ها از نظر زیبایی بسیار منحصر به فرد هستند و می‌توانند به عنوان میز پذیرایی در مهمانی‌های خانوادگی مورد استفاده قرار بگیرند.

یک نظر

  1. مجید

    24 فروردین 1403 در 10:31 ب.ظ

    بسیار عالی و مفید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

شیک ترین لوسترهای کریستالی برای دکوراسیونی لاکچری

لوسترهای کریستالی یکی از زیباترین و مجلل ترین وسایلی هستند که می توانید برای تزئین خانه خو…