آیا این افراد واقعا مسافر زمان هستند؟ + ویدیو

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ممکن است شما سفرهای عجیبی و غریب زیادی در طول زندگی خود داشته باشید یا مسافران عجیب و غریب بسیاری را دیده باشید؛ اما دیدن مسافر زمان قطعا حیرت‌زده و متعجبتان خواهد کرد.

حتما از خودتان می‌پرسید مسافر زمان دیگر چیست؟ چگونه ممکن است؟ شاید فکر کنید واقعیت ندارد؛ اما باور کنید کسانی وجود دارند که به احتمال زیاد مسافر زمان بوده‌اند. با دلتامگ همراه باشید.

آیا اندرو باسیاگو یک مسافر زمان است؟

اندرو باسیاگو یا اندرو بازیجو یکی از مسافران زمان است که ادعاهای عجیب و غریبش همه را شوکه کرده است. او یک وکیل اهل سیاتل است که ادعا کرده که به گذشته، آینده و حتی مریخ سفر کرده است. یکی از ادعاهای جنجالی او این بوده که در سال 1981 به همراه باراک اوبامای جوان و ویلیام استرینگز به مریخ سفر کرده‌اند. یکی دیگر از ادعاهای عجیب او سفر در زمان و برگشتن به سال 1863 بوده است. او در این سفر به یکی از سخنرانی‌های آبراهام لینکلن رفته است؛ اما جنجالی‌ترین ادعای اندرو این بوده که گفته، دولت امریکا تکنولوژی ماشین زمان را در اختیار دارد و بارها با آن گذشته را تغییر داده تا آینده نیز تغییر کند!

اندرو کارلسون مسافر زمان 350 میلیون دلاری!

پرونده عجیب اندرو کارلسون هنوز هم حل نشده است. وی مردی بوده که در بورس سهام وال استریت تنها با 800 دلار وارد می‌شود و پس از گذشت 14 روز سرمایه او به 350 میلیون دلار می‌رسد! به نظر شما آیا این تنها یک خوش‌شانسی و خوش‌اقبالی بوده است؟ اف بی آی معتقد بود که این شخص در خرید و فروش سهام به اطلاعات محرمانه دسترسی یافته است پس به‌سرعت او را دستگیر می‌کند؛ اما آقای کارلسون خود را فردی 44 ساله و یک مسافر زمان معرفی می‌کند که از سال 2050 آمده است! نکته عجیب درباره این فرد آن بوده که مشخصات او در هیچ سیستمی ثبت نشده بود. در همان زمان یک شخص ناشناس برای آزادی اندرو وثیقه‌ای یک میلیون دلاری می‌گذارد و اندرو پس از آزادی به شکلی ناگهانی غیب می‌شود!

مطلب پیشنهادی:  آیا تاکنون به دلیل تکان خوردن منارجنبان فکر کرده‌اید؟

سفر در زمان

داستان عجیب برایانت جانسون، مسافر زمان و آدم فضایی‌ها

یکی دیگر از عجیب‌ترین داستان‌ها درباره مسافر زمان، داستان برایانت جانسون است که یک روز در شهر کاسپر امریکا در نزد پلیس با صدای بلندی سوگند یاد کرد که یک مسافر زمان است و از سال 2048 می‌آید. او گفته بود که قرار بوده در سال 2018 برگردد؛ اما آدم فضایی‌ها با نوشاندن معجون‌هایی مانع از برگشت او شده‌اند. او ادعا کرده بود که در آینده‌ای نزدیک زمین توسط موجودات فضایی مورد حمله قرار خواهد گرفت.

سخن پایانی

داستان مسافر زمان ممکن است خیال‌انگیز و کمی توهمی به نظر برسد؛ اما در طول تاریخ بارها اتفاقاتی افتاده و کسانی دیده شده‌اند که با شکل و شمایل‌های عجیب و ادعاهای عجیب‌تر ثابت کرده‌اند ممکن است روزی سفر در زمان هم امکان‌پذیر شود. شما چه فکر می‌کنید؟ به نظر شما آیا این‌ها مسافران زمان بوده‌اند؟ شاید روزی هوش مصنوعی به ما بگوید که چگونه می‌توان در زمان هم سفر کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

کفش کالج مردانه را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟

کفش کالج مردانه از جمله کفش‌های راحت و شیک است که همه آقایان باید یکی از آن داشته باشند. ک…