دکوراسیونی خاص و مدرن با 5 گل آپارتمانی آویز

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به گیاهان علاقه دارید و دوست دارید خانه خود را با آن زیباتر کنید، بهتر است پرفروش ترین گلهای آپارتمانی را بشناسید.
پرفروش ترین گلهای آپارتمانی

بسیاری از ما ممکن است به دلیل کمبود فضا از نگهداری گلهای آپارتمانی منصرف شویم؛ اما یک راهکار یاده برای افرادی که عاشق گل و گیاه هستند وجود دارد، آن هم خرید گل آپارتمانی با برگ‌های آویز است؛ این گیاهان در عین حال که زیبایی بسیاری به محیط خانه می‌بخشند، فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند؛ اگر قصد دارید پرفروش ترین گلهای آپارتمانی را بشناسید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

آشنایی با پرفروش ترین گلهای آپارتمانی

گیاهانی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم جزو بهترین گلهای آپارتمانی هستند که در کنار زیبایی بسیار، قیمت بالایی هم ندارند؛ بنابراین اگر قصد خرید گل آپارتمانی با قیمت مناسب را دارید، با ما همراه باشید.

مارانتا لوکونور

آنچه که باعث محبوبیت این گیاه آپارتمانی شده، زیبایی و حاص بودن بر‌های آن است؛ در صورتی که مارانتا لوکونورا را در محیطی قرار دهید که نور به خوبی به آن نتابد، برگ‌های گیاه از اطراف جمع می‌شوند؛ بنابراین لازم است که گلدان را در محیطی قرار دهید که نور به صورت غیر مستقیم به آن بتابد؛ازسوی دیگر مارانتا به خاک مرطوب بسیار علاقه‌مند است که سطح خاک همیشه مرطوب باشد؛ در نهایت به این نکته هم توجه داشته باشید که بهترین زمان کوددهی به این گیاه در فصل تابستان، ماهی یکبار است.

پرفروش ترین گلهای آپارتمانی

 فیلودندرون برگ قلبی از پرفروش ترین گلهای آپارتمانی

یکی دیگر از زیباترین گلهای آویز آپارتمانی که نگهداری از آن بسیار راحت است؛ به عبارت دیگر در دسته گلهای آپارتمانی مقاوم قرار دارد؛ بنابراین اگر در بحث نگهداری گیاهان مبتدی هستید، خرید این گل را به شما پیشنهاد می‌دهیم؛ آنچه که باعث شده فیلوندرون جزو پرفروش ترین گلهای آپارتمانی به شمار آید، علاوه بر نگهداری آسان، شکل زیبا برگ‌های آن است؛ در سطح برگ‌های این گیاه، لکه‌های زرد و نارنجی وجود دارد که در میان رنگ سبز پنهان شده است.

گیاه فلیوندرون انواع مختلفی دارد که نوع برگ قلبی آن بسیار محبوب است؛ چرا که در دسته گیاهان تصفیه کننده هوا قرار می‌گیرد؛ برای آنکه این گیاه شادابی خوبی داشته باشد لازم است آن را در مکانی قرار دهید که نور به صورت غیر مستقیم به آن بتابد؛ برای آبیاری این کگل هم خاک را چک کنید و در صورتی که دو یا سه سانت از سطح خاک خشک بود، آن را آبیاری کنید. هنگام آبیاری به این نکته هم توجه داشتهخ باشید که در فصل زمستان ماهی یک بار به گیاه آب بدهید.

مطلب پیشنهادی:  شفای بیماران با معجزه جدید ایلان ماسک + ویدیو

پرفروش ترین گلهای آپارتمانی

 سرخس کیمبرلی کوئین

سرخس کیمبرلی کوئین جزو گیاهان خوش یمن است که برگ‌ها تیزی دارد به همین دلیل به سرخس شمشیری هم معروف است؛ این گل در دسته پرفروش ترین گلهای آپارتمانی قرار دارد؛ چرا که نگهداری از آن هم بسیار آسان است؛ برای آنکه شاهد رشد انفجاری سرخس باشید، بهتر است گلدان را در محیطی قرار دهید که نور به صورت غیر مستقیم به آن بتابد؛ برای آبیاری این گیاه نیز، ابتدا سطح خاک را چک کنید و در صورتی که یک چهارم آن خشک بود، آن را آبیاری کنید.

پرفروش ترین گلهای آپارتمانی

یشم دنباله دار از پرفروش ترین گلهای آپارتمانی

زیبایی این گیاه آپارتمانی آویز به حدی است که به آن گردنبند یشم هم می‌گویند؛ آنچه که باعث محبوبیت این گل در بین مردم شده، برگ‌های زیبا با ساقه‌های بلند و شرایط نگهداری ساده آن است؛ این گیاه نیز مانند سایر گلهای آپارتمانی مقاوم به نور غیر مستقیم و فیلتر شده نیاز دارد؛ نکته مهم دیگری که باید در نگهداری گل یشم به آن توجه داشت، نحوه آبیاری آن است؛ به این صورت که خاک گیاه باید بین دو آبیاری کاملا خشک باشد. همچنین بهتر است که در تابستان ماهی یکبار گل را با کود مناسب تغذیه کنید تا شاهد رشد انفجاری آن باشید.

گندمی

برگ‌های سبز این گیاه که با خطوط سفید پوشیده شده است، زیبایی آن را دو چندان می‌کند و همین عامل باعث می‌شود که گندمی جزو پرفروش ترین گلهای آپارتمانی به شمار آید. گندمی جزو گیاهان آپارتمانی مقاوم است که خاک مرطوب را دوست ندارد؛ بنابراین بهتر است هنگام آبیاری خاک گلدان خشک باشد؛ مهم‌ترین نکته‌ای که باید در نگهداری این گیاه به آن توجه داشت، نحوه کوددهی است؛ توجه داشته باشید که برای کوددهی به این گیاه در فصل بهار اقدام  کنید همچنین در نظر داشته باشید که کوددهی زیاد باعث قهوه‌ای شدن برگ‌های آن می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در نکات خانه‌داری

همچنین بخوانید

طرز تهیه شکلات صبحانه با مغز فندق

شکلات صبحانه یکی از خوراکی‌های پرطرفدار برای صبحانه است که انرژی زیادی دارد و بیشتر افراد …