عظمت و شکوه دبی را در ساحل جمیرا ببینید!

3
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دبی شهری است که در چند سال گذشته بسیار مورد توجه جهانگردان به‌خصوص جهانگردان اروپایی و آمریکایی قرار گرفته است. یکی از عجیب‌ترین جاذبه‌های این شهر جهانی جزیره مصنوعی آن یعنی جمیراست.
ساحل جمیرا

ساحل جمیرا یکی از زیباترین جاذبه‌های دنیا است که در سفر به دبی حتما باید از آن دیدن کرد. همراه دلتامگ سفری به این ساحل زیبا و جذاب داشته باشید.

ساحل جمیرا دبی، ساحلی با شن‌های طلایی در جهان

جمیرا یکی از جذاب‌ترین دیدنی‌های دبی است که با امکانات تفریحی بی‌نظیر و مدرن، درختان نخل زیبا و شن‌های طلایی‌اش چشم و دل هر بیننده‌ای را می‌رباید. در این ساحل هر چیزی که بخواهید پیدا می‌شود. در فروشگاه‌های لوکس این ساحل تمامی برندهای معروف دنیا یک شعبه دارند. در این ساحل سه کیلومتری هر تفریح و سرگرمی‌ای که بخواهید وجود دارد؛ اما آب‌های زلال و شن‌های طلایی‌اش بیش از هر چیز دیگری شما را مجذوب خواهند کرد.

ساحل جمیرا دبی، ساحلی با شن‌های طلایی در جهان

ساحل جمیرا چه تفریحات و امکاناتی دارد؟

رستوران‌های مدرن و مختلف، هتل‌های شیک و لوکس، استراحتگاه‌های مجهز و زیبا، مسیرهای پیاده‌روی با چشم‌اندازهای روح‌نواز و پارک ساحلی فوق‌العاده قشنگی که 12 هکتار از ساحل را در برگرفته از جمله جاذبه‌ها و امکانات این ساحل است. در بخش‌های غربی و شرقی ساحل می‌توانید با خیال راحت به غواصی بپردازید درحالی‌که در قسمت مرکزی آن تفریحات آبی مانند جت اسکی و اسکی روی آب و … برای گردشگران در نظر گرفته شده است. خلاصه اینکه در این ساحل از حمام آفتاب گرفته تا شترسواری برای گردشگران امکان‌پذیر است.

پارک ساحلی جمیرا

این پارک که در سال 1989 ساخته شده یکی از زیباترین پارک‌های دبی است. نخل‌های زیبا، شن‌های طلایی در ساحل، فضای سبز وسیع، زمین‌های بازی برای کودکان نوجوانان، اسکله تفریحی و زمین‌بازی والیبال ساحلی این پارک را به یکی از محبوب‌ترین پارک‌های ساحلی دنیا تبدیل کرده است.

پارک ساحلی جمیرا

تفریحات آبی ساحل جمیرا

جت اسکی، قایق‌سواری، اسکی روی آب، موج‌سواری، پاراسل از جمله تفریحات و ورزش‌های آبی هستند که در این ساحل وجود دارند. همچنین غواصی در آب‌های نیلگون خلیج‌فارس در این ساحل وجود دارد. در این ساحل باشگاه‌های مخصوص غواصی با امکانات و تجهیزات حرفه‌ای و بهترین مربیان دنیا امکان تماشای انواع ماهیان و آبزیان دریا را برای گردشگران فراهم می‌کنند.

مسجد جمیرا

یکی از زیباترین و تماشایی‌ترین جاذبه‌های ساحل جمیرا مسجد آن است. مسجدی به رنگ سفید با معماری فوق‌العاده که روح شما را جلا می‌دهد. قدمت این شاهکار معماری اسلامی به سال 1976 برمی‌گردد و یکی از قدیمی‌ترین عبادتگاه‌های مسلمانان در کشور امارات است. تزئینات مختلف دیوارها و ستون‌ها، معماری فوق‌العاده زیبا و مناره‌های 40 متری چشم‌نواز این مسجد هر گردشگری را مجذوب می‌کند.

مطلب پیشنهادی:  بازار شیخ علاءالدوله؛ محلی برای تردد مردگان!

ساحل جمیرا کجاست؟

پالم جمیرا

یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های این ساحل پالم یا نخل جمیرا است. جزیره‌ای مصنوعی در دل آب‌های خلیج‌فارس که به شکل یک نخل عظیم ساخته شده و لوکس‌ترین هتل‌ها، اقامتگاه‌ها، ویلاها، رستوران‌ها، پارک‌های آبی و تفرجگاه‌های ساحلی دنیا را در آن می‌توانید ببینید. پالم جمیرا بزرگ‌ترین جزیره ساخته دست انسان است که طی سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۸ کار ساخت آن انجام گرفته است. ساحل جمیرا در شب در این جزیره چنان درخشش و زیبایی پیدا می‌کند که کمتر کسی می‌تواند چشمانش را به روی آن ببندد.

ساحل جمیرا دبی

سوالات متداول

درباره ساحل جمیرا سوالات بسیاری وجود دارد که بهتر است گردشگران قبل از ورود به دبی پاسخ آن‌ها را بدانند تا در هنگام سفر با مشکلی مواجه نشوند.

ساحل جمیرا کجاست؟

ساحل جمیرا دبی در Umm Suqeim 3 در خیابان جمیرا قرار گرفته است که با تراموا و مترو به‌راحتی می‌توانید دسترسی پیدا کنید.

هزینه ورودی ساحل جمیرا چقدر است؟

بزرگ‌سالان با 300 درهم و کودکان بین 4 تا 12 سال با 200 درهم و کودکان زیر 4 سال به‌صورت رایگان می‌توانند به این ساحل وارد شوند.

 

در چه روزهایی می‌توان به دیدن ساحل رفت؟

این ساحل همه‌روزه از 8 صبح تا غروب آفتاب پذیرای گردشگران و جهانگردان است.

بهترین زمان سفر به ساحل جمیرا کی است؟

دبی شهری با آب‌وهوای گرم و شرجی است پس اگر قصد سفر به این شهر گرمسیری را دارید بهتر است در فصل‌های سرد و خنک سال مانند پاییز، زمستان یا اوایل بهار به آنجا سفر کنید.

3 دیدگاه

  1. ناشناس

    25 بهمن 1402 در 10:42 ب.ظ

    خیلی عالی وجالب است.

    پاسخ

  2. ناشناس

    26 بهمن 1402 در 1:45 ق.ظ

    به نظرم تعجبی ندارد زیرا نه شرایط جنگ را داشته اند و نه شرایط تحریم

    پاسخ

    • زینب پروانه

      28 بهمن 1402 در 8:52 ق.ظ

      کویت چی؟!

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

کفش کالج مردانه را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟

کفش کالج مردانه از جمله کفش‌های راحت و شیک است که همه آقایان باید یکی از آن داشته باشند. ک…