ست کردن شومیز با دامن و شلوار مناسب

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب لباس مناسب و روش درست ست کردن آن باعث زیبایی و جذابیت ظاهر شما می‌شود اما باید برای یک‌سری اصول خاصی را پیروی کنید.
ست کردن شومیز

امروزه خانم‌ها تمایل زیادی به خرید شومیز داشته و برای استایل خودشان در مهمانی‌ها از این لباس شیک استفاده می‌کنند؛ اما ست کردن شومیز با دامن و شلوار مناسب به شما کمک می‌کند که شیک‌تر در مجالس خود شرکت کنید. همراه دلتامگ باشید.

شومیز چیست؟

شومیز یکی از لباس‌های بسیار شیک و متفاوت برای خانم‌ها است. این لباس به‌عنوان یک انتخاب مناسب برای مجالس رسمی و اسپرت به شمار می‌رود. جنس این لباس با گذر زمان تغییر کرده و امروزه غالباً شومیزها از جنس لطیف و ظریف ساخته می‌شوند.

شومیزها دارای مدل‌های آستین‌بلند و آستین‌کوتاه بوده و قدی متعادل دارند.

از این لباس هم در مهمانی‌ها می‌توان استفاده کرد و هم برای زیر مانتوها قابل‌استفاده است. قد این لباس از تیشرت و بلوز معمولی کمی بلندتر است.

انواع شومیز

شومیزها به دلیل پوشیده بودن دارای طرف‌داران بسیار زیادی هستند به این شکل که شما شاهد فروش عمده شومیز در انواع فروشگاه‌ها هستید. از جمله انواع مختلف شومیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع شومیز

  • شومیز رسمی
  • شومیز پشت‌باز
  • شومیز جلوبسته
  • شومیزهای حریر
  • شومیز اسپرت
  • شومیز آستین‌بلند
  • شومیز آستین‌کوتاه
  • شومیز بدون آستین
  • و … اشاره داشت.

ست کردن شومیز با دامن

انتخاب شومیز مناسب: انتخاب شومیز مناسب و متناسب با شکل بدن خود از اهمیت زیادی برخوردار است. برای افراد با شکل بدن معمولی، شومیز‌های مناسب شامل لباس‌های آستین‌بلند و یقه‌باز است. انتخاب رنگ شومیز نیز باید بادقت لازم انجام شود. زیرا ممکن است که شما از یک لباسی که مناسب هیکلتان است استفاده کنید؛ اما چون رنگ آن مناسب نیست تیپتان شیک نشود.

رنگ‌های روشن و زنده معمولاً مناسب برای فصل بهار و تابستان هستند، درحالی‌که رنگ‌های تیره‌تر برای پاییز و زمستان مناسب‌تر هستند. البته هرگز فراموش نکنی که اگر هیکلتان کمی توپر است از رنگ‌ها تیره و لباسی با قدبلند استفاده کنید تا شما را کشیده و لاغرتر نشان دهد.

انتخاب دامن: بعد از انتخاب شومیز مناسب باید به سراغ انتخاب دامن و ست کردن شومیز با دامن برویم. انتخاب دامن به میزان طول دامن و شکل آن بستگی دارد. برای افراد قدبلند دامن‌های بلند  برای افراد کوتاه‌قد دامن‌هایی با قدکوتاه مناسب است. ترکیب رنگ‌های دامن با شومیز بسیار مناسب است. اگر شومیز شما رنگی روشن دارد، می‌توانید دامن تیره‌تری را انتخاب کنید و بالعکس.

مطلب پیشنهادی:  کاهش وزن صد در صدی مصرف چای سبز برای لاغری

تزیینات و جزئیات: بعد از ست کردن شومیز با دامن باید بگوییم که تزیینات شومیز و دامن نیز نقش مهمی در ایجاد استایل دارند. از گل‌ها، چین‌وچروک‌ها و دیگر جزئیات استفاده کنید تا به لباس‌های خود زیبایی و جذابیت بیفزایید. با این کار شما یک استایل ساده اما درعین‌حال شیک خواهید داشت.

ست کردن شومیز با شلوار

ست کردن شومیز با شلوار

انتخاب شومیز: انتخاب شومیز مناسب با شلوار نیازمند توجه به طراحی و شکل شلوار است. برای شلوارهای ضیق، شومیزهای معمولاً کمی بلندتر مناسب‌تر هستند و برای شلوارهای گشاد، شومیزهای کوتاه‌تر مناسب‌تر هستند. رنگ‌ها و الگوهای شومیز و شلوار نیز باید با هم هماهنگ باشند. اگر شلوار شما رنگی نقش دارد، شومیز را با یک‌رنگ پایه ترکیب کنید.

ست کردن شومیز: انتخاب شومیز مناسب با شلوار نیازمند توجه به طراحی و شکل شلوار است. برای شلوارهای کوتاه معمولاً از شومیزهایی که کمی بلند است استفاده می‌شود. همچنین برای شلوارهای گشاد، باید از شومیزهای کوتاه استفاده کرد.

شلوارهای مختلف مانند شلوار جین، شلوارکتانی و شلوارهای کاری وجود دارند. انتخاب نوع شلوار باید به‌تناسب مکان و مناسبتی که به آن دعوت شده‌اید انتخاب شود. تطبیق طرح‌ها و رنگ‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا یک استایل هماهنگ و جذاب ایجاد کنید.

اکسسوری‌ها: اکسسوری‌ها می‌توانند استایل شما را تکمیل کنند. از کمربند، گردن‌بند، گوشواره و ساعت استفاده کنید تا به‌ظاهر خود جلب‌کنندگی بیشتری ببخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

خواص اعجاب انگیز سماق

سماق که از دیرباز در آشپزی ایرانی و طب سنتی جایگاه ویژه ای داشته است، به عنوان ادویه ای خو…