آیا واقعا آدم فضایی‌ها در آزمایشگاه‌های آمریکا کار می‌کنند؟!

1
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در دنیا مناطقی و مکان‌هایی وجود دارند که پا گذاشتن به آنجا برای بسیاری از مردم ممنوع است! در واقع با رفتن به این مکان‌ها حکم مرگ خود را امضا کرده‌اید! آیا از این مکان‌ها خبر دارید؟
منطقه 51

منطقه 51 یکی از مکان های ممنوعه و مخفی جهان است که هیچ‌کس نمی‌داند دقیقا در آنجا چه خبر است و چرا ارتش امریکا تا این حد از این منطقه مراقبت می‌کند؟ دلتامگ در این مقاله سفری اکتشافی به یکی از ممنوعه‌ترین نقاط جهان دارد، با ما همراه شوید.

منطقه 51 کجاست؟

در امریکا مناطق ممنوعه زیادی وجود دارد؛ اما مشهورترین و البته مرموزترین این مکان‌ها منطقه 51 است. در واقع این منطقه که آن را با نام منطقه محرمانه 51″ (Area 51) نیز می‌شناسند، یک مکان بسیار معروف در صحرای نوادا در ایالت نوادا، آمریکا است. این محل از نظر رسمی با نام «پایگاه هوایی گروم لیک» (Groom Lake Air Force Base) شناخته می‌شود. دولت فدرال آمریکا این مکان را برای عموم مهروموم کرده است. ظاهرا اینجا تاریخچه محرمانه‌ای دارد و آمریکا اکثر پروژه‌های نظامی و همین‌طور آزمایش‌های هوافضایی خود را در این منطقه انجام می‌دهد.

منطقه 51 کجاست؟ دلتامگ

چه چیزی باعث شهرت منطقه 51 شده است؟

در چند سال اخیر خبرهای عجیب و ضد و نقیضی از این منطقه به گوش مردم رسیده است. بسیاری از دانشمندان معتقدند که آمریکا در این منطقه بر روی موجودات فرازمینی تحقیق می‌کند! این درحالی است که دولت آمریکا تا سال 2013 وجود این منطقه را انکار می‌کرد! رازآلود بودن این منطقه تا حدی پیش رفت که مردم تلاش کردند با روش‌های مختلفی سیم‌خاردارهای این منطقه را شکافته و وارد تاسیسات محرمانه اینجا شوند. نکته جالب و عجیب درباره این منطقه آن است که دولت آمریکا برای اینکه وجود این منطقه را انکار کند به پرورش احشام در این منطقه پرداخت!

نام اصلی منطقه 51 چیست؟

گروم لیک (groom lake)، سرزمین رویا، مزرعه بهشت و شهر عریان آب، نام‌های دیگری است که برای این منطقه به کار می‌رود؛ اما چون ماجراجویان به هنگام ورود به این مکان با تابلوهای هشداری که رویش 51 نوشته شده بود مواجه می‌شدند، این منطقه با نام 51 شهرت یافت.

مطلب پیشنهادی:  3 روش ساده برای از بین بردن زردی وسایل برقی

حفاظت شدید آمریکا از مزرعه بهشت!

حفاظت شدید آمریکا از مزرعه بهشت!

به دلایل امنیتی و شاید هم حفاظت از موجودات فضایی آسمان این منطقه تا شعاع صدها کیلومتر تحت حفاظت قرار دارد و تمام آن حصار کشی شده است. بخش اعظمی از سازه‌های ساختمانی این منطقه برای محافظت در اعماق زمین ساخته شده‌اند این ساختمان‌ها در بعضی نقاط سی تا چهل متر در زمین فرورفته‌اند. تمام منطقه با سنسورهای صوتی و حرکتی کنترل می‌شود؛ بنابراین حتی فکر نفوذ به منطقه 51 را هم باید از ذهنتان دور کنید.

آیا آمریکا واقعا در این منطقه موجودات فضایی را اسیر کرده است؟

هیچ‌کس به‌درستی نمی‌تواند جواب این سوال را بدهد چون هیچ‌کس تابه‌حال نتوانسته وارد این منطقه شود؛ اما کسانی که قبلا اینجا کار می‌کردند بعدها ادعاهای عجیبی داشتند؛ مثلا شخصی به نام بروس برگس که یک مهندس 71 ساله است مدعی شده بر روی بشقاب‌پرنده‌ها تحقیق می‌کرده و حتی یک همکار فضایی بنام جی راد داشته است! شخص دیگری به نام دن برویسش ادعا کرده به‌عنوان دانشمند در این منطقه روی نوعی ویروس کلونی بیگانه تحقیق می‌کرده و او هم همکاری فضایی به نام جی راد داشته است!

در منطقه 51 دقیقا چه خبر است؟ دلتامگ

در منطقه 51 دقیقا چه خبر است؟

همکاری با موجودات بیگانه و فرازمینی، مهندسی معکوس بشقاب‌پرنده‌ها، گسترش ابزار کنترل شرایط اقلیمی، ساخت ماشین زمان و حتی گسترش سلاح‌های مرگبار با استفاده از انرژی‌های غیر فسیلی از جمله کارهایی است که ظاهرا در منطقه 51 انجام می‌شود. بااین‌حال هنوز هیچ‌کس از صحت این ادعاها مطمئن نیست. بااین حال چند ماه پیش آمریکا اجساد موجوداتی را به نمایش گذاشت که ادعا می‌کرد جسد موجودات فضایی سقوط کرده در این منطقه است!

یک نظر

  1. ناشناس

    23 بهمن 1402 در 0:00 ق.ظ

    آدم فضایی وجود نداره

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن برای داشتن یک استایل زیبا و شیک بسیار مهم و ضر…