این عادت‌ها، زیبایی خانم‌ها را از بین می‌برد

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خیلی از افراد عادت‌هایی را دارند که زیباییشان را تحت شعاع قرار می‌دهد و آن‌ها ناآگاهانه باعث پیرتر نشان دادن خودشان می‌شود.
عادت های زیبایی که شما را پیر می‌کند

از هر 10 خانم، 7 نفر آنها عادت های زیبایی دارند که باعث از بین رفتن زیبایی‌شان می‌شود و علاوه بر آن زندگی‌شان را کوتاه می‌کند. ما هر روزه کارهای مضر و مخربی انجام می‌دهیم و متوجه نیستیم که چه مقدار روی زیبایی ما موثر است. همراه دلتامگ باشید تا به شما بگوییم چه کارهایی باعث پیر شدن شما می‌شود.

عادت های زیبایی که شما را پیر می‌کند

ما در این مطلب می‌خواهیم به شما بگوییم چه‌کارهایی در ظاهر ساده و بی‌خطر هستند؛ اما در اصل شما را به سمت پیری هدایت می‌کنند.

همیشه لاک روی ناخن داشتن

لاک‌زدن یکی از عادت های زیبایی است که اکثر خانم‌ها به آن علاقه دارند؛ اما دراین‌رابطه باید بگوییم که اگر همیشه روی ناخن‌هایتان لاک دارید باید سعی کنید که این عادت را کنار بگذارید.

لاک‌های تیره مخصوصاً انواع ارزان، آب ناخن شما را کشیده و آن‌ها را خشک می‌کنند و در نتیجه ناخن شما زرد می‌شود؛ بنابراین سعی کنید یا کمتر لاک بزنید یا از برندهای باکیفیت استفاده کنید.

خوابیدن فقط با لباس زیر

شاید برایتان جالب باشد؛ اما خوابیدن با لباس زیر به‌تنهایی باعث ایجاد حساسیت روی پوست شده ولی اگر نمی‌توانید غیر این به‌راحتی به خواب بروید از لباس زیری استفاده کنید که اندازه شماست و بیش از حد تنگ یا بیش از حد گشاد نیست.

خوابیدن فقط با لباس زیر

استفاده از حوله برای خشک‌کردن صورت

بسیار طبیعی است که برای خشک‌کردن صورت از حوله استفاده کرده؛ اما حوله به‌راحتی میکروب و آلودگی را به خود جذب می‌کند و هر زمان که بیش از یک‌بار از حوله استفاده کنید، مستعد آکنه خواهید شد.

بنابراین، به‌جای این کار می‌توانید از پدهای نخی استفاده کنید یا اجازه دهید صورت در معرض هوای آزاد خشک شده و روی صورت مرطوب از محصولات مراقبت از پوست استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  ریه‌های خود را با سفر به شهر باران‌های رگباری پر از اکسیژن کنید

استفاده از براش‌های کثیف برای میکاپ

هرگز نباید برای اینکه وقتتان پر است از براش‌های تمیز نشده استفاده کنید. نکته مهمی که باید بدانید آن است که استفاده از براش کثیف باکتری و جرم را دوباره به پوست شما برمی‌گرداند و در بدترین حالت، ممکن است این براش‌ها باعث عفونت شده و جوش‌زدن نیز در نتیجه استفاده از لوازم‌آرایشی آلوده است.

مصرف زیاد نمک

نکته مهم دراین‌رابطه که باید بدانید آن است که منظور از نمک می‌تواند مواد غذایی مثل پنیر، سس یا حتی غذاهای آماده باشد. کاهش نمک به فشارخون مناسب فرد کمک کرده و افرادی که فشارخون پایین دارند، معمولاً چروک بیشتری روی پوست خواهند داشت و شما فقط به 2300 میلی گرم سدیم در روز نیاز دارید که بیش از یک قاشق چایخوری نیست.

بیش از حد نازک کردن ابروها

داشتن ابروهای زیبا و پرپشت رمز زیبایی صورت است. ابروهای سالم و پرپشت می‌تواند چهره شما را جوان‌تر نشان داده، بنابراین سعی نکنید که برای باز شدن چهره‌تان ابروهای خود را نازک کرده و با نازک کردن بیش از حد ابروها باعث ضعف و ریزش آن‌ها می‌شوید.

بیش از حد نازک کردن ابروها

گذاشتن ژیلت در حمام

اگر می‌خواهید که استفاده کامل و بهینه از ژیلت داشته باشید هرگز آن را در حمام قرار ندهید. قراردادن ژیلت در مکان مرطوب باعث کندی آن شده و در عوض با نگهداری ژیلت در هوای خشک می‌توانید حداکثر استفاده را از آن داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

مراقبت از موهای رنگ شده با چند راهکار ساده

ما در این مطلب قصد داریم چند راهکار ساده برای مراقبت از موهای رنگ شده به شما آموزش دهیم تا…