معروف ترین آدمخوارهای دنیا و نظرشان درباره طعم گوشت انسان!

2
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آدمخواری شاید یکی از بدترین و شنیع‌ترین کارهایی باشد که بشر از روزی که پایش را روی زمین گذاشته تاکنون، شنیده است!
معروف ترین آدمخوارهای دنیا

هرچند هنوز هم قبایل آدمخوار زیادی در دنیا وجود دارد؛ اما کسانی هستند که خودشان به‌شخصه علاقه خاصی به این کار دارند، قاتلانی که آدمخواری برایشان یک تفریح است. دلتامگ در این مقاله تصمیم گرفته چند نفر از معروف ترین آدمخوارهای دنیا را به شما معرفی کند، با ما همراه باشید!

آلبرت فیش غول واقعی آدمخوار

تصور کنید با یک قاتل سریالی و یک جانی روانی طرف هستید که علاقه خاصی به گوشت انسان دارد! آلبرت فیش تنها یک قاتل ساده نبود او یک بیمار سادیسمی و یک قاتل بالفطره روانی بود که در کنار قتل و تجاوز و… به آدمخواری علاقه خاصی داشت و قتل‌های بسیاری را مرتکب شده بود. آلبرت فیش یکی از معروف ترین آدمخوارهای دنیا است که حتی طرفداران بسیاری هم در آمریکا دارد!

آلبرت فیش غول واقعی آدمخوار

آلفرد پاکر یکی از معروف ترین آدمخوارهای دنیا

آلفرد پاکر شخصی بود که به همراه 5 نفر دیگر راهی کوه‌های کلرادو شده بود تا بتواند در این کوه‌ها طلا پیدا کند؛ اما پس از اینکه در سال 1874 به‌تنهایی بازگشت به جرم آدمخواری به 40 سال حبس محکوم شد! او مدعی شده بود که مجبور به دفاع شخصی شده و برای بقای خودش گوشت همراهانش را خورده است! آلفرد بیشترین مدت زمان حبس را در تاریخ ایالات‌متحده آمریکا سپری کرده است.

آلفرد پاکر یکی از معروف ترین آدمخوارهای دنیا

سی ساگاوا یک آدمخوار ترسناک

یکی دیگر از معروف ترین آدمخوارهای دنیا جناب سی ساواگا هستند که در حقیقت یک دانشجوی ساده ادبیات ژاپنی در پاریس بود؛ اما یک روز هم‌کلاسی دخترش را که بسیار هم زیبارو بود، با ضرب گلوله می‌کشد و پس از تکه‌تکه کردن بدن مقتول در طی دو روز مشغول خوردن گوشت او می‌شود! ساگاوا پس از ارتکاب این جرم در سال 1981 توسط پلیس فرانسه دستگیر شد؛ ولی به علت جنون و دیوانگی که به وی نسبت داده شد به‌پای میز محاکمه نرفت. سی ساگاوا حتی از خودش در هنگام خوردن گوشت هم‌کلاسی‌اش فیلم و عکس هم تهیه کرده بود!

مطلب پیشنهادی:  با طلا روی بدنت هم سرمایه گذاری کن!

سی ساگاوا یک آدمخوار ترسناک

خانواده Mauerova از معروف ترین آدمخوارهای دنیا

اینکه بشنوید یک قاتل روانی کسی را کشته و گوشت تنش را کباب کرده و خورده شاید چندان عجیب نباشد؛ اما اینکه یک خانواده دست به چنین کاری بزند و تمام اعضای آن آدمخوار باشند کمی عجیب است! خانواده مائوروا خانواده‌ای اهل جمهوری چک بودند که در طی 8 ماه دست به اقداماتی هولناکی نسبت به دو برادر زدند! جزئیات این حادثه به‌وسیله یک مانیتور محافظ بچه ضبط شد و عکس‌های آن به دست همسایه آن‌ها رسید و به این ترتیب هر 6 عضو خانواده محکوم شدند.

خانواده Mauerova از معروف ترین آدمخوارهای دنیا

طعم گوشت انسان

شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که چه چیزی باعث شده که معروف ترین آدمخوارهای دنیا دست به چنین اعمال فجیعی بزنند و اصلا آیا گوشت انسان قابل خوردن است؟ بیماران سایکوپات کسانی هستند که از کشتن همنوعان خود هیچ احساس پشیمانی و عذاب وجدانی ندارند و در واقع از این کار لذت هم می‌برند! جالب است بدانید که گوشت خام انسان از نظر ظاهری مانند گوشت خوک است اما قرمزی آن کمی از آن روشن‌تر و چربی‌های آن نیز به رنگ زرد روشن است؛ و هنگامی‌که کباب شود به رنگ خاکستری روشن در می‌آید؛ مانند گوشت گوساله یا بره؛ و بوی گوشت کباب شده آن نیز همچون بوی کباب گوشت خوک است. آن‌هایی که طعم گوشت انسان‌ را چشیده‌اند اقرار کرده‌اند که گوشت انسان طعمی شبیه به گوشت گوساله دارد و بسیار هم خوشمزه است!

تعداد کلمات مطلب: 547

2 دیدگاه

  1. همراه با شما

    13 فروردین 1403 در 1:59 ق.ظ

    واقعا این مطالب حقیقت دارد درحال حاضر بازهم از چنین ادمها وجود دارند امریکا واسرایل

    پاسخ

  2. ناشناس

    13 فروردین 1403 در 9:36 ب.ظ

    کوفت بخورن ایناجنون دارن

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

طرز تهیه شیرینی میکادو مجلسی با نصف پیمانه آرد نخودچی

شیرینی میکادو جزو آن دسته از دسرهایی است که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند؛ با توجه به …