تفریحات رایگان کیش برای نوروز امسال!

4
5
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کیش، جزیره درخشان خلیج‌فارس است که خیلی‌ها آرزوی سفر به آن را دارند؛ اما این جزیره درخشنده یکی از گران‌ترین مقاصد سفر در ایران است. با این وجود در همین جزیره گران و لوکس تفریحاتی وجود دارد که رایگان هستند!
تفریحات رایگان کیش

کیش ستاره‌ای در جنوب ایران است که هر گردشگری را شیفته و مجذوب خود می‌کند؛ اما سفر به این جزیره آن‌چنان هزینه‌بر است که خیلی‌ها توانایی رفتن به آن را ندارد. بااین‌حال باید بدانید تفریحات رایگان کیش می‌تواند از هزینه‌های سرسام‌آور شما بکاهد و یک سفر عالی را برای شما به ارمغان بیاورد. همراه دلتامگ می‌توانید سفری اقتصادی و کم‌هزینه به کیش داشته باشید.

خرید آپارتمان در کیش

اسکله میرمهنا یکی از دیدنی های کیش

یکی از تفریحات رایگان کیش رفتن به اسکله میرمهنا است. این اسکله که در شمال جزیره کیش واقع شده، مساحتی حدود 1500 متر دارد. در آلاچیق‌های این اسکله می‌توانید چادر بزنید و یک روز کامل را به پیک‌نیک بگذرانید. تماشای غروب و طلوع آفتاب از این اسکله بسیار زیبا و دل‌نشین خواهد بود.

اسکله میرمهنا یکی از دیدنی های کیش

پارک ساحلی سیمرغ یکی از تفریحات رایگان کیش

یکی از جاهای دیدنی کیش که بسیار زیبا و دل‌فریب است، پارک ساحلی سیمرغ است. در جنوب شرقی جزیره مساحتی حدود 15 هزار مترمربع به این پارک اختصاص داده شده تا سواحل خلیج‌فارس در این نقطه بیشتر از هرجای دیگری بدرخشند. زمین‌بازی، پیست اسکیت، زمین پینگ‌پنگ، مسیر مناسب دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی، آب‌نما، پارکینگ و فضای سبز از جمله تفریحات دیگر این پارک زیبا هستند.

پارک ساحلی سیمرغ یکی از تفریحات رایگان کیش

کشتی یونانی جاذبه تاریخی و جذاب کیش

یکی دیگر از تفریحات رایگان و بسیار مشهور کیش کشتی یونانی آن است. کشتی‌ای که از سال 1345 تا به امروز در پارک ساحلی غروب به گل نشسته و بازار شایعات و افسانه‌ها را داغ کرده است. یکی می‌گوید ناخدای این کشتی عاشق دختری ایرانی شده و دیگری می‌گوید مالک این کشتی ورشکسته شده و کشتی را رها کرده است؛ اما حقیقت این است که در شبی مه‌آلود ناخدا جزیره را ندیده و آن‌قدر به ساحل نزدیک شده تا به گل نشسته است.

مطلب پیشنهادی:  قبل از خرید آپارتمان در فردوسی این مطلب را بخوانید

نخلستان باغ بهشت از تفریحات رایگان کیش

نخلستان باغ بهشت از تفریحات رایگان کیش

قدم زدن در میان نخل‌های کیش قطعا حس و حال دیگری دارد. در منطقه قدیمی و سنتی سفین کیش نخلستانی با نخل‌های سر به فک کشیده وجود دارد که به نخلستان باغ بهشت مشهور است. حس و حال زندگی بومی و سنتی این منطقه چنان پررنگ است که لذت دیگری از سفر را به شما می‌بخشد.

4 دیدگاه

  1. ناشناس

    4 اسفند 1402 در 1:37 ق.ظ

    کیش خیلی زیباست ما که فقط مطالبی مجله میذاره میبینیم

    پاسخ

    • زینب پروانه

      4 اسفند 1402 در 4:32 ب.ظ

      ایشالله خودتون میرین

      پاسخ

  2. ناشناس

    4 اسفند 1402 در 2:26 ق.ظ

    جای جای سرزمینم ایران دیدنی است

    پاسخ

  3. ناشناس

    6 اسفند 1402 در 7:11 ب.ظ

    مطالبتون عالیه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

3 علت چاقی بعد از ازدواج + راهکار

چاقی بعد از ازدواج یک معضل بزرگ است که اکثر زوجین با آن درگیر می‌شوند. بسیاری افرادی که قب…