انسان های عجیب الخلقه تاریخ را می‌شناسید؟

7
33
زمان مطالعه: 3 دقیقه
عجیب الخلقه بودن اصلا چیز جالبی نیست. اینکه همیشه همه مردم نگاه دیگری به شما داشته باشند و در زیر نگاه سنگین آن‌ها شما تلاش کنید یک زندگی معمولی داشته باشید، بسیار سخت؛ اما کسانی بوده‌اند که در طول تاریخ همه این‌ها را تحمل کرده‌اند.
انسان های عجیب الخلقه

انسان‌های عجیب ‌الخلقه در واقع انسان‌های معمولی هستند که تنها بخشی از ظاهر آن‌ها با مردم عادی متفاوت است؛ اما این اصلا به معنای نقص در بدن آن‌ها نیست. همراه دلتامگ با متفاوت‌ترین انسان‌های دنیا از نظر ظاهر آشنا شوید.

مرد جغدی یکی از انسان های عجیب الخلقه تاریخ

یکی از عجیب‌ترین انسان‌ها در طول تاریخ، مرد جغدی است. مارتین الکترو مردی که در سال 1886 در آلمان متولد شد. او استعداد عجیبی در چرخاندن 180 درجه‌ای سرش داشت! کاری که در دنیا تنها جغدها می‌توانند انجام دهند. با وجود اینکه پزشکان بارها به او هشدار داده بودند که این کار ممکن است باعث آسیب شدید به ستون فقراتش شود؛ اما او گوشش به این حرف‌ها بدهکار نبود. این کار برای مارتین به یک شغل تبدیل شده بود و او توانست ثروت زیادی از این طریق کسب کند. او در سال 1975 به علت سکته قلبی درگذشت.

مرد جغدی یکی از انسان های عجیب الخلقه تاریخ دلتامگ

دختر شتری یکی از زنان عجیب الخلقه دنیا

یکی دیگر از انسان‌های عجیب الخلقه دختر شتری است که نام اصلی او الا هارپر بود. او در سال 1770 در آمریکا متولد شد؛ اما از همان بدو تولد یک تفاوت عجیب با سایر کودکان داشت. ساختار زانوهای الا کاملا برعکس بقیه انسان‌ها بود. زانوهای او به‌جای جلو، به عقب خم می‌شد. الا به دلیل ساختار زانوهایش مجبور بود چهار دست‌وپا حرکت کند و نمی‌توانست صاف بیاستد. همین باعث شده بود که به دختر شتری شهرت یابد. الا مدتی را در سیرک‌ها مشغول به کار شد؛ اما پس از مدتی به ادامه تحصیل پرداخت و تلاش کرد زندگی بهتری برای خود بسازد و دیگر کسی از او خبردار نشد.

دختر شتری یکی از زنان عجیب الخلقه دنیا دلتامگ

مرد سه پا یکی از عجیب الخلقه های دنیا

یکی دیگر از انسان های عجیب الخلقه دنیا شخصی به نام فرانچسکو لینتنی بود. او زاده سیسیل ایتالیا در سال 1881 بود. فرانچسکو در قسمت راست بدن خود به‌جای یک پا، دو پا داشت. این پای اضافه از قسمت ستون فقرات فرانچسکو رشد کرده بود. جالب اینجا بود که این پای سوم همانند دو پای دیگر فرانک سالم بود و راه می‌رفت و اصلا جنبه تزیینی نداشت! خانواده فرانک بعدها به آمریکا مهاجرت کردند و او را به نمایش‌های خیابانی و سیرک‌ها فرستادند. فرانک توانست از این راه پول فراوانی به دست آورد و زندگی مرفهی داشته باشد. او مانند بقیه مردم ازدواج کرد و صاحب سه فرزند سالم شد و در نهایت در 85 سالگی از دنیا رفت.

مطلب پیشنهادی:  سبزیجات مفید برای کلیه

مرد سه پا یکی از عجیب الخلقه های دنیا دلتامگ

سخن پایانی

در طول تاریخ به خاطر انواع نقص‌ها یا جهش‌های ژنتیکی یا کامل نشدن رشد جنین بارها انسان های عجیب الخلقه بسیار متولد شدند که برخی زندگی بسیار سختی داشتند. با این حال برخی دیگر توانستند جایگاه خود را در میان مردم عادی پیدا کنند، زندگی خوبی بسازند و حتی درآمدهای کلانی هم داشته باشند. اختراع‌های جدید بشر مانند تراشه نورالینک ایلان ماسک سبب خواهد شد که بسیاری از بیماری‌ها در آینده از بین بروند، چنین اختراع‌هایی در علم پزشکی می‌توانند به مردم کمک کنند که قبل از تولد جنین کاملا نواقص جسمانی او را رفع کنند تا همه فرزندی سالم داشته باشند.

تعداد کلمات مطلب: 496

7 دیدگاه

  1. ناشناس

    21 بهمن 1402 در 11:52 ق.ظ

    • ناشناس

      22 بهمن 1402 در 2:59 ب.ظ

      با سلام قاسمی هستم برنامه هاتون واقعا زیبا می باشد

      پاسخ

  2. ناشناس

    22 بهمن 1402 در 8:50 ب.ظ

    خوب خدارا شکر عقلشون کار می‌کرد یاآزارشون به کسی نمی‌رسید مثلا اگه مثل پسر من اتیسم بودند فاجعه برای خودشون وخانوادشون بود

    پاسخ

  3. ناشناس

    22 بهمن 1402 در 10:41 ب.ظ

    واقعاً عجیب بودند خدارا شکر که در کشور ما ازاین بیماری یا عجیب خلقه ندارد و قبلاً هم نبوده باید برای این لطفی که خداوند متعال به مردم ناکرده شکر گذاری کنیم خیلی بده

    پاسخ

  4. ناشناس

    23 بهمن 1402 در 0:01 ق.ظ

    جالب بود

    پاسخ

  5. ناشناس

    23 بهمن 1402 در 3:41 ب.ظ

    خیلی عالی نشون میدید حداقل فرهنگ سازی بشه اگه جایی دیدم فاصله نگیریم ..مت هم بیماری نادر نوروفیبروماتوز دارم متاسفانه تو جامعه بسختی می‌پذیرند. بخواهیم جایی استخدام بشیم .سنگ میندازند .بخواهیم بخواهیم بریم باشگاه یا شنا اجازه نمیدن حتی اگه نامه ببریم باز هم نمی‌پذیرند..چند وقت پیش رفتم کلاس خیاطی ثبت نام کنم خیابان اجاره دار آموزشگاه اشل گوفت چون صورت شما این شکلیه نمیتونیم سر کلاس راهتون بدیم نامه متخصص برم که بیمار نادر هستم واگیر نداره اما …..لطفا اجازه بدید ما هم زندگی کنیم .فاصله نگیرید.

    پاسخ

    • زینب پروانه

      24 بهمن 1402 در 9:12 ق.ظ

      میفهمم چه درد بزرگی رو تحمل می‌کنید ولی مطمئنم روزی جایگاهی در این جامعه خواهید داشت که از همه مردم عادی بالاتر خواهد بود. این فقط یه تفاوت ظاهریه که مطمئنم شما می تونید از پسش بربیاین و می تونین یه زندگی عالی در ورای تمام قضاوت ها و کج فهمی های دیگران برای خودتون بسازید. 🌹

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

طرز تهیه شیرینی میکادو مجلسی با نصف پیمانه آرد نخودچی

شیرینی میکادو جزو آن دسته از دسرهایی است که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند؛ با توجه به …