این لباس‌ها را هرگز نخرید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از خرج‌هایی که همه افراد در زندگی خود دارند، لباس خریدن است اما با گران شدن قیمت لباس باید در خرید آن‌ها نهایت دقت را بکنیم تا با خرید لباس‌های بیهوده هزینه زیادی را متقبل نشویم.
اشتباه در خرید لباس

اشتباه در خرید لباس یکی از مواردی است که بسیاری از افراد آن را تجربه کردند. لباس خریدن در واقع یک سرمایه‌گذاری است؛ زیرا قبل از صحبت‌کردن، مردم از ظاهرتان شما را قضاوت می‌کنند، درست یا غلط این چیزی است که در تمامی ما نهادینه شده است. همراه دلتامگ باشید تا با هم ببینیم هنگام خرید لباس چه‌کارهایی را نباید انجام داد.

اشتباه در خرید لباس

همه ما گاهی در خرید لباس اشتباهاتی می‌کنیم که به طور کامل استایل ما را تحت‌تأثیر خودش قرار می‌دهد؛ بنابراین اگر به یک‌سری نکات دقت و توجه لازم را داشته باشیم، همیشه شیک و خوش استایل به نظر می‌رسیم. ما در ادامه چند اشتباه در خرید لباس و همچنین نکات مهمی را برای شما بررسی می‌کنیم.

پافشاری بر پوشیدن لباس ترند در خرید لباس

یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید آن است که هیچ دلیل محکمی وجود ندارد که ثابت کند تمام لباس‌های مد شده و ترند روز زیبا بوده و همچنین مناسب استایل شما هستند. ترندها یک مد عمومی هستند که کاملاً کلی‌سازی شده‌اند؛ اما هر یک از انسان‌ها دارای اثر انگشت خاص و استایل شخصی‌سازی‌شده‌ای هستند؛ بنابراین هر فرد باید استایل خودش را شخصی سازی کرده و با توجه به فرم بدن خود لباس بپوشد.

به عنوان مثال در سال جدید لباس‌های وینتیج (پوشیدن لباس‌های دوره‌های قبل) بسیار ترند شده این سبک در عین حال که بسیار زیبا بود اما برای همه افراد مناسب نبود.

شما برای روی مد بودن و پیروی کردن از ترند روز در ابتدا باید فرم بدن و سبک خودتان را بررسی کنید. یکی از لباس‌های ترند شده در سال جدید استفاده از کت‌های بسیار بلند و اورسایز بود اما ممکن است این سبک لباس به درد همه نخورده و نوع قد کت برای ما مناسب نباشد.

در نتیجه یک اشتباه در خرید لباس پیروی 100 درصدی از مد روز است. به همین دلیل بهتری است به جای پافشاری کردن در خرید لباس‌های ترند لباسی بخریم که مناسب با روحیات و فرم بدنی ما باشد.

مطلب پیشنهادی:  تهیه رول بادمجان و پنیر بدون نیاز به سرخ کردن + ویدئو

پافشاری بر پوشیدن لباس ترند در خرید لباس

عدم توجه به لباس‌های قبلی برای خرید لباس جدید

بدون شک هکه ما کمدی پر از لباس داریم اما آیا وقتی برای لباس خریدن به بازار می‌رویم به آن لباس‌ها توجه داریم؟ لباس خریدن دو حالت عمومی دارد یا ما برای خرید لباس احساس نیاز کرده‌ایم که به بازرا رفته‌ایم یا می‌خواهیم کد رنگارنگ‌تری داشته باشیم. برای مثال اگر نیاز داریم یک کت گرم برای زمستان امسال بخریم بهتر است نگاهی به کمد و کشوهای خودمان بیندازیم و ببینیم شلوار مناسب فصل زمستانمان از چه سبکی پیروی کرده و چه رنگی دارد.

در این صورت وقتی کت جدیدمان را خریدیم، از پیش در ذهنمان یک استایل جذاب را تصور کرده‌ایم. اما اگر به این نکته توجه نکنیم، مجبور می‌شویم تا خرید بعدی کت جدیدمان را با لباس‌هایی ناهماهنگ بپوشیم و استایلمان را نابود کنیم.

عدم شناخت سبک و استایل شخصی

عدم شناخت سبک و استایل شخصی

هر یک از لباس‌ها از سبک خاصی پیروی می‌کنند. وقتی شما سبک شخصی خود را بشناسید، مدام به سراغ همان سبک رفته و سردرگم نمی‌شوید، بنابراین بعد از مدتی کمد لباس شما پر از لباس‌هایی می‌شود که منطبق بر سبک شخصی شما می‌شوند. این کار انتخاب لباس‌ها را راحت‌تر خواهد کرد. همچنین، از این پس شما را به همان سبک و استایل می‌شناسند و به آن عادت می‌کنند.

بدترین اشتباه در خرید لباس که نتیجه نشناختن سبک شخصی در استایل‌ها است، ترکیب لباس‌ها با استایل‌های متفاوت است. برای مثال ممکن است که ما کتی از سبک کلاسیک را با شلواری از سبک کژوال بپوشیم، این مسئله می‌تواند به‌طورکلی استایل ما را نابود کند. در این میان ممکن است که ما برای هر دو لباس، هزینه زیادی کرده باشیم، اما سبک لباس‌ها با یکدیگر همخوانی نداشته و این فاجعه به بار آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

خواص اعجاب انگیز سماق

سماق که از دیرباز در آشپزی ایرانی و طب سنتی جایگاه ویژه ای داشته است، به عنوان ادویه ای خو…