جدیدترین مدل‌های آینه کنسول مدرن برای دکوراسیون‌های خاص

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر قصد خرید آینه کنسول را دارید، برای آشنایی با جدیدترین مدل‌های آن و نکات مهم قبل از خرید، با ما همراه باشید.
آینه کنسول مدرن

اگر قصد دارید سبک دکوراسیون خانه خود را مدرن طراحی کنید، یکی از مهم‌ترین المان‌هایی که باید برای خانه تهیه کنید، آینه کنسول مدرن چوبی است؛ آینه کنسول چوبی جلوه‌ای خاص به چیدمان خانه شما می‌بخشد و در کنار زیبایی، کاربرد بسیاری دارد که در ادامه این مطلب از دلتامگ به آن می‌پردازیم. اگر قصد خرید آینه کنسول جدید دارید، بهتر است به چند نکته مهم قبل از خرید توجه داشته باشید.

تفاوت آینه کنسول مدرن و سلطنتی

آینه کنسول مدرن و سلطنتی دو سبک مختلف در طراحی دکوراسیون هستند؛ در نوع مدرن، آینه و کنسول طراحی ساده‌تری دارند و جنس بدنه آن‌ها معمولا از فلز، شیشه و یا چوب با طراحی ساده است؛ در حالی که در مدل‌های سلطنتی، عموما از چوب‌هایی استفاده می‌شود که روی آن‌ها حکاکی شده است. از سوی دیگر رنگ آینه کنسول مدرن معمولا بسیار ساده است در حالی که در آینه کنسول سلطنتی از رنگ‌های گرم مانند قهوه‌ای و طلایی استفاده می‌شود.

آینه کنسول مدرن

راهنمای خرید آینه کنسول مدرن

با توجه به اینکه قیمت آینه کنسول ارزان نیست، بنابراین برای آنکه بتوانید یک خرید خوب داشته باشید، لازم است به چند نکته قبل از خرید توجه داشته باشید:

  • هنگام خرید به کیفیت بدنه کنسول توجه داشته باشید و سعی کنید آینه انتخابی بدون موج باشد.
  • هر چه جنس رویه چوبی کنسول مقاوم‌تر باشد احتمال بلند شدن و ترک خوردن آن با مرطوب شدن کمتر است.
  • جنس بدنه استیل نیز باید بدون خش و صاف و صیقلی باشد.
  • قبل از خرید آینه کنسول مدرن، به سبک دکوراسیون خانه توجه داشته باشید؛ برای مثال اگر سبک دکوراسیون شما کلاسیک است، بهتر است که از آینه کنسول سلطنتی استفاده کنید.

آینه کنسول مدرن

روی آینه کنسول‌ها چه وسایلی بگذاریم؟

برای آنکه کنسول شیک و خاص داشته باشید، لازم است بدانید که از چه وسایلی به عنوان دکور بر روی آن استفاده کنید؛ روی آینه کنسول می‌توانید از انواع وسایل دکوراتیو و کاربردی که متناسب با سلیقه شما و سبک دکوراسیون خانه‌ باشند انتخاب کنید. به عنوان مثال برای ایجاد تنوع و شادابی فضای پذیرایی خود، می‌توانید از یک گلدان مصنوعی یا طبیعی با تعدادی شمع استفاده کنید؛ علاوه بر آن اگر آینه و کنسول را در فضای پذیرایی قرار داده‌اید، می‌توانید روی آن را با بشقاب و ظروف دکوری تزیین کنید.

مطلب پیشنهادی:  دیواری که ساخت آن صدها نفر را به کام مرگ کشاند

آینه کنسول مدرن

انواع آینه کنسول مدرن جدید

اگر سبک چیدمان دکوراسیون شما مدرن است و دوست دارید با خرید یک آینه کنسول، زیبایی آن را چند برابر کنید؛ زیباترین مدل‌های آینه کنسول مدرن عبارتند از:

آینه کنسول با طراحی هنری

برخی از آینه کنسول‌ها دارای طراحی‌های هنری و منحصر به فرد هستند که می‌توانند به عنوان یک اثر هنری در فضا ایستاده و جلب توجه کنند.

آینه کنسول مدرن

آینه کنسول چوبی مدرن کشودار

آینه کنسول چوبی با طراحی مدرن و کشودار معمولاً شامل جزئیات و خطوط ریزی هستند که با سبک دکوراسیون معاصر بسیار تطابق دارند؛ معمولا جنس چوبی که در این نوع کنسول‌ها به کار می‌رود ملامینه، چوب راش یا چوب مصنوعی است که آن را با توجه به سبک دکوراسیون شما رنگ می‌زنند؛ در نهایت آنچه که باعث محبوبیت در این مدل کنسول‌ها می‌شود، استفاده از مواد متنوع برای ترکیب و ایجاد طرح‌های منحصر به فرد، آن‌ها را از لحاظ طراحی به دیگر مدل‌ها تمایز می‌دهد.

آینه کنسول مدرن

کاربرد آینه و کنسول در منزل

با توجه به مدلی که هنگام خرید جدیدترین اینه کنسول انتخاب می‌کنید، می‌تواند کاربردهای متفاوتی داشته باشد. برای مثال کنسول‌هایی که سطح بیشتری برای نمایش دارند، می‌توانید برای تزیین کنسول و آینه، از قاب عکس یا ظروف کریستالی استفاده کرد؛ در حالی که آینه و کنسول‌های کشودار، جزو پرکاربردترین آن‌ها به شمار می‌آیند که می‌توانید وسایلی را که به آن نیاز ندارید درون کشوها قرار دهید.

تعداد کلمات مطلب: 595

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

خاص ترین مدل های طراحی اتاق خواب لوکس و مدرن

طراحی اتاق خواب لوکس و مدرن، ترکیبی از زیبایی و کارایی است که فضایی شیک و آرامش بخش را برا…